NIKO Seaside Resort: Εγκαινιάστηκε το πρώτο MGallery resort στην Κρήτη | Δεύτερο για το brand στην Ελλάδα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε κλίμα χαράς και αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022 τα εγκαίνια του NIKO Seaside Resort – MGallery, στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης, το οποίο αποτελεί το πρώτο resort του brand σε νησί της Ελλάδας και το δεύτερο ξενοδοχείο ΜGallery που λειτουργεί επί ελληνικού εδάφους.

Στην τελετή εγκαινίων παραβρέθηκαν η Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe, ο Xavier Grange, Senior Vice President, Head of Development Accor Southern Europe, ο Πολ Γομόπουλος, Senior Managing Director της Hines Greece και οι Γιάννης και Τίνα Δασκαλαντωνάκη, της Y&T Daskalantonakis Knossian Group.

 

To NIKO Seaside Resort – MGallery αποτελεί κοινό εγχείρημα της Accor, της Hines Greece, της Henderson Park και του Ομίλου Y&T Daskalantonakis Knossian και υποδέχτηκε τους πρώτους επισκέπτες του τον Απρίλιο του 2022.

Διακεκριμένοι καλεσμένοι από την πολιτική ηγεσία, τον τουριστικό και επιχειρηματικό κλάδο, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων, του Γιάννη Πλακιωτάκη, Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Michael Topham, Hines Europe, Founder, Senior Advisor – Development, του Jérôme Lassara, Vice President Development Accor Southern Europe, και του Αντώνη Ζερβού, Δήμαρχου Αγίου Νικολάου, καλωσόρισαν και επίσημα την “άφιξη” του NIKO Seaside Resort στον Άγιο Νικόλαο, το οποίο έρχεται να αποτελέσει ένα νέο τοπόσημο της περιοχής.

Το ξενοδοχείο -το δεύτερο MGallery που ανοίγει τις πόρτες του στην Ελλάδα- συνθέτει έναν μοναδικό adults-only προορισμό ,που αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή για την κρητική φιλοξενία, την ίδια στιγμή που η Ελλάδα ενισχύει τη θέση της παγκοσμίως στις στρατηγικές επενδύσεις στον τουρισμό.

Σε δηλώσεις της η Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe, ανέφερε: “Τα τελευταία δύο χρόνια η Accor έχει διπλασιάσει την παρουσία της στην Ελλάδα. Μέχρι το 2025 σχεδιάζουμε να διπλασιάσουμε και πάλι το αποτύπωμά μας στη χώρα. Eίμαι σίγουρη ότι η βιωσιμότητα είναι μονόδρομος για τη φιλοξενία του Αύριο και αυτό σημαίνει λιγότερος μαζικός τουρισμός, περισσότερο lifestyle, και οι premium και πολυτελείς μονάδες να επενδύσουν και να δεσμευθούν απέναντι στα standards της Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG). Όλοι μας εδώ μοιραζόμαστε ένα κοινό πάθος για τη φιλοξενία, ένα κοινό πάθος για την Ελλάδα. Ο πλούτος και η ποικιλομορφία των ελληνικών νησιών είναι ένας μικρός παράδεισος για την Accor. Η ευεξία, η αποτοξίνωση, το να βρίσκεται κανείς σε αρμονία με τη φύση είναι ιδιαίτερα σημαντικά και ειδικά μετά την πανδημία είναι κάτι που αναζητούν οι επισκέπτες”.

“Αυτή τη στιγμή διαθέτουμε 1.400 δωμάτια στην Ελλάδα και στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε αυτό το νούμερο μέσα στα επόμενα 3 χρόνια. Η φιλοσοφία μας βασίζεται σε 3 πυλώνες. Ο πρώτος είναι η πολυτέλεια: θέλουμε να αναπτύξουμε περισσότερα πολυτελή και premium lifestyle ξενοδοχεία. Δεύτερον θέλουμε να δώσουμε έμφαση στο τοπικό στοιχείο και να δουλεύουμε με ανθρώπους που ξέρουν την εκάστοτε αγορά καλύτερα από εμάς, μέσα από franchise συμβόλαια με τοπικούς διαχειριστές. Έχουμε εξαιρετικά brands που επιθυμούμε την παρουσία τους σε αυτή την όμορφη χώρα και πιστεύω ότι η Ελλάδα θα είναι μια μοναδική περιοχή για να αναπτύξουμε τη νέα all-inclusive πλατφόρμα μας”, πρόσθεσε με τη σειρά του ο Xavier Grange, Senior Vice President, Head of Development Accor Southern Europe.

“Για εμάς στη Ηines Greece αυτό ήταν ένα μοναδικό ταξίδι και υπάρχει κάτι πολύ ξεχωριστό στη φιλοξενία. Πλέον διαθέτουμε επτά ξενοδοχεία στην Ελλάδα, αλλά το NIKO Seaside Resort είναι πολύ ιδιαίτερο για εμάς, καθώς βρίσκεται στον Άγιο Νικόλαο, στο μέρος όπου ξεκίνησε ο ελληνικός τουρισμός πριν από μερικές δεκαετίες. Μας δόθηκε η ευκαιρία να δώσουμε νέα ζωή σε ένα πολύ κεντρικό, ιστορικό και σημαντικό ξενοδοχείο και αυτό είναι, φυσικά, συνδεδεμένο με την MGallery και ευχαριστούμε την Accor που μας εμπιστεύθηκε με το brand”, τόνισε ο Πολ Γομόπουλος, Senior Managing Director της Hines Greece.

Ο Γιάννης Δασκαλαντωνάκης του Y&T Daskalantonakis Knossian Group, είπε για το νέο resort: “Πολυτέλεια είναι η ΜGallery, πολυτέλεια είναι η Accor, πολυτέλεια είναι το NIKO Seaside Resort. Η επένδυση στο resort ήταν μια τολμηρή απόφαση της Hines Greece και του κ. Γομόπουλου, καθώς το NIKO Seaside Resort αποτελεί το πρώτο resort hotel στο portfolio της εταιρείας παγκοσμίως. Η Hines παρέδωσε με επιτυχία το έργο εντός των προβλεπόμενων χρονικών ορίων, χωρίς να ξεπεραστεί o προϋπολογισμός και σύμφωνα με τα σχέδια της επικεφαλής αρχιτέκτονα της MGallery. Το ξενοδοχείο έχει ήδη αγαπηθεί από τους επισκέπτες και καταγράφει ήδη ποσοστό πληρότητας 90% κάτι που είναι πρωτάκουστο για μια τόσο καινούρια μονάδα. Η Knossian διαχειρίζεται δέκα ξενοδοχεία έχοντας παράδοση στις branded ιδιοκτησίες, κάτι το οποίο θα συνεχίσουμε να κάνουμε όσο απολαμβάνουμε την υποστήριξη από σημαντικά brands”.

Tagged

1 σχόλιο στο “NIKO Seaside Resort: Εγκαινιάστηκε το πρώτο MGallery resort στην Κρήτη | Δεύτερο για το brand στην Ελλάδα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *