SOE

Ο Αγιονικολιώτης ασφαλιστής εξαπατούσε και τουρίστες δυσφημώντας την περιοχή της Σητείας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στον οικισμό του ΣΟΕ στη Σητεία μετέφερε τη «δραστηριότητά του» ο περιβόητος ασφαλιστής που κατηγορείται για πολύπλευρη δράση κακουργηματικού χαρακτήρα την τελευταία 15ετία στην Κρήτη.

Παραμένοντας ακόμα στην ενεργό δράση, αφού δεν μπορούσε να μείνει στην πόλη του Αγίου Νικολάου και στα ασφαλιστικά, μεσιτικά και χρηματοδοτικά της ευρύτερης περιοχής κατηγορούμενος για 125 υποθέσεις και 600.000 € από απάτες, μετακόμισε στη Σητεία, όπου λέγεται πως διέθετε ένα μικρό διαμερισματάκι στον οικισμό που είχε δημιουργήσει ο Τροχανάς στον Ανάλουκα.

Εκεί στο «χωριό φάντασμα», όπως το περιγράφουν στο trip advisor Ευρωπαίοι περιηγητές, οι ιδιοκτήτες των περισσότερων διαμερισμάτων έχουν δημιουργήσει ένα φορέα διαχείρισης, συντηρούν την πισίνα, κάποιες βασικές υποδομές και προσφέρουν σε τουρίστες και επισκέπτες της περιοχής τα σπίτια που έχουν αγοράσει. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως φροντίζουν τα περισσότερα να είναι περιποιημένα και σε καλή κατάσταση, προκειμένου να έχουν κάποια έσοδα από την ενοικίασή τους.

Είναι αλήθεια πως ο οικισμός παρουσιάζει προβλήματα συντήρησης στο σύνολο των κοινόχρηστων υποδομών του, αλλά είναι εξίσου αλήθεια πως οι διαχειριστές που ανέλαβαν την πλειονότητα από τα 400 διαμερίσματα καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια, συντηρούν το χώρο και τις βασικές υποδομές που μπορούν ν’ αποδώσουν, κρατώντας ζωντανό το συγκεκριμένο μέρος. Ωστόσο, είναι γνωστές από το παρελθόν οι έριδες που υπήρξαν στο «χωριό» μεταξύ ιδιοκτητών. Αυτή τη συνθήκη εκμεταλλεύτηκε ο «δραστήριος» και πολυπράγμονας επενδυτικός σύμβουλος και ασφαλιστής με τις 125 υποθέσεις εξαπάτησης, που είχε «δέσει» η αστυνομία μέχρι το 2015.

Ο 41χρονος σήμερα, ανέλαβε διαχειριστής για αρκετά διαμερίσματα του συγκροτήματος. Περίπου 40, αναφέρουν οι πληροφορίες, κι αποφάσισε πως η εικόνα προώθησης των διαμερισμάτων θα πρέπει να είναι ενιαία προς τα έξω και να παρουσιάζεται στο διαδίκτυο με τον πιο ωραίο και πολυτελή τρόπο. Έτσι, ένα ή δύο διαμερίσματα, που παρουσιάζουν εξαιρετικά θετική εικόνα, αποτελούσαν τον «κράχτη» για τους ανυποψίαστους πελάτες που καλούνταν να κλείσουν την κράτησή τους και να προπληρώσουν μέσω του διαδίκτυου για να μείνουν σε διαμερίσματα που ήταν εξαιρετικής ποιότητας, με βάση την οπτική τους καταγραφή και αποτύπωση και μάλιστα με ποσό μικρότερο από εκείνο που ενοικίαζε ο ανταγωνιστής διαχειριστής, που ήταν στον ίδιο οικισμό και προσπαθούσε να διατηρήσει τουριστικά το χώρο.

Επί της ουσίας, οι καταγγελίες λένε πως τα ίδια διαμερίσματα φαινόταν και ενοικιαζόταν ταυτόχρονα σε 5-7 διαφορετικούς δικτυακούς τόπους. Έκαναν λοιπόν την κράτηση οι τουρίστες και προπλήρωναν, αλλά όταν έφταναν στο χώρο, βρισκόταν μπροστά σε τεράστιες εκπλήξεις.

Η συνηθισμένη έκπληξη ήταν πως βρισκόταν σε υποδομές που δεν αναγνώριζαν. Δηλαδή, σε ερειπωμένα διαμερίσματα που για παράδειγμα ανέφεραν πως είχαν τηλεόραση «πλάσμα», αλλά στο δωμάτιο υπήρχε μόνο το τηλεκοντρόλ, διότι ο κεραυνός, που είχε πέσει την προηγούμενη μέρα, κατέστρεψε τις υποδομές. Άλλοι δημοσίευαν τις χειρότερες κριτικές για τα σπασμένα τζάμια στις πόρτες, για την τραγική κατάσταση των διαμερισμάτων, για την έλλειψη κουρτινών ή για το άθλιο ή και ανύπαρκτο πρωινό, που είχαν πληρώσει.

Ο επίσημος διαχειριστής του οικισμού Άρης Καπράλος περιγράφει το περιστατικό εκείνων των δύσμοιρων τουριστών, που είχαν πληρώσει και μεταφορά με ταξί από το Ηράκλειο και περίμεναν να μπουν στο διαμέρισμα, όπως και ο συνδικαλιστής ταξιτζής του Ηρακλείου που τους μετέφερε, περίμενε για να πληρωθεί, αλλά κανένας δεν εμφανίστηκε.

Είναι ξεκάθαρο πως στον οικισμό εξελίχθηκαν εικόνες απείρου κάλλους και δυσφήμησης του τουρισμού της Κρήτης και της περιοχής, που δεν παρέμεναν στο χώρο, αλλά έφταναν στη Σητεία, σε ξενοδόχους, τοπικούς παράγοντες και ανθρώπους του τουρισμού.

«Την προηγούμενη μέρα έκαναν ένα βάψιμο και έδιναν τα διαμερίσματα. Ήταν πραγματικά χάλια μέσα, δεν δούλευε τίποτα, ούτε κλιματιστικά και τηλεοράσεις, δεν μπορούσαν να πάνε στην πισίνα του ΣΟΕ, αλλά έπρεπε να πληρώνουν 5 €», αναφέρει καλά πληροφορημένη πηγή για την κατάσταση που ήξεραν πως υπήρχε, με βάση τις περιγραφές των τουριστών που σοκαρισμένοι αναζητούσαν διαμονή σε άλλο κατάλυμα.

Μια συνηθισμένη πρακτική που ακολουθήθηκε ήταν να οδηγούνται οι τουρίστες σε κάποια μικρά καταλύματα των γύρω περιοχών, με διάφορες δικαιολογίες, τα οποία κόστιζαν λιγότερο, αλλά ο επιτήδειος «διαχειριστής» προσποριζόταν τη διαφορά.

Είναι χαρακτηριστικό πως ο πρόεδρος των ξενοδόχων Σητείας Γιάννης Κακουράκης είχε έρθει πολλές φορές σε δύσκολη θέση, προσπαθώντας να δώσει λύση στο πρόβλημα στέγασης των τουριστών, που ζητούσαν διέξοδο στο απίστευτο αδιέξοδο που βίωναν να έχουν πληρώσει διακοπές και να ζουν μια εφιαλτική ταλαιπωρία από την θρασύτατη εξαπάτηση του «διαχειριστή».

Να σημειωθεί, τέλος, πως για όσα έχει κάνει εκεί έφτασε καταγγελία στον ΕΟΤ, ακολούθησαν έλεγχοι τόσο από τον ΕΟΤ όσο και από το ΣΔΟΕ, «αλλά η δυσφήμηση ήταν μια πραγματικότητα που προσέβαλλε την περιοχή», όπως δικαίως τονίζει ο κ. Κακουράκης.

ΠΗΓΗ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *