gnto
Άποψη του περιπτέρου του ΕΟΤ. (Από αριστερά) Ελένη Σκαρβέλη, Προϊσταμένη Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών, Μαριάννα Σκουλαρικά Γραφείο Τουρισμού Π.Ε Κιλκίς, Loren Grim και Πηνελόπη Αθανασοπούλου, Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών

Ο Ε.Ο.Τ. στην Έκθεση 50plus Beurs στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του ολλανδικού κοινού ηλικίας άνω των 50 ετών, βρέθηκε το περίπτερο του ΕΟΤ στην έκθεση «50plus Beurs» , που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας 17 με 21 Σεπτεμβρίου 2019.

Ο ΕΟΤ συμμετείχε, με επιτυχία, στην ειδικευμένη αυτή έκθεση, στο πλαίσιο της στρατηγικής επικοινωνίας του Οργανισμού για την ολοκληρωμένη προβολή της Ελλάδας σε κοινό με υψηλό εισοδηματικό και μορφωτικό επίπεδο και μεγάλο ενδιαφέρον για πολυήμερες διακοπές, ειδικά στις χώρες του ευρωπαϊκού νότου.

 

Η ολλανδική αγορά αποτελεί σημαντική πηγή επισκεπτών στην χώρα μας, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα στατιστικά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς το πρώτο 7μηνο του έτους, οι αφίξεις από την Ολλανδία προς την Ελλάδα παρουσιάζουν αύξηση 3,7%, μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές με ανοδική πορεία.
Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Ολλανδίας (ANVR) η αγορά της τρίτης ηλικίας είναι διαρκώς αυξανόμενη στην Ολλανδία και υπολογίζεται ότι την επόμενη πενταετία θα έχει άνοδο 8%. Γεγονός που αξιολογήθηκε από τον ΕΟΤ για την επάνοδο του φέτος στην εν λόγω έκθεση.

Η «50plus Beurs» είναι σημαντικότερη έκθεση τουρισμού στοχευμένου κοινού άνω των 50 ετών, όπου συμμετείχαν 550 επαγγελματίες της Ολλανδικής αγοράς. Η φετινή 27η διοργάνωση, κατέγραψε συνολική προσέλευση 95.000 επισκεπτών. Οι επισκέπτες της έκθεσης είναι στην πλειοψηφία τους συνταξιούχοι και άτομα τρίτης ηλικίας, οι οποίοι αποτελούν πολύ σημαντικό κοινό-στόχο για την αύξηση του τουρισμού κατά την διάρκεια της χαμηλής τουριστικής περιόδου και για την ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού.

Καθ’όλη τη διάρκεια της έκθεσης το Γραφείο ΕΟΤ-Κάτω Χωρών παρείχε γενικές πληροφορίες, αλλά και εξειδικευμένες σχετικά με τον τουρισμό υγείας και ευεξίας. Σημειώνεται ότι ένα μεγάλο μέρος του κοινού, που είχε ήδη επισκεφτεί την Ελλάδα, αναζητούσε προτάσεις με χαρακτηριστικές δραστηριότητες, τόσο στους γνωστούς τουριστικούς προορισμούς, όσο και σε λιγότερο προβεβλημένα νησιά και ηπειρωτικές περιοχές της Ελλάδας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *