Ryanair
Αεροσκάφος της Ryanair

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Ryanair τοποθετείται για το ζήτημα της καταβολής των αποζημιώσεων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Συνέντευξη εφ’όλης της ύλης για το ζήτημα της καθυστέρησης της καταβολλής των αποζημιώσεων, παραχώρησε στο Focus ο διευθυντής του τμήματος μάρκετινγκ της Ryanair, Dara Brady.

Αρχικά κατέστησε σαφές πως η εταιρία ήρθε αντιμέτωπη με 25 εκατομμύρια αιτήματα ακυρώσεων (που ανέρχονται σε 750 εκατ. ευρώ), για τα οποία κανείς δεν ήταν προετοιμασμένος, ενώ τον Μάρτιο και τον Απρίλιο οι περισσότεροι εργαζόμενοι δούλευαν από το σπίτι.

Όσον αφορά τα αυτοματοποιημένα συστήματα επεξεργασίας των αιτημάτων για αποζημίωση ο Dara Brady σχολιάζει πως πρόκειται για μία δύσκολη διαδικασία, καθώς πρέπει να ταυτοποιηθούν οι παραλήπτες και οι λογαριασμοί τους.

Κανένα υπολογιστικό σύστημα δε θα μπορούσε να ανταποκριθεί στο παραπάνω και για αυτό το λόγο είναι απαραίτητο κάθε αίτημα να εξετάζεται ξεχωριστά από το προσωπικό, ενώ αναφέρεται και το παράδειγμα της Qatar Airways, η οποία μέσω του υπολογιστικού της συστήματος μετέφερε κατά λάθος 30 εκατ. ευρώ σε πελάτη της.

Τονίζει, επίσης, πως η αυτοματοποιημένη εξέταση αιτημάτων (την οποία και εφαρμόζει η Ryanair) δεν είναι η ίδια με την ταυτοποίηση επιβατών και για αυτό το λόγο η εταιρία δεν πρέπει να κατηγορείται για “δόλο”.

Θεωρεί πως οι επικρίσεις των καταναλωτικών παρατηρητηρίων σχετικά με το ζήτημα της καθυστέρησης των αποζημιώσεων είναι άδικες, καθώς θα έχει εξεταστεί το 90% των αιτημάτων έως και τα τέλη Ιουλίου.

Ωστόσο, υπάρχει πρόβλημα με τις κρατήσεις που έχουν γίνει χωρίς την έγκριση της αεροπορικής εταιρίας μέσω ψηφιακών πλατφορμών, καθώς αρκετές φορές τα email ή οι λογαριασμοί για την παροχή αποζημιώσεων είναι λάθος με αποτέλεσμα τα χρήματα να επιστρέφονται στις πλατφόρμες και όχι στους πελάτες.

Η Ryanair προωθεί την τακτική των άμεσων κρατήσεων και δεν επιδιώκει συνεργασίες με παρόχους, οι οποίοι αυξάνουν την τιμή των εισιτηρίων και έπειτα αρνούνται οποιαδήποτε ευθύνη για τυχόν προβλήματα. Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες αιτήματα για αποζημίωση για κρατήσεις μέσω πλατφορμών και η Ryanair ζητά από τις αρχές και ειδικά από την ΕΕ να επέμβουν με στόχο την καταπολέμηση των ψευδών πληροφοριών.  Επίσης, ο Dara Brrady τονίζει πως η Ryanair θα στηρίξει τους πελάτες στους νομικούς τους αγώνες προς τις ψηφιακές πλατφόρμες κράτησης σε τέτοιες περιπτώσεις.

Εν κατακλείδι θεωρεί, πως οι τιμές της αεροπορικής εταιρίας θα παραμείνουν χαμηλές παρά τις φήμες για αύξηση λόγω του αντίκτυπου του Κορωνοϊού. Η ζήτηση κινείται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα παρά την όποια μικρή αύξηση, ενώ οι τιμές αναμένεται να κινηθούν στα ίδια επίπεδα μέχρι και την επόμενη άνοιξη.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *