germany

Ο Γερμανός t.o. Schauinsland γίνεται 100 ετών με αποτελέσματα ρεκόρ και σχέδια επέκτασης

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο Γερμανός ταξιδιωτικός πράκτορας Schauinsland-Reisen γιορτάζει την εκατονταετία του, ταυτόχρονα με την φετινή ισχυρή ανάπτυξή του και με σχέδια επέκτασης ξενοδοχείων και πτήσεων για το 2019.

Η οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1918 ως επιχείρηση μεταφοράς εμπορευμάτων, έκλεισε το οικονομικό έτος 2017/18 (που έληξε τον Οκτώβριο) με κύκλο εργασιών 1,34 δισ. Ευρώ και 1,61 εκατ. πελάτες. Και τα δύο στοιχεία είναι 13% υψηλότερα από πέρυσι που είναι πολύ καλύτερα από το αναμενόμενο, καθώς προέβλεπε αρχικά αύξηση 5% για το τρέχον έτος και στη συνέχεια αύξησε την πρόβλεψη στην ITB φέτος στο 10%. Το περιθώριο κέρδους της εταιρείας ήταν 2,5%, δηλώνοντας κέρδος € 33,5 εκατ. για το 2018.

Ο επικεφαλής της Schauinsland, κ. Gerald Kassner, δήλωσε κατά την παρουσίαση του προγράμματος του καλοκαιριού του 2019: «Είμαι χαρούμενος και περήφανος που έχουμε επιτύχει το καλύτερο αποτέλεσμα στην 100ετή ιστορία της εταιρείας μας . Καταφέραμε να υπερβούμε σημαντικά τους αναπτυξιακούς στόχους μας σε ένα οικονομικά προκλητικό περιβάλλον και να κάνουμε σημαντικά βήματα για το μέλλον».

Οι κύριοι προορισμοί του ήταν η Αίγυπτος (+ 51%), η Βουλγαρία (+ 33%), η Τουρκία και η Ελλάδα (και οι δύο + 29%), σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων Detlef Schroer. Ωστόσο, δύο μακρινοί προορισμοί υπέστησαν μεγάλες πτώσεις: την Κούβα (-42%) και τις ΗΠΑ (-25%).

Όσον αφορά το μέλλον, η ομάδα που εδρεύει στο Duisburg αρχικά σχεδιάζει αρχικά αύξηση εσόδων κατά 5%. Οι περισσότερες τιμές θα παραμείνουν σταθερές για το προσεχές καλοκαίρι, με ελαφρές μειώσεις για τις Βαλεαρίδες και τα Κανάρια Νησιά και ελαφρές αυξήσεις για την Τουρκία και την Αίγυπτο.

Η Schauinsland έχει προσθέσει περισσότερα από 100 νέα ξενοδοχεία στο πρόγραμμα του καλοκαιριού του 2019 και έχει επεκτείνει το πρόγραμμα συνδυασμένων διακοπών παραλίας και κρουαζιέρας με τις MSC και TUI. Συνολικά, προγραμματίζονται επτά δρομολόγια με έξι διαφορετικά πλοία για το επόμενο καλοκαίρι.

Ο επικεφαλής τουρισμού Andreas Rüttgers προέβλεψε ότι το 2019 θα έχει σίγουρα μια «ισχυρή Τουρκία και μια ισχυρή Αίγυπτο» και τόνισε ότι ο Schauinsland επικεντρώνεται σε οικονομικά προσιτές διακοπές για πελάτες με μέσο εισόδημα. «Στο παρελθόν έχουμε δει πολλές επενδύσεις από ταξιδιωτικούς πράκτορες σε πολυτελή ξενοδοχεία. Αλλά θέλουμε οι διακοπές να παραμείνουν οικονομικά προσιτές ». Για παράδειγμα, στη Βουλγαρία χρηματοδοτεί εν μέρει τον πλήρη εκσυγχρονισμό του ξενοδοχείου Algara Beach σε ένα κήπο 85.000 τ.μ. Άλλες κοινές επενδύσεις βρίσκονται στην Αίγυπτο, την Ελλάδα και την Τυνησία.

Η Schauinsland έχει δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο πέντε ξενοδοχείων τα τελευταία χρόνια, αλλά δεν σχεδιάζει να δημιουργήσει τη δική της ξενοδοχειακή αλυσίδα, σε αντίθεση, για παράδειγμα, με τους αντιπάλους της Alltours και της FTI. «Έχουμε συνειδητοποιήσει ότι κάθε ξενοδοχείο έχει τη δική του ψυχή και αυτό ακριβώς θέλουμε να δείξουμε. Δεν θέλουμε να τοποθετήσουμε απλά κάτι πάνω στα ξενοδοχεία, κάτι που κάποιες από αυτές δεν θα μπορούσαν να επιτύχουν », δήλωσε ο Rüttgers.

Αντίθετα, η ανάπτυξη βρίσκεται στην αεροπορική εταιρεία Sundair. Ο Kassner εξήγησε περήφανα ότι η κοινοπραξία έπρεπε να αποζημιώσει τους επιβάτες μόνο για δύο καθυστερημένες πτήσεις (άνω των τριών ωρών) φέτος. Ο στόλος της αεροπορικής εταιρείας θα επεκταθεί με ένα τέταρτο τζετ στο τέλος του Οκτωβρίου. Αλλά αποκάλυψε: «Σίγουρα μπορώ να φανταστώ ότι θα αυξηθεί σε έξι αεροσκάφη το επόμενο έτος».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *