Photo by Jametlene Reskp on Unsplash
Photo by Jametlene Reskp on Unsplash

Ο Οδηγός MICHELIN δημιουργεί ένα βαρόμετρο για να παρακολουθεί την επιστροφή των εστιατορίων με Αστέρια Michelin

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο Οδηγός MICHELIN δημιουργεί ένα Βαρόμετρο για να παρακολουθεί την επιστροφή των εστιατορίων με Αστέρια Michelin σε όλον τον κόσμο

Ο Οδηγός MICHELIN ανέπτυξε ένα διεθνές Βαρόμετρο για να διευκολύνει την ανάλυση των επιπτώσεων από την κρίση του Covid-19  στα εστιατόρια με Aστέρια Michelin που περιλαμβάνονται στις επιλογές του.

Κάθε εβδομάδα, το Βαρόμετρο θα καταγράφει τον αριθμό των εστιατορίων με Αστέρια Michelin που επαναλειτουργούν, και στους 32 προορισμούς που καλύπτει ο Οδηγός. Προκειμένου να συμπεριληφθούν στο Βαρόμετρο, τα εστιατόρια πρέπει να λειτουργούν τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα.

Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις υπηρεσίες Εστίασης και γενικότερα στον τομέα του Τουρισμού μια παγκόσμια επισκόπηση, σε πραγματικό χρόνο, του ρυθμού με τον οποίο εξελίσσεται η επανέναρξη των εστιατορίων με Αστέρια Michelin σε όλο τον κόσμο.

Με την ισχυρή διεθνή παρουσία του, ο Οδηγός MICHELIN βασίζεται στους εξειδικευμένους ανθρώπους του που θα προσφέρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να ενημερώνεται το Βαρόμετρο. Οι επιθεωρητές του Οδηγού θα αξιοποιούν τις γνώσεις τους για τις κατά τόπους γαστρονομικές σκηνές για τη συλλογή πληροφοριών. Ανάλογα με την υγειονομική κατάσταση που επικρατεί σε κάθε χώρα, τα δεδομένα για τα εστιατόρια θα συλλέγονται δια ζώσης,  τηλεφωνικά ή μέσω ψηφιακής έρευνας.

«Δημιουργώντας το Βαρόμετρο, θέλουμε να καταγράψουμε τον παλμό της παγκόσμιας γαστρονομίας, με σκοπό να ενημερώσουμε το κοινό για το οικοσύστημά μας. Μόλις το 21% από τα 3.000 εστιατόρια με Αστέρια Michelin σε όλο τον κόσμο λειτουργεί προς το παρόν. Ελπίζουμε ότι αυτά τα στοιχεία θα αναδείξουν έναν τομέα που ανθίζει οικονομικά πολύ πιο πέρα από τις πόρτες των εστιατορίων», σχολίασε ο Gwendal Poullennec, International Director των Οδηγών MICHELIN.

Με σκοπό να υποστηρίξει ενεργά τον κόσμο της Γαστρονομίας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο Οδηγός MICHELIN θα δημοσιεύει αυτά τα αποτελέσματα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.guide.michelin.com.

Η Michelin στην Ελλάδα

Από το 1957, με δυναμική παρουσία στην αγορά, η Michelin απολαμβάνει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών προσφέροντας καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα, τεχνολογίες και υπηρεσίες. Υποστηρίζοντας περισσότερους από 300 μεταπωλητές ελαστικών στην Ελλάδα, λειτουργεί με υπευθυνότητα και εστιάζει στη στήριξη του ανθρώπινου κεφαλαίου, της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Με καταρτισμένο προσωπικό και σύγχρονες εγκαταστάσεις στην Αθήνα και στον Αυλώνα, η Michelin επενδύει διαρκώς στην Ελλάδα, με όραμα να προωθεί την ασφαλή και βιώσιμη κινητικότητα στη χώρα και να προσφέρει έναν καλύτερο τρόπο να πηγαίνουμε μπροστά (www.michelin.gr).

Σχετικά με τον Όμιλο Michelin

Με αποστολή να προωθεί διαρκώς τη βιώσιμη κινητικότητα ανθρώπων και αγαθών, η Michelin σχεδιάζει, κατασκευάζει και εμπορεύεται ελαστικά για κάθε όχημα. Διαθέτει μία σειρά καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών, όπως συστήματα διαχείρισης στόλων και εργαλεία που ενισχύουν την κινητικότητα. Παράλληλα, δημοσιεύσει κάθε χρόνο μία σειρά από ταξιδιωτικούς οδηγούς, με επιλογές ξενοδοχείων και εστιατορίων, οδικούς χάρτες και Άτλαντες. Με έδρα το Clermont-Ferrand της Γαλλίας, ο Όμιλος της Michelin έχει παρουσία σε 170 χώρες και περισσότερους από 114.000 εργαζομένους, ενώ διαθέτει 68 μονάδες παραγωγής σε 17 χώρες και Τεχνολογικά Κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία. (www.michelin.com).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *