Από αριστερά προς τα δεξιά διακρίνονται οι κ.κ.: Karl Markgraf (Chief Information Officer του ομίλου FTI), Alex Saloustros (Chief Technology Officer της Cyberlogic), Mario Habig (Chief Executive Officer DMCs), Στέργιος Παναγιωτάκης (CEO της Cyberlogic).

Ο όμιλος FTI επιλέγει ελληνική, ψηφιακή τεχνολογία | Η MPI βασίζεται στην Cyberlogic για την ενίσχυση της ψηφιοποίησής της

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την υψηλή τεχνολογία της ελληνικής εταιρίας ταξιδιωτικής τεχνολογίας Cyberlogic επιλέγει ο γερμανικό, τουριστικός όμιλος FTI, ο δεύτερος μεγαλύτερος tour operator της Ευρώπης, καθώς ως γνωστό, οι καλύτερες δυνατές υπηρεσίες απαιτούν μια εξίσου αξιόλογη ψηφιακή υποδομή.

Ειδικότερα, προκειμένου να μεταφέρει το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιό της στους συνεργάτες και τους πελάτες της ακόμη πιο άμεσα και να μπορεί να το προσαρμόζει, ανά πάσα στιγμή, η Meeting Point International, μέλος του ομίλου FTI, χρησιμοποιεί την ολοκληρωμένη End-to-End πλατφόρμα της Cyberlogic.

Έτσι, θα επιτρέψει στα τουριστικά πρακτορεία στους ταξιδιωτικούς προορισμούς να είναι ακόμη πιο αποτελεσματικά και ευέλικτα στην υλοποίηση πακέτων διακοπών και προγραμμάτων εκδρομών, από την αγορά έως τη διανομή. Στο μέλλον, η πρόσβαση στις εμπειρίες και τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι προορισμοί ανά τον κόσμο θα είναι ακόμη πιο εύκολη.

Η ολοκληρωμένη λύση για τον τουρισμό χρησιμοποιείται ήδη στη Μάλτα, την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ισπανία και την Ιταλία και θα εφαρμοστεί στα υπόλοιπα υποκαταστήματα της MPI μέχρι το τέλος του 2023.

“Με την Cyberlogic, έχουμε στο πλευρό μας έναν συνεργάτη του οποίου η ψηφιακή λύση μας φέρνει πιο κοντά στον διακηρυγμένο στόχο μας να τοποθετήσουμε το Meeting Point International ακόμη πιο δυναμικά ως ένα πλήρως λειτουργικό ταξιδιωτικό πρακτορείο προορισμών. Μαζί ανεβάζουμε τη λειτουργική αριστεία, την ηγεσία των προϊόντων και τη δέσμευση των πελατών σε ένα νέο επίπεδο”, λέει ο Mario Habig, διευθύνων σύμβουλος DMCs του FTI Group.

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με μια εταιρία παγκόσμιας εμβέλειας όπως η Meeting Point International. Με την τεχνογνωσία και από τις δύο πλευρές, χτίζουμε μια ακμάζουσα συνεργασία που θα οδηγήσει σε ένα δυναμικό ταίριασμα της ψηφιακής και τουριστικής τεχνογνωσίας”, προσθέτει ο Στέργιος Παναγιωτάκης, διευθύνων σύμβουλος της Cyberlogic.

Επιπλέον, η πλατφόρμα αυξάνει τη συνδεσιμότητα της Meeting Point international με υφιστάμενους και νέους συνεργάτες. “Η ολοκληρωμένη λύση του συστήματος για μεγαλύτερη ταχύτητα, ψηφιακές προσφορές υπηρεσιών και ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας επιτρέπει να συνεργαζόμαστε σε διάφορες τοποθεσίες και αυξάνει επίσης την ελκυστικότητά μας για τρίτους παρόχους”, συνοψίζει ο κ. Habig.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *