michael-parulava-lciwYx5XVOk-unsplash
michael parulava unsplash

Ο τελικός της UEFA δίνει τεράστια ώθηση στον τουρισμό της Κωνσταντινούπολης | Πάνω από 90% η πληρότητα των ξενοδοχείων | Στο +100% οι τιμές των δωματίων

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τεράστια ώθηση στα ξενοδοχεία της Κωνσταντινούπολης έδωσε ο τελικός του UEFA Champions League, λειτουργώντας ως “ορόσημο” για την τοπική τουριστική βιομηχανία.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδοχείων της Τουρκίας (TÜROB), Müberra Eresin, χιλιάδες οπαδοί έφτασαν στην πόλη για να παρακολουθήσουν τον αγώνα μεταξύ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Ίντερ Μίλαν, στις 10 Ιουνίου, στο Ολυμπιακό Στάδιο Ατατούρκ, με τα ποσοστά πληρότητας στα ξενοδοχεία της Κωνσταντινούπολης να “σκαρφαλώνουν” πάνω από 90%.

“Πάνω απ’ όλα, η Κωνσταντινούπολη απέδειξε στον κόσμο ότι είναι ένας πρώτης τάξεως προορισμός [διακοπών]. Βλέπουμε τον τελικό αγώνα που διοργανώθηκε  ως ορόσημο για την τοπική, τουριστική βιομηχανία. Ο τελικός [της UEFA] είναι η αρχή ζωντανών και καλών ημερών για την Κωνσταντινούπολη”, είπε ο κ. Eresin, προσθέτοντας ότι ο τελικός του Champions League αποτελεί ανεκτίμητη ευκαιρία για την προώθηση της πόλης.

Κάποιοι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου έμειναν μόνο μία νύχτα, ενώ άλλοι πέρασαν δύο έως τρεις ημέρες στην Κωνσταντινούπολη, συμβάλλοντας σημαντικά στην τοπική οικονομία της πόλης.

“Αφού υπομείναμε πολλές δυσκολίες, αυτή η εκδήλωση τόνωσε το ηθικό μας”, είπε ο κ.Eresin, σημειώνοντας ότι οι σεισμοί, στις αρχές Φεβρουαρίου, έπληξαν και την τουριστική βιομηχανία και η τουριστική δραστηριότητα σχεδόν διακόπηκε λόγω των εκλογών.

Επισήμως, σημείωσε, πωλήθηκαν περίπου 70.000 εισιτήρια για τον αγώνα. Ενώ, λόγω της εισροής φιλάθλων, πέρα από την αυξημένη πληρότητα των ξενοδοχείων αυξήθηκε, την ίδια στιγμή το κόστος των δωματίων αυξήθηκε κατά 100%.

Προοπτικές για τη θερινή περίοδο

Τα ξενοδοχεία μπορεί να μην έχουν τα υψηλά ποσοστά πληρότητας που είδαν κατά τη διάρκεια του τελικού του UEFA Champions League, αλλά την προσεχή περίοδο η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Κωνσταντινούπολης δεν θα είναι κάτω από 75-80%.

Αυτές τις ημέρες, οι περισσότεροι τουρίστες στην Κωνσταντινούπολη προέρχονται από τις χώρες της Μέσης Ανατολής, ενώ οι Γερμανοί, οι Βρετανοί και οι Αμερικανοί αποτελούν τις άλλες μεγάλες ομάδες επισκεπτών, εξήγησε ο κ. Eresin.

Πριν από την πανδημία Covid-19, η Κίνα και η Ιαπωνία ήταν μεγάλες αγορές για την τουρκική τουριστική βιομηχανία, οι οποίες δεν έχουν ακόμη ανακάμψει.

Το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης φιλοξένησε πτήσεις ρεκόρ για τον τελικό του Champions League

Το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης φιλοξένησε τον υψηλότερο αριθμό ημερήσιων πτήσεων στις 11 Ιουνίου, με 1.749 προγραμματισμένες προσγειώσεις και απογειώσεις, χάρη στον τελικό του UEFA Champions League.

Συνολικά 214 πτήσεις ιδιωτικών τζετ πραγματοποιήθηκαν επίσης από τις 7 Ιουνίου, σύμφωνα με την İGA, τη διαχειρίστρια εταιρία του αεροδρομίου.

Στις 9 Ιουνίου, το αεροδρόμιο Mega φιλοξένησε 1.594 προσγειώσεις και απογειώσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *