thomas cook

Ο Thomas Cook μειώνει τις τηλεοπτικές του διαφημιστικές δαπάνες κατά 74%

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Thomas Cook μείωσε τις τηλεοπτικές του δαπάνες κατά 74% τον Γενάρη και τον Φεβρουάρη, σύμφωνα με νέα έρευνα αγοράς.

Στοιχεία από τη Nielsen Ad Dynamix κατέδειξαν επίσης ότι τα έξοδα ραδιοφώνου του Cook μειώθηκαν κατά 50%, oι εκτυπώσεις κατά 83% και τα ψηφιακά μέσα κατά 94%.

Η Cook έτρεξε την τηλεοπτική της διαφήμιση, καθώς σχεδιάστηκε για να προσελκύει τους millenials.

Η διαφήμιση παρουσίαζε το νεότερο ξενοδοχίο του Cook’s Club και προβαλλόταν σε τηλεοπτικό κανάλι τέλη του Γενάρη. Υπενθυμίζεται, πως οι παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες στο τέλος του έτους πραγματοποιούνται στα τέλη Δεκεμβρίου ή στις αρχές Ιανουαρίου.

Η καμπάνια έτρεξε επίσης ψηφιακά σε βίντεο και κοινωνικά μέσα..

Μια εκπρόσωπος για τον Cook είπε: «Μειώσαμε το μπάτζετ του μάρκετινγκ που δαπανούμε φέτος καθώς συνεχίζουμε να εξορθολογίζουμε τη βάση κόστους μας σε αυτό που παραμένει ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον για τις εταιρείες διακοπών. Το μάρκετινγκ παραμένει ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μας για την προώθηση των ξενοδοχείων μας και για τη διαφοροποίηση του Thomas Cook σε νέους και υπάρχοντες πελάτες”.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *