Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο Thomas Cook βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τις πιο βελτιωμένες επωνυμίες του Ηνωμένου Βασιλείου εφέτος, σύμφωνα με την κατάταξη Global Best Brand της YouGov, η οποία βαθμολόγησε το brand με 9,8 μονάδες, νούμερο αυξημένο κατά 11,3 μονάδες, σε σχέση με τη βαθμολογία του προηγούμενου έτους (-1,5).
Η βαθμολογία στην Global Best Brand Rankings της YouGov προκύπτει από τη συνολική εικόνα της επωνυμίας, που υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη τις εντυπώσεις του μέσου καταναλωτή για την ποιότητα, την αξία, την ικανοποίηση, τη σύσταση και τη φήμη του brand.
Οι επωνυμίες βαθμολογούνται για την περίοδο από 1η Οκτωβρίου 2020 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021 και σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα κατά την περίοδο 2019-2020.
Σύμφωνα με την YouGov, ο ανταγωνισμός για τις δύο επόμενες θέσεις ήταν “σκληρός”, με την Disney+ να έρχεται δεύτερη (άνοδος κατά 6,9 μονάδες) και τη Whirlpool στην τρίτη θέση, με άνοδο 5,8 πόντων.
Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο Thomas Cook κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2020, μετά την εξαγορά της επωνυμίας Thomas Cook και των σχετικών ψηφιακών στοιχείων ενεργητικού από τον Fosun Tourism Group, τον Νοέμβριο του 2019.
Μιλώντας για την κατάταξη, ένας εκπρόσωπος του Thomas Cook, είπε: “Τα δεδομένα καλύπτουν το πρώτο έτος συναλλαγών μας, επομένως είναι υπέροχο να βλέπουμε ότι οι Βρετανοί εντοπίζουν ότι η επωνυμία επέστρεψε και χτίζουμε ενδιαφέρον για τη νέα επιχείρηση. Όταν λανσάραμε αυτόν τον νέο Thomas Cook, τον Σεπτέμβριο του 2020, ξέραμε ότι έπρεπε να απαντήσουμε με ειλικρίνεια και ανοιχτά τις για τις διαφορές μεταξύ της παλιάς και αυτής της νέας επιχείρησης. Προσπαθήσαμε σκληρά σε όλες τις επικοινωνίες μας να δείξουμε τι κάνει αυτή τη νέα επιχείρηση σπουδαία: το ευέλικτο μοντέλο μας, η γρήγορη και εξαιρετική τεχνολογία, καθώς και η τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει πολλοί από τους ανθρώπους μας, από την εποχή που εργάζονταν και για την παλιά επιχείρηση”.
“Ήταν μια δύσκολη χρονιά για τα ταξίδια, αλλά προσπαθήσαμε να χρησιμοποιήσουμε το ενδιαφέρον για την επωνυμία μας για να χτίσουμε το ενδιαφέρον και την προσοχή για τη νέα μας εταιρία, χρησιμοποιώντας τις δημόσιες σχέσεις και τους κοινωνικούς μας ακόλουθους για να αρχίσουμε να επαναφέρουμε τον Thomas Cook στον χάρτη. Αλλά γνωρίζουμε ότι υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά προκειμένου να ενημερώσουμε τους ανθρώπους ότι ο Thomas Cook είναι, για άλλη μια φορά, το brand στο οποίο μπορούν να στραφούν, καθώς δεν είμαστε απλώς η πιο βελτιωμένη μάρκα, αλλά μια από τις πιο αγαπημένες”, συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος του on line ταξιδιωτικού γραφείου.
Για τη συνολική Κατάταξη Καλύτερης Επωνυμίας το 2021, το Netflix ήταν η μάρκα με την καλύτερη κατάταξη μεταξύ των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η διαδικτυακή υπηρεσία βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των καλύτερων επωνυμιών του Ηνωμένου Βασιλείου με συνολική βαθμολογία 43,6, με τη Marks & Spencer δεύτερη, με βαθμολογία 42,6 και την Cadbury τρίτη, με 42,4.
Οι υπόλοιποι του top 10 ήταν οι John Lewis, Visa, Ikea, Royal Mail, Boots, Lindt και Samsung.