oag chart

OAG: Τα «κλειδιά» για την ανάκαμψη των Αερομεταφορών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σοβαρές απώλειες έχει καταγράψει από την αρχή του έτους η βιομηχανία των αερομεταφορών, η οποία εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, έχει χάσει συνολικά σχεδόν 50 εκατομμύρια θέσεις ή το 47% της πληρότητάς της. Ωστόσο, οι επιβάτες νεότερης ηλικίας, που ήταν ο κινητήριος μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πριν την πανδημία αναμένεται να είναι εκείνοι που θα συμβάλλουν και τώρα στην ανάκαμψή του.

Σύμφωνα με έρευνα του κορυφαίου πάροχου αεροπορικών δεδομένων OAG, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσα στο καλοκαίρι με τη συμμετοχή 4.000 ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο, αν και πολλοί παραμένουν επιφυλακτικοί σχετικά με τη μόλυνση από τον COVID-19 κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, ωστόσο ο φόβος φαίνεται να έχει εξαλειφθεί σε ένα βαθμό. Σε κλίμακα από το 1 έως το 10, με το 1 να μην φοβάται να νοσήσει ενώ ταξιδεύει και το 10 να ανησυχεί πολύ, το 52% των ερωτηθέντων αξιολόγησαν το επίπεδο φόβου τους στο 5 ή και χαμηλότερα και μόνο το 32% κατέταξε τον φόβο του από 8 και πάνω.

oag chartΣχεδόν το ένα τρίτο των ταξιδιωτών δεν έχουν προσαρμόσει τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες (και δεν σκοπεύουν) στην πανδημία. Και μεταξύ εκείνων, όμως, που προσαρμόζουν τις συνήθειές τους, υπάρχει ένα τμήμα του πληθυσμού που είναι ακόμα πρόθυμο να πετάξει, αλλά ακολουθεί μια πιο συντηρητική προσέγγιση. Στο πλαίσιο αυτό, το 37% των συμμετεχόντων θα πετούσε με αεροπλάνο μόνο εάν ήταν απαραίτητο, το 25% θα πετούσε μόνο με απευθείας πτήση, αποφεύγοντας την ανταπόκριση πτήσεων, και το 10% θα ταξίδευε εκτός ωρών αιχμής.

Συνολικά, πάνω από τα τρία τέταρτα των καταναλωτών δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι στο εσωτερικό της χώρας τους μέσα στους επόμενους έξι μήνες, σε σύγκριση με το 69% που σχεδιάζουν να πετάξουν στο εξωτερικό.

Οι αεροπορικές και οι τουριστικές εταιρίες θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτές τις τάσεις και να επικεντρωθούν στα εγχώρια ταξίδια, εστιάζοντας ιδιαίτερα σε πόλεις με χαμηλούς ρυθμούς μετάδοσης του κορωνοϊού.

Παραμένει ο  φόβος για τον κορωνοϊό

Οι αεροπορικές εταιρίες έχουν υιοθετήσει μία σειρά από υγειονομικά πρότυπα και μέτρα ασφαλείας για να αυξήσουν την πληρότητά τους, με πιο δημοφιλές στα μέσα ενημέρωσης τη δέσμευσή τους για το «κενό» μεσαίο κάθισμα. Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα, οι επιβάτες δεν θεωρούν ότι το συγκεκριμένο μέτρο είναι το πιο αποτελεσματικό, κατατάσσοντάς το πέμπτο από πλευράς αποτελεσματικότητας, με μόνο τους επιβάτες από τη Β. Αμερική να το κατατάσσουν στη δεύτερη θέση. oag chart αερομεταφορών

Οι καταναλωτές φοβούνται σε ποσοστό 40% να κολλήσουν τον ιό εντός του αεροπλάνου, ενώ το 17% φοβάται ότι μπορεί να κολλήσει τον  ιό στο αεροδρόμιο. Σε ποσοστό 76% πιστεύουν ότι η υποχρεωτική χρήση μάσκας είναι το πιο αποτελεσματικό μέτρο, ακολουθούμενο από τον καλό καθαρισμό.

Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών (75%) δίνουν ιδιαίτερη σημασία στον ρυθμό μετάδοσης του ιού στον προορισμό της επιλογής τους, και στο σημείο αυτό τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι ιστότοποι μπορούν να κερδίσουν το πλεονέκτημα, παρέχοντας αυτές τις πληροφορίες στους επιβάτες προτού προβούν σε κράτηση.

Οι νέοι σε ηλικία ενισχύουν την ανάκαμψη των αερομεταφορών

Οι ταξιδιώτες νεότερης ηλικίας, οι λεγόμενοι Millennials και οι Generation Z είναι το «κλειδί» για την ανάκαμψη του κλάδου των αερομεταφορών. Αυτοί οι επιβάτες ήταν ήδη πρόθυμοι να ταξιδέψουν πριν από τον COVID-19, πιστεύοντας ότι ο τουρισμός ωφελεί την ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων καθώς και την προσωπική τους ανέλιξη.

oag chartΈτσι, το 84% των Millennials και το 79% των Generation Z είναι πιο πιθανό από άλλους ταξιδιώτες να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι στο εσωτερικό της χώρας τους μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Επίσης, σε ποσοστό 66% οι Millennials και σε 70% οι Generation Z δεν πρόκειται να προσαρμόσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια και τις συνήθειές τους εξαιτίας του ιού, ενώ φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο ότι θα νοσήσουν από κορωνοϊό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, σε σχέση με τους ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας.

ksd αερομεταφορών
adv

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *