money tourism photo
money tourism photo

Oι 10 κορυφαίες τάσεις των Γερμανών ταξιδιωτών σύμφωνα με τον Thomas Cook

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ

H τρίτη ετήσια έκθεση της Holiday Report του Thomas Cook παρουσιάζει τις δέκα κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια αυτήν την χρονιά, αλλά και τι προτιμούν οι  Γερμανοί ταξιδιώτες.

Για το σκοπό αυτό διενεργήθηκε έρευνα σε 1.951 πελάτες του τουρ οπερέιτορ, αλλά και σε 1.034 Millennials μεταξύ 19 και 35 ετών με την στήριξη του ερευνητικού ινστιτούτου Yougov.

«Σε αυτό το έτος θα δουλέψουμε σκληρά με τη γενιά των Millennials », λέει η Stefanie Berk, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Thomas Cook.

Εδώ είναι οι 10 κορυφαίες τάσεις των Γερμανών, που βασίζονται στην έκθεση διακοπών του 2019:

1. Η Ισπανία παραμένει ο νούμερο ένα τουριστικός thomas-cookπροορισμός το καλοκαίρι. Ακολουθεί η Τουρκία, η οποία αυξήθηκε σημαντικά σε δημοτικότητα το 2019 και πήγε την Ελλάδα από τη δεύτερη στην τρίτη θέση.

2. Το 82% των Millennials ξοδεύουν τα χρήματά τους στις ταξιδιωτικές εμπειρίες. Περισσότερο από το ένα τρίτο της Generation Y εμπνέεται από τους tour operators και το 29% από τα social media.

3. Λιγότερο από το 50%  των ερωτηθέντων θεωρούν την εστίαση πιο σημαντική συγκριτικά με 5 χρόνια πριν, ενώ το 58% βρίσκει την ποιότητα του φαγητού στα ξενοδοχεία καλύτερη.

4. Το 70% των Millennials δεν είχαν εφήμερες σχέσεις στις διακοπές τους, και οι μισοί από αυτούς δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο. Από την άλλη πλευρά, η διαμονή με φίλους, οικογένεια ή σύντροφο είναι σε υψηλή προτεραιότητα (77%).

5. Το 92% των παραθεριστών είναι έτοιμο να μειώσει τη χρήση πλαστικών μπουκαλιών στις διακοπές. Το ένα τρίτο των Γερμανών αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στις διακοπές τους για να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικές προς το περιβάλλον.

6. Το 38% θέλουν να ζήσουν την τοπική κουλτούρα, το 53% θέλουν να συναντηθούν με τους ντόπιους κατά τις διακοπές του και το 64% να επωφεληθεί από τη συνανατροφή του αυτή.

7. Η καλή διαβίωση των ζώων διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για το 90% των πελατών του Thomas Cook. Το 60% δεν θα συμμετάσχει σήμερα σε μια επίδειξη δελφινιών. Το 41% προτιμούν να παρακολουθούν τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον.

8. Το 52% των ερωτηθέντων ενδιαφέρονται περισσότερο ή λιγότερο για φανατικούς ή μικρούς προορισμούς από ότι πριν από πέντε χρόνια.

9. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα πέντε χρόνια, το 21% των Γερμανών τουριστών τρώνε περισσότερα χορτοφαγικά πιάτα,  τουλάχιστον πέντε τοις εκατό ακόμη τρώνε vegan. Το καταπληκτικό 42% των επισκεπτών απολαμβάνει περισσότερα ψάρια.

10. Ένας στους 3 millennials  θέλει να γνωρίσει την τοπική κουλτούρα στις διακοπές και όχι μόνο να μείνει στο ξενοδοχείο.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Oι 10 κορυφαίες τάσεις των Γερμανών ταξιδιωτών σύμφωνα με τον Thomas Cook

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *