reception

Οι 3 τάσεις για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος|ΕΡΕΥΝΑ Amadeus και InterContinental

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η νέα έρευνα με τίτλο «Drivers of Change in Hospitality» που διεξήγαγε η Amadeus σε συνεργασία με την InterContinental Hotels Group διερευνά τις αλλαγές που μπορούμε να περιμένουμε στα ξενοδοχεία και στα ταξίδια γενικά με βάση την τεχνολογία.

Για την έρευνα

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 7.500 καταναλωτών και εντοπίζει τρεις τάσεις που ο ξενοδοχειακός τομέας πρέπει να ανταποκριθεί για τις ανάγκες του καταναλωτή του μέλλοντος.

1.Τέλος στα παραδοσιακά δωμάτια των ξενοδοχείων

Είναι μια δοκιμασμένη μορφή, αγαπημένη από τα ξενοδοχεία και κατανοητή από τους επισκέπτες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο,η νέα έρευνα από την Amadeus και την InterContinental Hotels Group (IHG) επισημαίνει ότι αυτό θα αλλάξει δραματικά καθώς ξεκίνησε η αρχή του τέλους σε τέτοιου είδους δωμάτια.

Οι καταναλωτές συνηθίζουν να αγοράζουν ακριβώς αυτό που θέλουν και χρειάζονται όταν πρόκειται για μουσική, ψυχαγωγία, μόδα και ταξίδια.

Τα καταλύματα, τα οποία παραδοσιακά έχουν αγοραστεί με τον συνήθη και ομοιόμορφο τρόπο, θα πρέπει να προσαρμοστούν, καθώς το 61% των παγκόσμιων ταξιδιωτών δηλώνουν ότι προτιμούν τα ξενοδοχεία να τιμολογούνται με τρόπο που να τους επιτρέπει να προσθέτουν  επιλογές.

Οι επισκέπτες φαίνεται να επιλέγουν τα επιμέρους στοιχεία του δωματίου τους, σημειώνοντας το τέλος των παραδοσιακών τύπων δωματίων.

Τα νέα μοντέλα πώλησης θα επικρατούν, με τους επισκέπτες να μπορούν να κάνουν κράτηση για ένα δωμάτιο που να ταιριάζει στις ανάγκες τους και όχι σε μια παραδοσιακή διανυκτέρευση.

2. Η τεχνολογία στον κλάδο της φιλοξενίας

Οι πάροχοι φιλοξενίας θα πρέπει να εξυπηρετούν τους επισκέπτες με έναν πολύ πιο συνδεδεμένο τρόπο, επιτυγχάνοντας τη σωστή ισορροπία μεταξύ των αυτοματοποιημένων λύσεων και της ανθρώπινης παρουσίας.

Η μελέτη περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί για την ενδυνάμωση του προσωπικού ώστε να προσφέρει υψηλές υπηρεσίες.

Προτείνει ότι η τεχνολογία πρέπει να υποστηρίζει την ανθρώπινη αλληλεπίδραση, όχι να την αντικαταστήσει, καθώς η πλειοψηφία των επισκεπτών (67%) λένε ότι προτιμούν να αλληλεπιδρούν με ένα άτομο για τη συναισθηματική αλληλεπίδραση.

Για παράδειγμα, η ανάπτυξη ακουστικών μετάφρασης σε πραγματικό χρόνο και έξυπνων γυαλιών θα μπορούσε να εξασφαλίσει ότι οι θυγατρικές μπορούν εύκολα να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες στη μητρική τους γλώσσα.

3. Η αλλαγή στην κουλτούρα

Στον «αγώνα» για πιστότητα των φιλοξενουμένων, οι πάροχοι φιλοξενίας πρέπει να προσδιορίσουν τον τρόπο προσφοράς της αξίας μέσω αξιοσημείωτων εμπειριών.

Για να γίνει αυτό, τα ξενοδοχεία πρέπει να κατανοούν ξεχωριστές ανάγκες επισκεπτών σε κάθε ταξίδι και να προσφέρουν μια σειρά από μοναδικές και απροσδόκητες εκπλήξεις.

Στην πραγματικότητα, το 70% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θα ήθελαν τα ξενοδοχεία να παρέχουν περισσότερες συμβουλές και συμβουλές για μοναδικά πράγματα ενώ μόνο το 20% λέει ότι παίρνουν σήμερα ιδέες από το ξενοδοχείο.

Οι  σχέσεις επισκεπτών-ξενοδοχείων πρέπει να υποστηρίζονται από την τεχνολογία, προκειμένου να λειτουργούν σε κλίμακα. Η προσωπική προσοχή και η προσωπικότητα δεν θα είναι πλέον χαρακτηριστικό αυτής της σχέσης.  Αντ ‘αυτού, τα δεδομένα θα επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να προβλέπουν στον καλύτερο τρόπο για να αποτιμάται το τι θέλει να κάνει κάθε επισκέπτης.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *