Photo by Andrea Piacquadio on Pexels

Οι 7 βασικές τάσεις που θα καθορίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Επτά τάσεις που θα καθορίσουν την αγορά των επαγγελματικών ταξιδιών το 2022, έτος κατά το οποίο προβλέπεται η αγορά να ανακάμψει πλήρως από την πανδημία, καταγράφει η Skift στην έκθεσή της “The State of Corporate Travel and Expense 2022”.

Για την έκθεση, η Skift διεξήγαγε μια έρευνα σε περισσότερα από 1.600 άτομα, συμπεριλαμβανομένων καταναλωτών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, καθώς, επίσης, διευθυντών και επικεφαλής οικονομικού τομέα της αγοράς.

Οι τάσεις αυτές είναι:

Η ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών δεν παρουσιάζει σημάδια ύφεσης

Τα επαγγελματικά ταξίδια παραμένουν μια βασική δραστηριότητα μεταξύ του ανθρώπινου δυναμικού επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο, του οποίου η όρεξη για ταξίδια παραμένει αμείωτη, με σχεδόν οι μισοί (47%) εταιρικοί ταξιδιώτες να διευκρινίζουν ότι θα πραγματοποιήσουν από 3 έως και 10 ταξίδια που σχετίζονται με την εργασία τους επόμενους 12 μήνες κι ένα 19% να σχεδιάζουν να κάνουν 11 ή περισσότερα ταξίδια.

Η απομακρυσμένη εργασία διευρύνει τις ευκαιρίες για επαγγελματικά ταξίδια

Η απομακρυσμένη εργασία θα τονώσει σημαντικά τα επαγγελματικά ταξίδια, καθώς οι εργαζόμενοι συνδέονται για συναντήσεις με πελάτες, όλο και περισσότερο, ενώ σύνηθες φαινόμενο αποτελούν οι τακτικές συναντήσεις μεταξύ των συναδέλφων. Αυτές οι νέες τάσεις αποτελούν καλό οιωνό για το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδιών.

Το 60% των εταιρικών ταξιδιωτών και των CTDMs πιστεύουν ότι η εξ αποστάσεως εργασία μπορεί να επηρεάσει, τόσο τη συχνότητα, όσο και τον σκοπό των επαγγελματικών ταξιδιών. Ενώ, το 63% των εταιρικών ταξιδιωτών και το 60% των CTDMs εμφανίζονται ενθουσιασμένοι από την ιδέα των τακτικών εταιρικών συναντήσεων εκτός έδρας ή των συνεστιάσεων.

Το καθήκον φροντίδας είναι πιο σημαντικό από ποτέ

Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να ανησυχούν για την υγεία τους εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας, αλλά εμφανίζονται πιο καθησυχασμένοι, σε σύγκριση με την έκθεση του 2021, χάρη στην εφαρμογή μέτρων υγείας και ασφάλειας, όπως η μάσκα προσώπου, αλλά και οι εμβολιασμοί.

Η μεγαλύτερη πρόκληση -και ευκαιρία- για βελτίωση του καθήκοντος της φροντίδας αποτελεί η καλύτερη επικοινωνία μεταξύ εταιρικών ταξιδιωτικών τμημάτων και εργαζομένων.

Ο αντίκτυπος των επαγγελματικών ταξιδιών στο περιβάλλον

Το 92% των ερωτηθέντων είπαν ότι είτε ανησυχούν πολύ, είτε κάπως για τον αντίκτυπο των επαγγελματικών ταξιδιών στο περιβάλλον. Για το 80% από αυτούς, ήταν σημαντικό για τους εργοδότες να αντισταθμίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια.

Προσωπικά ταξίδια ως προνόμιο

Ως αποτέλεσμα της τάσης της εξ αποστάσεως εργασίας, πολλές εταιρίες αναπτύσσουν ευέλικτες πολιτικές, που επιτρέπουν προσωπικά ταξίδια, τα οποία συνδέονται με ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους. Κάποιοι, μάλιστα, φτάνουν στο σημείο να υποστηρίξουν αυτά οικονομικά. Το 25% των CTDM είπαν ότι θα προσφέρουν υποτροφία για προσωπικές διακοπές ως ένα προνόμιο για εταιρικούς ταξιδιώτες.

Η ενσωμάτωση της διαχείρισης ταξιδιών και δαπανών
Όσον αφορά την τεχνολογία διαχείρισης δαπανών, οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά τα αναποτελεσματικά και  παλαιού τύπου συστήματα. Αλλά οι σύγχρονες, όλα σε ένα λύσεις διαχείρισης ταξιδιού και εξόδων προβάλουν τη μείωση της χειρωνακτικής εργασίας και τις δαπάνες σε πραγματικό χρόνο.

Η αυξανόμενη ανάγκη για μια πλατφόρμα all-in-one

Για επικεφαλής του οικονομικού τομέα και στελέχη που αναζητούν να εξελίξουν την προσέγγισή τους όσον αφορά τις δαπάνες τους μετά την πανδημία, παρουσιάζεται η ευκαιρία να ενοποιήσουν όλες τις δαπάνες που σχετίζονται με την εταιρία σε ένα εύκολο στη διαχείριση σύστημα.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των CTDMs εμφανίζονται να τους ενδιαφέρει μια λύση που παρέχει ενοποίηση των ταξιδιών και των εσωτερικών δαπανών της εταιρίας.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *