money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυτές είναι οι αεροπορικές εταιρίες με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις χειρότερες αεροπορικές εταιρίες από πλευράς καθυστερήσεων, αποκαλύπτει μια νέα έρευνα της Which? για τους επιβάτες του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε με βάση στοιχεία της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, αναφέρει ότι περίπου 1,3 εκατομμύρια επιβάτες που πέταξαν εντός ή εκτός του του Ηνωμένου Βασίλειου, αντιμετώπισαν καθυστερήσεις τουλάχιστον τριών ωρών πέρυσι. Αυτό αντιστοιχεί σε 3.500 ταξίδια κάθε ημέρα.

Συνολικά, περισσότερες από 13.000 πτήσεις προς και από τα βρετανικά αεροδρόμια καθυστέρησαν τρεις ή περισσότερες ώρες μεταξύ Ιουνίου 2017 και Ιουνίου 2018.

Η Which? έχει διαχωρίσει τις στατιστικές καθυστερήσεων πτήσεων σε τρεις κατηγορίες, οι οποίες καλύπτουν πτήσεις μεγάλων, κοντινών και μεσαίων αποστάσεων.

Η Norwegian Airways είχε τις περισσότερες καθυστερημένες πτήσεις μακρινών αποστάσεων, με το 2,4% των πτήσεών της να καθυστερούν τρεις ή περισσότερες ώρες, ακολουθούμενη από τον Thomas Cook, με 1,8%, και κατόπιν η TUI στο 1,6%.

Για τις μέσες αποστάσεις, οι Thomas Cook και TUI είχαν τις περισσότερες καθυστερήσεις, ενώ η Icelandair είχε καθυστερήσεις στις πιο κοντινές αποστάστεις.

Οι εταιρείες EasyJet, Ryanair και British Airways αποτελούσαν το μεγαλύτερο μέρος των καθυστερημένων πτήσεων, με περισσότερους από 630.000 καθυστερημένους επιβάτες που ταξίδευαν με μια από τις τρεις εταιρείες. Ωστόσο, αυτές οι αεροπορικές εταιρείες εκτελούν επίσης τον μεγαλύτερο αριθμό πτήσεων.

Οι πέντε αεροπορικές εταιρείες με τις πιο σοβαρές καθυστερήσεις σε κάθε κατηγορία είναι:

Μακρινές αποστάσεις:
Norwegian Airways: 2.4% of flights
Thomas Cook: 1.8%
TUI: 1.6%
Air India: 1.5%
Air Canada: 1.3%

Μέσες αποστάστεις:
Thomas Cook Airlines: 1.2%
TUI Airways: 1.1%
Saudi Arabian Airlines: 1%
British Airways: 0.7%
British Airways: 0.7%
El Al: 0.7%

Κοντινές αποστάσεις:
Icelandair 1.7%
Aurigny Air 1.7%
TUI Airways 1.4%
Eastern Airways 1.3%
Stobart Air 1.2%

Ο διευθυντής της Which?, Alex Neill, δήλωσε: “Είναι ζωτικής σημασίας να εισαχθεί η αυτόματη αποζημίωση σε ολόκληρη τη βιομηχανία, ώστε οι άνθρωποι να μην χρειάζεται πλέον να περάσουν δια πυρός και σιδήρου για να εισπράξουν τα οφειλόμενα τους.”

Η Airlines UK, η οποία εκπροσωπεί τις αεροπορικές εταιρείες, δήλωσε ότι οι καθυστερήσεις συχνά οφείλονται σε παράγοντες εκτός ελέγχου ενός αερομεταφορέα.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *