easyjet

Αυτές είναι οι αεροπορικές που επέστρεψαν χρήματα στους επιβάτες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Η ευρωπαϊκή ιστοσελίδα για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών εταιρειών, FairPlane, που εδρεύει στη Βιέννη, εξέτασε ποιες αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να “χρησιμοποιούν” τους επιβάτες ως ακούσιους δανειστές και ποιες επιστρέφουν σύντομα χρήματα, λόγω ακυρωμένων πτήσεων από  κορονοϊο.

Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2020, είχαν ληφθεί περισσότερες από 72.000 απαιτήσεις μέσω της υπηρεσίας FairPlane Ticketrefund.de, η οποία ειδικεύεται στις ακυρώσεις πτήσεων και πακέτων ταξιδιών στην κρίση του κορονοϊού.

Ο συνολικός όγκος των απαιτήσεων σχετικά με τις επιστροφές εισιτηρίων ανέρχεται σε περίπου 39 εκατομμύρια ευρώ. Από αυτές τις 72.000 απαιτήσεις, η FairPlane εξέτασε 26.000 ενεργές  από τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο αναφορικά με την “προθυμία” της αντίστοιχης αεροπορικής εταιρείας να κάνει επιστροφή χρημάτων.

Η πλειονότητα των ενεργών απαιτήσεων από τις αεροπορικές εταιρίες προέρχεται από τον Όμιλο Lufthansa, την Eurowings και τη Ryanair. Η Lufthansa, η Condor και η Eurowings κατάφεραν να τοποθετηθούν στη μέση της αξιολόγησης, ενώ άλλοι γερμανικοί πάροχοι, όπως η TuiFly, είχαν εξαιρετικά κακή απόδοση στα τέλη του καλοκαιριού.

Όπως και τους προηγούμενους μήνες, το ποσοστό αποπληρωμής της EasyJet είναι επί του παρόντος 96%, σύμφωνα με την FairPlane.

ksd αεροπορικές
adv

Η Austrian Airlines κατέχει τη δεύτερη θέση στην κατάταξη – η αεροπορική εταιρεία από την Αυστρία πληρώνει τώρα το 62% των απαιτήσεων, αυξάνοντας την ποσόστωσή της κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με τον Ιούνιο και τον Ιούλιο. Η Eurowings εξακολουθεί να αποδίδει λιγότερο από το ήμισυ των απαιτήσεων και βρίσκεται στο 46%. Η Condor έχει βελτιωθεί: η αεροπορική εταιρεία αυξάνει το ποσοστό αποπληρωμής της κατά 7 μονάδες στο 39%. Η Lufthansa έχει βελτιωθεί κατά 13 μονάδες στο 32%.

Σύμφωνα με την FairPlane, η Iberia έχει πραγματοποιήσει μόνο 1% των  αποπληρωμών απαιτήσεων και έτσι είναι στην τελευταία θέση στην κατάταξη. Η Wizz Air και η Air France μοιράζονται την προτελευταία θέση με 2% η καθεμία. Στην τρέχουσα κατάταξη, η TuiFly έχει ποσοστό αποπληρωμής 3%, ενώ η πορτογαλική TAP δεν ξεπερνά το 5%.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *