Οι ανακοινώσεις της Παπουτσάνης απλά … εξαφανίστηκαν;

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

– Αλήθεια οι αρμόδιες αρχές και συγκεκριμένα η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενθαρρύνουν τέτοιες πρακτικές ενημέρωσης;

Οι ανακοινώσεις της Παπουτσάνης απλά … εξαφανίστηκαν; - Οι απίθανες μέθοδοι «ενημέρωσης» των επενδυτών Την τακτική της … ενημέρωσης κατά το δοκούν συνεχίζει να εφαρμόζει η εισηγμένη Παπουτσάνης η οποία στις οικονομικές καταστάσεις αναφέρει ότι «Κατά το έτος 2015 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €15,6 εκατ. έναντι €17,2 εκατ. το 2014, παρουσιάζοντας μείωση 9% λόγω της διακοπής συνεργασίας με πελάτη της Εταιρείας στον τομέα «παραγωγή τρίτων για πελάτες» στο εξωτερικό (σχετικές ανακοινώσεις πραγματοποιήθηκαν από την Εταιρεία από την 20η Δεκεμβρίου 2013 και μεταγενέστερα)».
Βέβαια τις σχετικές ανακοινώσεις τις αναζητούμε αλλά δεν ευρίσκονται με αποτέλεσμα να γεννάται το εύλογο ερώτημα με ποιο τρόπο οι σχετικές ανακοινώσεις … απλά έχουν εξαφανιστεί.
Βέβαια το bankingnews είχε εντοπίσει τις πρακτικές αυτές της εταιρίας από τη δημοσίευση των οικονομικών καταστάσεων ενιαμήνου αλλά μιας και οι αρμόδιες εποπτικές αρχές δεν συγκινήθηκαν συνεχίζει ακάθεκτη την ίδια τακτική.
Τότε είχαμε επισημάνει ότι η διακοπή της συνεργασίας ανακοινώνεται σε δελτίο τύπου στις 7 Μαΐου του 2015 με τίτλο «Νέα πανευρωπαϊκή συνεργασία με διεθνή αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων και νέα σειρά προϊόντων για όλο τον κόσμο».
Η διακοπή συνεργασίας βρισκόταν σε μια μικρή παράγραφο όπου αναφέρεται και ότι θα επηρεαστούν τα αποτελέσματα τριμήνου 2015.
Επίσης στις οικονομικές καταστάσεις του έτους 2014 δεν αναφέρεται η διακοπή της συνεργασίας παρά το γεγονός ότι έχουν ημερομηνία δημοσίευσης την 30 Μαρτίου 2015 δηλαδή τη λήξη του τριμήνου.
Τώρα πως στις οικονομικές καταστάσεις του 2015 η εταιρία μιλά για ανακοινώσεις που έγιναν μετά την 20η Δεκεμβρίου του 2013 είναι ένα ερώτημα που δεν μπορεί να απαντηθεί μέχρι στιγμής παρά μόνο με προσφυγή στη … μεταφυσική.
Φυσικά υπάρχει και το ζήτημα του ρόλου του ορκωτού ελεγκτή ο οποίος φαίνεται να επιχειρείται να καλυφθεί δια της αναφοράς της ύπαρξης ανακοινώσεων που δεν υπάρχουν.
Κατά τα λοιπά η Παπουτσάνης αναφέρει κάνει και συγκρίσεις των ασυγκρίτων αναφέροντας εκ νέου ότι « Αφαιρούμενης της ως άνω διακοπείσας συνεργασίας, οι πωλήσεις του έτους είναι αυξημένες κατά 13,5% σε σχέση με το 2014, καλύπτοντας ήδη μεγάλο μέρος της απώλειας, χάρη σε νέες συνεργασίες και σε διεύρυνση των υφιστάμενων συνεργασιών κυρίως σε αγορές του εξωτερικού.
Οι εξαγωγές ανήλθαν σε €5,5 εκατ., που αντιπροσωπεύει ποσοστό 35,4% του συνολικού κύκλου εργασιών».
Είναι όμως απορίας άξιον τι νόημα έχει να γίνονται συγκρίσεις επι συνεργασιών που διακόπτονται σε μια εταιρία που εμπορεύεται προϊόντα και οι όποιες συμφωνίες είναι μέρος της καθημερινότητάς της.
Γιατί κατά την ίδια λογική θα έπρεπε να υπήρχαν ανακοινώσεις της εταιρίας που να λένε πόσο λιγότερος θα ήταν ο τζίρος χωρίς την προσθήκη μιας συνεργασίας.
Βέβαια η πραγματικότητα είναι δεδομένη.
Πως ο τζίρος της εταιρίας το 2015 μειώθηκε στα 15,6 εκ Ευρώ από 17,2 εκ Ευρώ και οι ζημίες μετά από φόρους ήταν 1,4 εκ Ευρώ από 98 χιλιάδες Ευρώ.
Η εταιρία βέβαια ξέχασε να ανακοινώσει στην σχετική ανακοίνωση που έστειλε στο ΧΑ τα κέρδη μετά φόρων αλλά έμεινε στα προ φόρων και αναφέρθηκε σε φόρους που θα είναι αναβαλλόμενοι και δεν θα επιβαρύνουν ταμειακά την εταιρία.
Αλήθεια οι αρμόδιες αρχές και συγκεκριμένα η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενθαρρύνουν τέτοιες πρακτικές ενημέρωσης;
Γιατί αν ναι τότε προφανώς οι επενδυτές θα πρέπει να προσλάβουν ειδικούς για να τους εξηγούν την τέχνη της αλχημείας στις ανακοινώσεις ορισμένων εισηγμένων.

Νίκος Καρούτζος
ΠΗΓΗ: www.bankingnews.gr

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *