money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι χειρότερες και οι καλύτερες αεροπορικές εταιρίες στην business class | Αεροδρόμια

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Όταν οι ταξιδιώτες πληρώνουν χρήματα για μια θέση business class σε μια πτήση, περιμένουν ένα ορισμένο επίπεδο ποιότητας, αλλά το να πληρώνεις περισσότερα δεν εγγυάται πάντα μια καλύτερη εμπειρία.

Μια μελέτη της εταιρίας αποθήκευσης αποσκευών Bounce, η οποία καταρτίστηκε με τη χρήση κριτικών που συγκεντρώθηκαν μέσω του ιστολογίου businessclass.com, κατέταξε αεροπορικές εταιρίες από όλο τον κόσμο με βάση επτά κριτήρια -μεταξύ των οποίων η “καμπίνα και το κάθισμα”, η “κουζίνα” και οι “ανέσεις και οι παροχές”- για να αποκαλύψει ποιες καμπίνες business class είναι ικανοποιητικές και ποιες δεν αξίζουν τα έξοδα.

Η Egyptair, ο αερομεταφορέας της Αιγύπτου, κατέλαβε την τελευταία θέση, σημειώνοντας τη χαμηλότερη βαθμολογία από όλες τις αεροπορικές εταιρίες για κάθε κατηγορία. Δόθηκαν εύσημα για την απόκτηση ορισμένων νέων αεροσκαφών Boeing 787-9, αλλά “μεγάλο μέρος του στόλου της είναι ξεπερασμένο σε αυτό το σημείο”, αναφέρει η μελέτη.

Η αεροπορική εταιρία συγκέντρωσε συνολικά ένα πενιχρό 5,71 στα 10, με ιδιαίτερα κακή βαθμολογία για την προσφορά φαγητού, ενώ τιμωρήθηκε για το γεγονός ότι δεν σερβίρει αλκοόλ στις πτήσεις της. Επίσης, η διάταξη των καθισμάτων της καμπίνας της business class οδήγησε σε αφαίρεση βαθμών.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η αεροπορική εταιρία κατακεραυνώνεται για την εμπειρία της business class. Το ταξιδιωτικό ιστολόγιο Live and Let’s Fly είχε περιγράψει στο παρελθόν την προσφορά ως “τραγική”, σημειώνοντας ότι υπήρχε “τέτοια δυνατότητα, αλλά τέτοια αποτυχία στην υλοποίηση”.

Άλλες αεροπορικές εταιρίες δυσκολεύτηκαν επίσης να περάσουν την απαιτητική κατάταξη, όπως η Copa Airlines του Παναμά και η Air China. Έλαβαν βαθμολογία 6,71 και 7,14 αντίστοιχα, ενώ και οι δύο τα πήγαν άσχημα στην εξυπηρέτηση και τις επιλογές ψυχαγωγίας στο αεροσκάφος.

Τα αεροδρόμια κατατάχθηκαν, επίσης, με βάση την εμπειρία τους στην επιχειρηματική θέση, με βάση την εμπειρία των αιθουσών αναμονής, τις συνδέσεις και το ποσοστό των έγκαιρων πτήσεων.

Το Ninoy Aquino International των Φιλιππίνων κατέλαβε την τελευταία θέση, με 0,88 στα 10. Ακολούθησαν το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου και το αεροδρόμιο Liberty του Νιούαρκ. Από την άλλη, το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου βρέθηκε στην κορυφή για την προσφορά του σε business class, ακολουθούμενο από το αεροδρόμιο Haneda της Ιαπωνίας και το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης.

Χειρότερες αεροπορικές εταιρίες για business class

Egyptair (5.71)

Copa Airlines (6.71)

Air China (7.14)

Καλύτερες αεροπορικές εταιρίες για business class

Singapore Airlines (9.57)

Qatar Airways (9.29)

Cathay Pacific (9.00)

Χειρότερα αεροδρόμια για business class

Ninoy Aquino International Airport, Philippines (0.88)

London Gatwick, UK (1.82)

Newark Liberty International Airport, New Jersey, US (2.03)

Καλύτερα αεροδρόμια για business class

London Heathrow, UK (7.10)

Tagged

1 σχόλιο στο “Οι χειρότερες και οι καλύτερες αεροπορικές εταιρίες στην business class | Αεροδρόμια

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *