©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βρετανία: Οι διακοπές «παραμένουν προτεραιότητα» παρά τους φόβους για ύφεση

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η διαφαινόμενη οικονομική ύφεση κέντρο και οι αυξήσεις στο κόστος ζωής, δεν έχουν μειώσει τον … ενθουσιασμό των Βρετανών για διακοπές, σύμφωνα με μια νέα δημοσκόπηση, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (54%) αναμένουν να πραγματοποιήσουν περισσότερη έρευνα για να βεβαιωθούν ότι εξοικονομούν χρήματα και αποκομίζουν αξία από κάθε ταξίδι, με το 17% να το κάνει ήδη. 

Το 49% είναι πιθανό να επιλέξει φθηνότερους προορισμούς, ενώ το 40% θα άλλαζε τουλάχιστον μερικές από τις συνηθισμένες διακοπές του στο εξωτερικό για ένα διάλειμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο – ποσοστό μεγαλύτερο από το διπλάσιο από την τελευταία ύφεση του 2008. 

Ενώ το 40% δήλωσε ότι πιθανότατα θα περίμενε μια προσφορά της τελευταίας στιγμής, η μελέτη της Holiday Extras επιβεβαίωσε ότι οι διακοπές παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα δαπανών.

Ακόμη περισσότερο από το ένα τρίτο (40%) των 1.000 πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου που ταξίδεψαν πρόσφατα και ρωτήθηκαν απάντησαν ότι είναι πιθανό να περικόψουν τα άλλα έξοδα του νοικοκυριού για να βεβαιωθούν ότι εξακολουθούν να απολαμβάνουν τις διακοπές τους.

Ο διευθυντής Ανάπτυξης της Holiday Extras, Ντέιβιντ Νόρις, δήλωσε: «Η Τράπεζα της Αγγλίας μπορεί να προειδοποιεί για ύφεση, αλλά οι Βρετανοί παραθεριστές παραμένουν αποφασισμένοι να ξεφύγουν το επόμενο έτος ανεξάρτητα από τις οικονομικές εξελίξεις. Περισσότερη έρευνα, φθηνότεροι προορισμοί και περικοπές αλλού, είναι οι “λύσεις” με τις οποίες οι πολίτες θα εξασφαλίσουν χρήματα για να βεβαιωθούν ότι θα κάνουν διάλειμμα, με κάποιους να επιλέγουν ένα διάλειμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο ή να περιμένουν μια συμφωνία της τελευταίας στιγμής. Έχουμε δει πολίτες να κάνουν βήματα για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις διακοπές τους ήδη φέτος. Η μέση διάρκεια ενός ταξιδιού έχει αυξηθεί σημαντικά, καθώς οι άνθρωποι κάνουν κράτηση για μεγαλύτερα διαλείμματα για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον ελεύθερο χρόνο τους, και πολλοί φθηνότεροι προορισμοί έχουν επίσης αυξηθεί σε δημοτικότητα – τα ελληνικά νησιά, η Αλβανία και το Ζαντάρ στην Κροατία έχουν αυξηθεί φέτος , αλλά ο μεγαλύτερος νικητής αυτό το καλοκαίρι ήταν η Τουρκία, όπου οι αδύναμες λίρα, οι φθηνές πτήσεις και ο καλός καιρός την έχουν καταστήσει το ταχύτερα αναπτυσσόμενο μέρος διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *