millenials

Οι επιλογές των millenials

ΔΙΕΘΝΗ

Καθώς η γενιά της χιλιετίας πλησιάζει τα 35 , τα πολύ «ψαγμένα» μέλη της, κάνουν αναζητήσεις που όλο και περισσότερο μοιάζουν με αυτές των γονιών τους, αλλά αυτό συμβαίνει συνήθως, επειδή οι γονείς τους αντιγράφουν, και όχι το αντίστροφο, λέει ο εμπειρογνώμονας Jason Dorsey.
«Οι ταξιδιωτικές τάσεις , όπως οι τάσεις της τεχνολογίας, καθορίζονται κυρίως από τους Millennials» είπε σε συνέντευξή του αυτή την εβδομάδα. «Ακούσαμε αρχικά άλλες γενιές να λένε πως οι Millennials θα καταλήξουν σαν εκείνες. Όμως τελικά μάλλον οι Millennials είναι που αντιγράφονται. Θα πρέπει να αλλάξει ριζικά ο τρόπος που οι επιχειρήσεις προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες των Millennials. Αλλά αν το κάνεις σωστά, θα κερδίσεις και τους ίδιους αλλά και όλους τους υπόλοιπους.»
Η προθυμία των Millennials να δημοσιεύουν τις φωτογραφίες του εαυτού τους στα social media έχει έμμεσα επιφέρει κέρδος στα ταξίδια περιπέτειας, καθώς έτσι, έλκονται και οι παλαιότερες γενιές στο να δοκιμάσουν νέα πράγματα και νέους τόπους.
«Οι Millennials είναι στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή για την ταξιδιωτική βιομηχανία, όχι ως νεαροί ενήλικες, αλλά ως ενήλικες,» δήλωσε ο Dorsey. «Φαίνεται ότι οι Millennials θα ξεπεράσουν τους Boomers στον τουρισμό το 2017 και οι δαπάνες τους θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Και υπάρχουν 80 εκατομμύρια από αυτούς.»
Οι Millennials ως εργαζόμενοι
Από την πλευρά της απασχόλησης, η έρευνα δείχνει ότι από την τουριστική βιομηχανία λείπει κάτι που θα προσελκύσει αυτούς τους νέους εργαζόμενους. Πολλοί Millennials θέλουν συμμετέχουν σε κάτι μεγάλο, κάτι χρήσιμο, αλλά η τουριστική βιομηχανία ξεχνά συχνά αυτή τη λεπτομέρεια για να τους προσελκύσει.
«Παρατηρήστε τη διαφορά και παίξτε με αυτήν σε κοινωνίες που οι άνθρωποι ταξιδεύουν, τις αλλαγές στον τρόπο που μιλούν και τις παγκόσμιες ευκαιρίες που τα ταξίδια δημιουργούν» ο Dorsey προτείνει.
Τώρα, σε αντίθεση με ό, τι πιστεύεται, το να έχεις νεανικό προσωπικό δεν θα φέρει νέους πελάτες. « η Πρόσληψη Millennials δεν είναι από μόνη της λύση για να τραβήξει Millennials.», δήλωσε ο Dorsey. «Ακριβώς επειδή είσαι νέος δεν σημαίνει ότι μπορείς να πουλήσεις. Η καλύτερη λύση είναι να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους όλων των ηλικιών για το πώς να πωλήσουν σε Millennials, μαζί τους, με τον τρόπο που θέλουν»
Συμβουλές για να αγγίξετε τους Millennials
Λοιπόν, τι θέλουν; Τα έχετε ξανακούσει και είναι αλήθεια:
• Οι Millennials δεν θέλουν να αισθάνονται ότι είναι απλά ένας αριθμός. Παλεύουν για να είναι μοναδικοί. Αν πουλάτε ένα ταξίδι ή μια κρουαζιέρα ή ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, θα προσθέσουν πάντα κάτι μοναδικό στο πακέτο τους, μια εμπειρία που θα ζήσουν και θα μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
• Οι Millennials θέλουν να μιλάς τη γλώσσα τους. Οι ίδιοι και ακόμα περισσότερο, η γενιά που θα ακολουθήσει, επικοινωνούν με διαφορετικό τρόπο. Είναι οπτικοί και συνεπώς, χρησιμοποιήστε εικόνες αντί των λέξεων. Τους αρέσουν τα μηνύματα κειμένου, οπότε μην τους καλέσετε.
• Οι Millennials διαμαρτύρονται γραπτώς. Όταν κάτι πάει στραβά, μην περιμένετε πως θα καλέσουν τη ρεσεψιόν ή κάποια 24ωρη τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης. Φροντίστε να υπάρχει προσωπικό έτοιμο να ανταποκριθεί άμεσα σε μηνύματα του λογαριασμού σας στο Twitter.
• Οι Millennials αγαπούν τις πραγματικές εμπειρίες. Ενώ που κάποτε οι απαιτητικοί ταξιδιώτες ήθελαν διαμονή πέντε αστέρων, οι Millennials θέλουν να ζήσουν κάτι πραγματικό. Προτείνετε ένα τοπικό εστιατόριο, ή μια τοπική αγορά για ψώνια.

Και μην ξεχνάτε, διδάσκουν τους γονείς τους. Δοκιμάστε την τακτική αυτή με τους πελάτες σας, όλων των ηλικιών, και να παρατηρείστε πως λειτουργεί.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *