buhalis

Οι ερωτήσεις του Δημήτρη Μπούχαλη για τα πρωτόκολλα λειτουργίας

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο γνωστός άνθρωπος του Τουρισμού και καθηγητής στην Αγγλία στο Bournemouth University (Director eTourism Research Lab,International Centre for Tourism and Hospitality Research) Δημήτρης Μπούχαλης, με αφορμή την δημοσιοποίηση των σχεδίων για τα πρωτόκολλα λειτουργίας των ξενοδοχείων και ευρύτερα του Τουρισμού, απευθύνει μέσω του money-tourism.gr, προς κάθε υπεύθυνο, τα εξής ερωτήματα:

“Κύριοι, απαντήστε υπεύθυνα:
– Πόσα ελληνικά ξενοδοχεία μπορούν να τηρήσουν αυτά τα απαραίτητα πρωτόκολλα λειτουργίας;
Τι θα πρέπει να κάνουν στις επόμενες 30 μέρες για να προετοιμαστούν οι επιχειρήσεις;
– Πως θα εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους;
– Τι θα πρέπει να γίνει στην διαμόρφωση των χώρων και στην παροχή των υπηρεσιών;
– Τι θα πρέπει να προμηθευτούν και από που;
– Τι επιπτώσεις θα έχει στο κόστος παραγωγής και πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
– Τι θα συμβεί αν ένας πελάτης κολλήσει άλλους πελάτες; Ποιος θα πληρώσει την καραντίνα;
– Ποσά τοπικά νοσοκομεία μπορούν να αντιμετωπίσουν και ποσά περιστατικά; Και σε ποιο επίπεδο σοβαρότητας;
– Πως θα διαχειριστούν οι μικρές οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις το ενδεχόμενο να κολλήσουν μέλη της οικογένειας που έχουν λειτουργικούς ρόλους; Ποιος θα αναλάβει μετά;
– Πως θα φύγουν πελάτες που έχουν νοσήσει; Ειδικά τώρα που δεν το καλύπτει η ασφάλειά τους;
– Τι θα συμβεί αν τεθεί σε καραντίνα μια τουριστική περιοχή;

Ερωτήσεις για όλους ΠΡΙΝ να σκεφτούν το επόμενο βήμα για τον Τουρισμό φέτος”.

Tagged

2 σχόλια στο “Οι ερωτήσεις του Δημήτρη Μπούχαλη για τα πρωτόκολλα λειτουργίας

  1. Ο φίλος Δ. Μπούχαλης είναι γνωστός για την απαισιοδοξία του από την αρχή της πανδημίας. Διαφωνώ μαζί του και αυτο είναι γνωστό πλέον. Εξάλλου τα γεγονότα με επαληθεύουν, πτητικό πρόγραμμα αρχίζει Ιούνιο από 15 εταιρίες και συνεχίζει. Έχω πει ότι αν τηρήσουμε τα πρωτόκολλα επιτυχώς θα έχουμε φέτος το 30% των εισπράξεων 2019. Επειδή λοιπόν θέλουν λύσεις οι επιχειρηματίες και όχι καταστροφολογία και προβλήματα άνευ λόγου αντί λύσεων, θα απαντήσω.
    Α. Στα περισσότερα δόθηκαν απαντήσεις από τα επίσημα πρωτόκολλα.
    Β. Στη διαχείριση κρίσης η ασφάλιση καλύπτει πλήρως τη νοσηλεία ΚΑΙ από το Ηνωμένο βασίλειο το 2020.
    Γ. Δεν μπαίνει καραντίνα το ξενοδοχείο!! Αυτό αφορά ζώντες οργανισμούς, να ξέρουμε τι λέμε! Καραντίνα θα μπει το κρούσμα και οι επαφές του σε ειδικό ξενοδοχείο πληρωμένο από το κράτος ανά προορισμό και τη ΠΦΥ. Αυτά αρκούν πλήρως για γερούς και δυνατούς οργανισμούς που ταξιδεύουν φέτος! Οσο για το τι πρέπει να κάνουν τα ξενοδοχεία είναι:
    1. άμεσα σύνταξη Σχεδίου και εκπαίδευσης.
    2. Εγκαθίδρυση συστήματος συνεχούς παρακολούθησης και αναφοράς, διαχείρισης των κρουσμάτων και συνεχούς επικοινωνίας για ερωταπαντήσεις όπως θα προκύπτουν με ειδικούς.
    3. Θεμελίωση Δικτύων Επαγγελματιών για την γενική διαχείριση του προορισμού στην υγειονομική κρίση- όλοι θα χρειαστούν βοήθεια αυτό το καιρό και οι προμήθειες πιο φθηνά θα γίνονται με μεγάλες παραγγελίες.
    4. Από κοινού δημιουργία ιστότοπων προβολής του προορισμού στις βασικές γλώσσες των εισερχομένων segments με επιδημιολογική αναφορά.
    Και άλλα πολλά. Θα τα πούμε στα κοινωνικά μέσα.
    Stella I Tsartsara

  2. Συμφωνώ με τον κύριο Μπούχαλη ότι θα είναι απερίγραπτες και τραγικές καταστάσεις που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε.Ακούγεται εξαιρετική εμπειρία από ξενοδοχείο διακοπών σε ξενοδοχείο καραντίνας μαζί με τις τόσες επαφές και άλλους τόσους εργαζόμενους.Σε κόσμο αγγελικά πλασμένο δεν θα υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα
    Κώστας Τζίκας

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *