Οι Γερμανοί παραμένουν ήρεμοι και εξακολουθούν να ταξιδεύουν!!!

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
– Ελλάδα και Ισπανία οι ωφελημένες τουριστικές αγορές
– Οι Γερμανοί τουρίστες έχουν δείξει αξιοσημείωτη ηρεμία σε απάντηση στην έξαρση των τρομοκρατικών επιθέσεων σε όλο τον κόσμο φέτος και γενικά προτιμούν μην εγκαταλείψουν τις διακοπές τους. 
Ως η μεγαλύτερη εξερχόμενη ταξιδιωτική αγορά της Ευρώπης, η Γερμανία παίζει ζωτικό ρόλο για πολλούς προορισμούς. 
Οι Γερμανοί τουρίστες, αποτελούν ένα μεγάλο ποσοστό των διεθνών επισκεπτών σε προορισμούς της Μεσογείου, όπως η Ισπανία, η Ελλάδα και η Τουρκία, καθώς και η Αίγυπτος. 
Έτσι δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι στελέχη του τουρισμού, ξενοδόχοι, οι αεροπορικές εταιρείες και άλλες ταξιδιωτικές εταιρείες δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο πώς αυτή η ζωτική πηγή της αγοράς ανταποκρίνεται στις τρομοκρατικές επιθέσεις, τις καταστροφές και άλλα συμβάντα που έχουν επίπτωση στον τουρισμό. 
Ένα πράγμα είναι σαφές. 
Οι Γερμανοί ταξιδιώτες έχουν την τάση να μην πανικοβάλλονται και να φεύγουν όταν συμβαίνει κάτι, αν και αυτό εξαρτάται προφανώς από το πραγματικό περιστατικό.

Για παράδειγμα, πολύ λίγα ταξίδια Γερμανών στο Παρίσι έχουν ακυρωθεί, ακόμη και αν υπάρχει ακόμα μια σημαντική απειλή για τη γαλλική πρωτεύουσα, μετά τις τελευταίες τρομοκρατικές επιθέσεις.
Ομοίως, δεν υπήρξε μαζική φυγή από το Sharm el-Sheikh, μετά το αεροπορικό δυστύχημα των Ρωσικών αερογραμμών. Ένα ακόμη πιο έντονο παράδειγμα ήταν στην Τυνησία αυτό το καλοκαίρι μετά από την άμεση επίθεση εναντίον τουριστών σε ένα ξενοδοχείο στην πόλη Σούσα, που σκοτώθηκαν 30 Βρετανοί, δύο Γερμανοί και αρκετοί τουρίστες από άλλες χώρες.
Μόνο μερικές εκατοντάδες από αρκετές χιλιάδες Γερμανούς στη χώρα εκείνη την εποχή έκαναν χρήση της δυνατότητάς τους να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
Η πλειοψηφία επέλεξε να δείξει εμπιστοσύνη στον προορισμό ολοκληρώνοντας τις διακοπές τους. Πολλά εξαρτώνται από το πώς το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών κρίνει επίσημα τον κίνδυνο σε μια χώρα και εκδίδει ταξιδιωτικές συμβουλές.
Οι Τουριστικοί πράκτορες ακολουθούν τις οδηγίες αυτές πολύ προσεκτικά, εν μέρει για νομικούς λόγους.
Με άλλα λόγια, εάν υπάρχει μια επίσημη προειδοποίηση, στη συνέχεια, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα αντιδράσουν γρήγορα και θα επιστρέψουν τους πελάτες στην πατρίδα τους. Αν όχι, τότε θα μπορούσαν να προσφέρουν δωρεάν τις ακυρώσεις ή νέες κρατήσεις, για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Το δεύτερο ερώτημα είναι πώς οι τρομοκρατικές επιθέσεις (και άλλα γεγονότα) επηρεάζουν τη ζήτηση στα ταξίδια και τις νέες κρατήσεις.
Εδώ, υπάρχει μια αρκετά σαφής τάση για τους Γερμανούς να παίζουν με ασφάλεια και να στρέφονται σε εναλλακτικούς προορισμούς που προσφέρουν παρόμοια προϊόντα σε συγκρίσιμα επίπεδα τιμών.
Την Ισπανία και την Ελλάδα, για παράδειγμα, που έχουν και οι δύο επωφεληθεί τα τελευταία χρόνια από την χαμηλότερη ζήτηση για την Τυνησία, την Αίγυπτο και την Τουρκία. το αξιοσημείωτο είναι ότι οι Γερμανοί θέλουν ακόμη να ταξιδεύουν και να πηγαίνουν διακοπές.
Δεν υπάρχει γενική μείωση στη συνολική εξερχόμενη αγορά, αλλά μάλλον απλώς αλλάζουν οι προορισμοί. Αυτό είναι σίγουρα ένα σημάδι για το πόσο σταθερή και ώριμη είναι η γερμανική αγορά, καθώς επίσης, και η προθυμία των καταναλωτών να αλλάξουν τις προτιμήσεις τους. Αναφορικά σε έναν προορισμό που έχει επηρεαστεί, η πρόκληση είναι να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Η Αίγυπτος, για παράδειγμα, έκανε μια σαφή επιστροφή το τρέχον έτος μέχρι το αεροπορικό δυστύχημα του Σινά, ενώ οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αναμένουν την Τυνησία να χρειαστεί τουλάχιστον άλλον ένα χρόνο για να μπορέσει να αρχίσει να ανακάμπτει.
Οι προορισμοί πρέπει να πείσουν τους καταναλωτές ότι είναι ασφαλές και πάλι μέσα από σαφείς και αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της ασφάλειας, καθώς και με τα μέτρα μάρκετινγκ, όπως οι επιδοτήσεις, μειώσεις τιμών και κάποιες διαφημιστικές εκστρατείες