tourists_chinese

Οι Κινέζοι τουρίστες ξοδεύουν τα διπλάσια στο εξωτερικό σε σχέση με άλλες ομάδες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ευρώπη προσελκύει τουρίστες από όλο τον κόσμο τους καλοκαιρινούς μήνες. Τα δεδομένα της ολλανδικής πλατφόρμας ηλεκτρονικών συναλλαγών σε λιανικό εμπόριο, ηλεκτρονικό εμπόριο και φιλοξενίας, Adyen, δείχνουν πώς και πού ψωνίζουν οι διάφοροι τουρίστες.

Οι Ευρωπαίοι αποκλείουν τις γαλλικές και βρετανικές επιχειρήσεις που είναι κοντά στις χώρες τους. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η πιο συνηθισμένη τάση για τους Ευρωπαίους να ταξιδεύουν είναι απλά διασχίζοντας τα σύνορα. Για παράδειγμα, οι Αυστριακοί ταξιδεύουν στο Μόναχο, οι Ελβετοί στο Μιλάνο και οι Γερμανοί στη Βιέννη.

Οι Βρετανοί και οι Γάλλοι είναι οι πιο πολυταξιδεμένοι. Οι Βρετανοί είναι οι Νο1 τουρίστες της ΕΕ στο Άμστερνταμ, το Βερολίνο, τη Βουδαπέστη, την Κοπεγχάγη και τη Φρανκφούρτη. Τους Γάλλους τους βρίσκουμε σε Λονδίνο, Βαρκελώνη, Βρυξέλλες, Γενεύη, Λισσαβόνα και Μαδρίτη.

Οι Κινέζοι τουρίστες κατευθύνονται στα εκπτωτικά εμπορικά κέντρα, ειδικά σε εκείνα που βρίσκονται στις μεγαλουπόλεις, για ψώνια. Πάνω από το 40% όλων των κινεζικών συναλλαγών στην Ευρώπη γίνονται εκεί, σε σύγκριση με λιγότερο από 2% των Αμερικανών τουριστών.

Ο Κινέζος ταξιδιώτης τείνει να επισκέπτεται τις αστικές περιοχές. Μόνο το 22% των κινεζικών συναλλαγών παρατηρείται εκτός των μεγάλων πόλεων, σε σύγκριση με σχεδόν το 30% των αμερικανικών συναλλαγών.

Ο δείκτης Unified Commerce Index της Adyen καταδεικνύει ότι οι Κινέζοι ταξιδιώτες πραγματοποιούν διπλάσιες αγορές στο εξωτερικό σε σχέση με άλλες τουριστικές ομάδες και ένα ATV (Μέσο Όρο Αξίας Συναλλαγών) τέσσερις φορές υψηλότερο, σε περίπου 350 λίρες στερλίνες.

Οι Αμερικανοί είναι οι κυριότεροι μη-Ευρωπαίοι τουρίστες στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και παρ’όλο που τείνουν να ταξιδεύουν παντού στην ευρωπαϊκή ήπειρο, φαίνεται ότι υπάρχει μια μικρή προτίμηση για το Λονδίνο, το Άμστερνταμ και το Παρίσι. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος πληρωμής για Αμερικανούς τουρίστες είναι οι πιστωτικές κάρτες.

Ο δείκτης Unified Commerce Index της Adyen δείχνει ότι η προσφορά “mobile πορτοφολιών”, όπως το Apple Pay, αποδεικνύεται επίσης μια καλή επιλογή για τους εμπόρους λιανικής πώλησης ώστε να δέχονται πληρωμές από τουρίστες, καθώς πολλοί ταξιδιώτες αρχίζουν να δείχνουν μια προτίμηση για αυτού του τύπου τις πληρωμές σε σύγκριση με τα μετρητά. Κι αυτό γιατί δε χρειάζεται να αλλάξει κανείς τα χρήματά του στο τοπικό νόμισμα, είναι εύκολο να γεμίσει το ηλεκτρονικό πορτοφόλι του ενώ βρίσκεται στο εξωτερικό και οποιοδήποτε ποσά δε χρησιμοποιηθεί μπορεί εύκολα να δαπανηθεί πίσω στην πατρίδα του.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *