Οι κορυφαίοι προορισμοί της TUI Γερμανίας | +25% η δαπάνη ανά ταξίδι | Τα πρώτα στοιχεία για την σεζόν | 2η η Κρήτη πανευρωπαϊκά

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Οι επισκέπτες μας ξοδεύουν περίπου 25% περισσότερα στις διακοπές τους από ό, τι το 2019”, λέει ο επικεφαλής της TUI Γερμανίας Marek Andryszak, ο οποίοςξηγεί, δίνοντας τα πρώτα στοιχεία για την σεζόν ότι “αυτό δεν οφείλεται στις υψηλότερες τιμές ταξιδιού, αλλά στο γεγονός ότι οι παραθεριστές έκαναν κράτηση για διαμονή μεγαλύτερης διάρκειας, καλύτερα ξενοδοχεία και υψηλότερες κατηγορίες δωματίων.

andryszak Κανάρια
Ο κ. Marek Andryszak

Ο Andryszak είπε ακόμη:

  • Με την διευκόλυνση των ταξιδιών και την κατάργηση των περιορισμών Covid, η ζήτηση αυξάνεται σημαντικά. Βλέπουμε τελευταία ισχυρές εβδομάδες κράτησης, σε επίπεδα υψηλότερα του 2019
  • Η Μαγιόρκα είναι για άλλη μια φορά ο αγαπημένος προορισμός των Γερμανών, η Κρήτη βρίσκεται στη δεύτερη θέση και η Αττάλεια παίρνει την τρίτη θέση
  • Η τάση των διακοπών στη Γερμανία συνεχίζεται
  • Οι παραθεριστές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο ταξίδι τους
  • Ο πλήρης στόλος της TUI με 22 αεροπλάνα, θα επιστρέψει σύντομα στον αέρα. Για την Ελλάδα υπάρχουν 450.000 θέσεις

Οι κορυφαίοι προορισμοί

Οι κορυφαίοι προορισμοί της TUI Γερμανίας, είναι οι ακόλουθοι:

    • Μαγιόρκα
    • Κρήτη
    • Τουρκική Ριβιέρα
    • Ρόδος
    • Κως
    • Φουερτεβεντούρα
    • Γκραν Κανάρια
    • Τενερίφη
    • Μεκλεμβούργο-Δυτική Πομερανία
    • Ίμπιζα

Ασφάλεια, Υγιεινή και Ευελιξία οι 3 σημαντικοί παράγοντες

Στην επιλογή των διακοπών, η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια και τα υψηλά πρότυπα υγείας είναι εξίσου σημαντικά με την ευελιξία.

Ο Hubert Kluske, επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στην TUI Deutschland, λέει: «Η TUI εισήγαγε το ευέλικτο τιμολόγιο ως καινοτομία για τα οργανωμένα πακέτα. Αυτό σημαίνει ότι η μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία είναι αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος μας, το οποίο εκτιμούν πάρα πολύ οι πελάτες μας. Περισσότεροι από τους μισούς επιλέγουν αυτό το προϊόν, το οποίο επιτρέπει δωρεάν κράτηση και ακύρωση έως και 14 ημέρες πριν από την άφιξη”.

Για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, η δωρεάν προστασία ταξιδιού COVID Protect περιλαμβάνεται αυτόματα σε όλα τα ταξίδια της TUI.

baumert stefan TUIΟ επικεφαλής Τουρισμού της TUI Germany, Stefan Baumert, διαβεβαιώνει ότι οι παραθεριστές που θέλουν να κλείσουν άμεσα τις καλοκαιρινές τους διακοπές θα βρουν ακόμα αρκετές προσφορές σε όλους τους δημοφιλείς προορισμούς διακοπών στην TUI.

Ο Baumert λέει: «Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, τα πράγματα μπορούν να γίνουν “στενά” στους δημοφιλείς προορισμούς. Εδώ, τα οικογενειακά ξενοδοχεία στην  παραλία είναι τα πρώτα σε ζήτηση. Ο γενικός κανόνας είναι αρκετά σαφής: όσο πλησιάζει ο χρόνος των καλοκαιρινών διακοπών, τόσο πιο ευέλικτοι θα πρέπει να είναι οι παραθεριστές όταν επιλέγουν το ξενοδοχείο ή το αεροδρόμιο αναχώρησης. Μια σύγκριση τιμών με εναλλακτικά αεροδρόμια αναχώρησης είναι συχνά χρήσιμη, για παράδειγμα σε ομοσπονδιακές πολιτείες που δεν έχουν ακόμη κάνει διακοπές ή όπου οι διακοπές έχουν ήδη τελειώσει».

Μερικά από τα πολυπόθητα οικογενειακά καταλύματα δεν έχουν πλέον διαθεσιμότητα, ειδικά στους προορισμούς ταξιδιού με αυτοκίνητο, και συγκεκριμένα στη Γερμανία, την Αυστρία, το Νότιο Τιρόλο και την Ίστρια.

Οι συνθήκες για τις καλοκαιρινές διακοπές είναι πλέον καλύτερες από ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα πριν, καθώς τα αυξανόμενα ποσοστά εμβολιασμού συμβαδίζουν με χαμηλό αριθμό κρουσμάτων και επιτρέπουν ήδη εκτεταμένη ελευθερία ταξιδιών εντός της Ευρώπης. Η ανακοίνωση ότι η γενική προειδοποίηση ταξιδιού για περιοχές κινδύνου κορονοϊού, με τιμές κάτω των 200 που αναμένεται να μειωθεί την 1η Ιουλίου παγκοσμίως, αυξάνει επίσης τη ζήτηση.

«Ο αγώνας για τις καλοκαιρινές διακοπές βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και η διάθεση των καταναλωτών για ταξίδια φαίνεται να αυξάνεται καθημερινά», λέει ο Marek Andryszak, στην αρχή της σεζόν των επερχόμενων καλοκαιρινών διακοπών.

ksd PRIMAGEL TUI
adv

«Με τη διευκόλυνση των ταξιδιών, η ζήτηση αυξάνεται σημαντικά. Είχαμε ισχυρές εβδομάδες κράτησης, οι οποίες από τον Μάιο έχουν φτάσει ακόμη και στο επίπεδο των εβδομάδων σύγκρισης του 2019. Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί διακοπών έχουν ακόμη και διψήφιο ποσοστό αύξησης», λέει ο Andryszak. Το σημαντικότερο αποτέλεσμα για τα ταξίδια αντικατοπτρίζεται στην ζήτηση που έχει η TUI, ειδικά για τις Βαλεαρίδες Νήσους, τις Καναρίους Νήσους και την Ελλάδα. Η Τουρκία είναι σήμερα ο ανερχόμενος προορισμός, με την Αττάλεια να καταλαμβάνει και πάλι την τρίτη θέση μεταξύ των δημοφιλέστερων ταξιδιωτικών προορισμών για τους Γερμανούς επισκέπτες TUI.

H TUI fly

Λόγω της υψηλής ζήτησης, η TUI επεκτείνει περαιτέρω τις δυνατότητες πτήσεων και κρεβατιών σε όλους τους δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς.

tui
Αεροσκάφος B737 max της TUI στη Ρόδο | money tourism copyright photo

Η TUI fly, έχει 22 αεροσκάφη σε λειτουργία αυτό το Καλοκαίρι και έχει αυξήσει σημαντικά τη χωρητικότητά της κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών. Μόνο για τη Μαγιόρκα, 210.000 θέσεις είναι τώρα διαθέσιμες τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, 235.000 για τα Κανάρια νησιά και 450.000 για την Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι οι παραθεριστές μπορούν να χρησιμοποιούν  καθημερινές πτήσεις προς τη Μαγιόρκα, 70 εβδομαδιαίες πτήσεις προς τα Κανάρια Νησιά, 50 προς την Ελλάδα, 20 προς την Πορτογαλία και πολλούς άλλους προορισμούς γύρω από τη Μεσόγειο.

Τάσεις για το 2021 και αυξημένη δαπάνη

Η προθυμία των παραθεριστών να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια αυξήθηκε σημαντικά το 2021. “Οι πελάτες μας ξοδεύουν περίπου 25% περισσότερο στις διακοπές τους από ό, τι το 2019”, λέει ο Andyszak. Οι Γερμανοί τείνουν να κάνουν κράτηση μεγαλύτερων ταξιδιών – αντί για οκτώ έως δέκα ημέρες, ο μέσος όρος διακοπών τείνει περισσότερο σε δέκα έως 14 ημέρες. Η επιθυμία για αναβαθμίσεις αυξάνεται επίσης: καλύτερα ξενοδοχεία, υψηλότερες κατηγορίες, μεγαλύτερα δωμάτια με θέα στη θάλασσα ή πρόσθετες μορφές εστίασης βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.

TUI
Η TUI βλέπει μια σημαντική αύξηση της ζήτησης για την Ελλάδα.

Το αφεντικό της TUI Germany προσθέτει: «Είναι επίσης ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε ότι το μερίδιο των οργανωμένων περιηγήσεων αυξάνεται και σήμερα ανέρχεται στο 70%. Οι οργανωμένες εκδρομές είναι μια από τις ασφαλέστερες και χωρίς άγχος μορφές ταξιδιού και, ως εκ τούτου, εξυπηρετούν καλύτερα την αυξημένη ανάγκη ασφάλειας μεταξύ των παραθεριστών”.

Ο κορονοϊός δημιούργησε νέες μορφές ταξιδιού. Η εργασία, από το γραφείο στο σπίτι ή σε ξενοδοχεία διακοπών, είναι μια νέα τάση σε πολλά ξενοδοχεία Robinson Clubs και TUI Blue. Τα ξενοδοχεία εκτός πόλης, οι εξοχικές κατοικίες και οι κατασκηνώσεις κοντά στη φύση παρουσιάζουν σημαντική αύξηση. Τα ταξίδια με αυτοκίνητο βρίσκονται σε ανοδική πορεία και η τάση για διακοπές στη χώρα κάποιου συνεχίζεται μαζικά αυτό το Καλοκαίρι. Το θέμα της αειφορίας επιστρέφει επίσης όλο και περισσότερο στο επίκεντρο στα ταξίδια. Οι περιορισμοί ταξιδιού COVID-19 έχουν καταστήσει σαφή τον κοινωνικό αντίκτυπο από την έλλειψη τουρισμού. Πολλές χώρες εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τους παραθεριστές για θέσεις εργασίας και για τα προς το ζην. Έργα όπως το πρόγραμμα βοήθειας του TUI Care Foundation COVID λαμβάνουν τώρα ακόμη περισσότερη υποστήριξη.

tui
Η TUI βλέπει ένα μεγάλο αποτέλεσμα για τα ταξίδια. Ξεκίνησε ο αγώνας για τις καλοκαιρινές διακοπές στη Μαγιόρκα.
  • Μια εβδομάδα στο οικογενειακό ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων TUI Kids Club Protur Safari στο Sa Coma / Mallorca κοστίζει από 575 ευρώ ανά άτομο σε δίκλινο δωμάτιο με πτήση TUI και all inclusive.
  • Μια εβδομάδα στο TUI Magic Life Club Belek στην τουρκική Ριβιέρα κοστίζει από 728 ευρώ ανά άτομο σε δίκλινο δωμάτιο με πτήση και all inclusive
  • Μια εβδομάδα στο Ρόμπινσον Κύπρου με πτήση TUI και πλήρη διατροφή κοστίζει από 817 ευρώ ανά άτομο σε δίκλινο δωμάτιο.

Πληροφορίες και κρατήσεις σε όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία της TUI. Η πλατφόρμα κρατήσεων TUI προσφέρει ταξίδια, έμπνευση ταξιδιού και αναλυτικές πληροφορίες για όλες τις πτυχές του ταξιδιού.

Η εταιρία

Η TUI Deutschland GmbH είναι η μεγαλύτερη εταιρία στην γερμανική ταξιδιωτική αγορά και είναι πλήρως θυγατρική του TUI Group, του μεγαλύτερου τουριστικού ομίλου στον κόσμο με έδρα τη Γερμανία. Εκτός από τη βασική μάρκα πολλοί άλλοι γνωστοί ταξιδιωτικοί πράκτορες και μάρκες, όπως airtours και l’tur, καθώς και ειδικοί όπως η Gebeco, ανήκουν στην TUI Deutschland GmbH. Έτσι, καλύπτει ολόκληρο το φάσμα των ταξιδιών από premium έως οικονομικά.

Ο ηγέτης της τουριστικής αγοράς στη Γερμανία έχει περίπου 10.000 υπαλλήλους και 500 δικά του καταστήματα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *