trivago

Οι πέντε καλύτερες συμβουλές για τα social media ξενοδοχείων από την Trivago

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Hashtag και τιτιβίσματα και «Μου αρέσει» και άλλα τέτοια ακαταλαβίστικα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν μια εντελώς ξεχωριστή γλώσσα. Και μπορεί να σας πτοήσουν στην αρχή.

Αλλά μόλις εξοικειωθείτε, θα έχετε στη διάθεσή σας ένα μέσο προσέλκυσης της ισχυρής ομάδας των millennial ταξιδιωτών, ενίσχυσης της διαδικτυακής φήμης του ξενοδοχείου σας, οικοδόμησης σταθερών σχέσεων με πιστούς πελάτες και δημιουργίας σημαντικού περιεχομένου SEO.

Και ναι, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμη και για την προσέλκυση απευθείας κρατήσεων.

Εν ολίγοις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα πολύπλευρο, αποτελεσματικό και απαραίτητο εργαλείο μάρκετινγκ για τα ξενοδοχεία. Ή «κανάλι», για να χρησιμοποιήσουμε και τη δική τους γλώσσα.

Ένας καλός τρόπος να αρχίσετε να αξιοποιείτε αποτελεσματικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι να ρίξετε μια ματιά στα ξενοδοχεία που τα έχουν ήδη καταφέρει και να αντιγράψετε την τακτική τους.

Οι πέντε καλύτερες συμβουλές για τα social media ξενοδοχείων

Εξετάσαμε τα προφίλ των περσινών νικητών των trivago Awards στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εντυπωσιαστήκαμε πραγματικά από ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που είδαμε να εφαρμόζονται. Συγκεντρώσαμε παρακάτω μερικά παραδείγματα πρακτικών που ακολουθούν οι νικητές των trivago Awards στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις οποίες αξίζει να μιμηθείτε.

Δημιουργία μιας πλούσιας πηγής διθυραμβικών κριτικών

Υπάρχει ένα στοιχείο που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό στη σελίδα του Huis Koning στο Facebook: μια άριστη αξιολόγηση 5 αστραφτερών αστέρων σε ό,τι αφορά την ικανοποίηση των πελατών. Και αυτή η άριστη βαθμολογία υποστηρίζεται από δεκάδες ενθουσιώδεις κριτικές από πελάτες που είναι υπερευχαριστημένοι από τη διαμονή τους σε αυτό το bed & breakfast, το οποίο αποτελεί οικογενειακή επιχείρηση και έχει βραβευτεί με trivago Award.

Τα σχόλια από αυτούς τους προηγούμενους πελάτες εμπνέουν εμπιστοσύνη στο bed & breakfast και στη δέσμευσή του για την παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας διαμονής. Επιπλέον, δημιουργώντας μια κοινότητα υποστηρικτών και μετατρέποντας τη σελίδα του στο Facebook σε μια πλούσια πηγή διθυραμβικών κριτικών, το Huis Koning έχει καταφέρει να είναι ευκολότερη η εύρεση της σελίδας του κατά την αναζήτηση στο Facebook.

Διασφάλιση απευθείας κρατήσεων μέσω του Facebook

Η σελίδα του Rosewood Mayakoba στο Facebook είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό κανάλι μάρκετινγκ για αυτό το βραβευμένο με trivago Award ξενοδοχείο. Είναι ταυτόχρονα ένα κανάλι διασφάλισης απευθείας κρατήσεων, χάρη στο κουμπί  Κράτηση τώρα.

Οι ταξιδιώτες που προσελκύονται από το περιεχόμενο της σελίδας του ξενοδοχείου στο Facebook και είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση δεν χρειάζεται να αναζητήσουν την επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου ή μια τρίτη ιστοσελίδα κρατήσεων. Αντ’ αυτού, μπορεί να μεταβούν γρήγορα στη μηχανή κρατήσεων του Rosewood Mayakoba από το κουμπί Κράτηση τώρα, το οποίο βρίσκεται πάντοτε σε εμφανές σημείο, στην επάνω αριστερή πλευρά της σελίδας.

Δημοσίευση τοπικών νέων στο Twitter

Το Cedar Manor Hotel παίζει το Twitter στα δάχτυλα. Η ροή στο Twitter αυτού του βραβευμένου με trivago Award ξενοδοχείου είναι πραγματικά η βίβλος του Twitter για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, παρέχοντας καθοδήγηση για τη συχνότητα των τιτιβισμάτων, το περιεχόμενο των τιτιβισμάτων (ή των κοινοποιήσεών τους), τα κατάλληλα hashtag, και άλλα πολλά.

Το Cedar Manor Hotel χρησιμοποιεί το Twitter με έναν ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο: αξιοποιεί τοπικές καμπάνιες, εκδηλώσεις και γεγονότα, για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του και να ενισχύσει την παρουσία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επικοινωνώντας ενεργά με τον αυξανόμενο αριθμό ταξιδιωτών που αναζητούν μια μοναδική τοπική εμπειρία στο πλαίσιο της διαμονής τους στο ξενοδοχείο.

Κοινοποίηση καταπληκτικών φωτογραφιών που έχουν δημοσιεύσει οι πελάτες στο Instagram

Το οπτικό περιεχόμενο μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό, τόσο σε ό,τι αφορά το SEO όσο και για την προσέλκυση πιθανών πελατών. Γι’ αυτό είναι τόσο έξυπνη η στρατηγική που ακολουθεί η αλυσίδα UNA Hotels & Resorts: αξιοποιεί τις καταπληκτικές φωτογραφίες που έχουν δημοσιεύσει οι πελάτες στο Instagram.

Η αλυσίδα UNA δημιούργησε ένα hashtag που μπορούν να χρησιμοποιούν οι πελάτες της, για να κοινοποιούν εμπειρίες που έχουν ζήσει στα καταλύματά της, συμπεριλαμβανομένου του βραβευμένου με trivago Award UNA Hotel Versilia, και οι οποίες αξίζει να αναρτηθούν στο Instagram. Όλες οι φωτογραφίες από το Instagram με το hashtag #unahotel εμφανίζονται σε μια ζωντανή ροή στη σελίδα του ξενοδοχείου στο Facebook. Το αποτέλεσμα; Μια βιβλιοθήκη υπέροχων, δωρεάν φωτογραφιών που τροφοδοτούνται αυτόματα από το κοινό και συμβάλλουν σημαντικά στην προβολή του ξενοδοχείου σε πιθανούς πελάτες.

Παρουσίαση του προσωπικού

Θαυμάζουμε πραγματικά τον λογαριασμό «Radisson Moments» στο Instagram του ομίλου ξενοδοχείων Radisson Hotel Group. Γιατί; Είναι εξολοκλήρου αφιερωμένος στους εμφανείς και αφανείς ήρωες που μετατρέπουν σε εξαιρετική εμπειρία τη διαμονή σε ένα από τα ξενοδοχεία του ομίλου, όπως το βραβευμένο με trivago Award Country Inn & Suites By Radisson, Hannover.

Παρουσιάζοντας το χαμογελαστό προσωπικό του, ο όμιλος Radisson αποδεικνύει ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να επενδύουν στην προσωπική σχέση στον ίδιο βαθμό με τα ενοικιαζόμενα καταλύματα ιδιωτών. Ο όμιλος προωθεί με ευφυέστατο τρόπο τα ξενοδοχεία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλλοντας τη διαφορετικότητα του προσωπικού του και την κοινή αφοσίωση όλων για την παροχή εξαιρετικής φιλοξενίας. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο ο όμιλος Radisson αναγνωρίζει τις προσπάθειες των σκληρά εργαζόμενων ανθρώπων του, χάρη στους οποίους παρέχονται εμπειρίες εξαιρετικού επιπέδου στους πελάτες. Εμείς το επικροτούμε και οι πελάτες το εκτιμούν.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *