travel

ΕΡΕΥΝΑ : Οι πιο σημαντικοί παράγοντες στην επιλογή διακοπών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η τεχνολογία αποτελεί τον πλέον καθοριστικό παράγοντα για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες και το κλείσιμο διακοπών, σε αντίθεση με τα social media, που έχουν χαμηλή βαρύτητα, όπως και οι προσφορές, αλλά και η πολιτική κατάσταση που επικρατεί στους προορισμούς, σύμφωνα με έρευνα του GeoBranding Center του Chief Marketing Officer και της AIG Travel, με τίτλο «Αλλαγές στον τρόπο που ταξιδεύουμε σήμερα».

Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρία Pollfish, σε δείγμα 2.000 ατόμων και καταδεικνύει ότι οι σύγχρονοι ταξιδιώτες ασχολούνται λιγότερο με τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και την πολιτική κατάσταση στους προορισμούς, κατά την αναζήτηση και τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους.

Οι ταξιδιώτες σύμφωνα με την έρευνα, βασίζονται όλο και περισσότερο στην τεχνολογία για να βελτιστοποιήσουν  τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους, όμως ορισμένες από τις προτιμήσεις και οι επιλογές ταξιδιού τους μπορεί να αποκλίνουν από την κοινή σκέψη.
Για παράδειγμα, μόνο το 15% των καταναλωτών απευθύνεται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να βοηθηθούν στη λήψη αποφάσεων σχετικών με τα ταξίδια και μόνο το 8% λαμβάνει υπόψη την πολιτική κατάσταση, τις πρακτικές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κ.λπ., κατά την επιλογή προορισμών.
Επιπλέον, μόνο το 5% των ταξιδιωτών σκέφτονται τους εαυτούς τους ως αναζητητές περιπέτειας και μόνο το 1% ως business road warriors.

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν το 50% των ταξιδιωτών αναψυχής πιστεύουν ότι η σύνδεση στο διαδίκτυο κάνει τα ταξίδια καλύτερα και το 42% πιστεύει ότι οι τεχνολογικές καινοτομίες έχουν βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία σε όλα τα είδη ταξιδιών.
Επιπλέον, το 38% υποστηρίζει ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις τους βοήθησαν να βρουν πιο εύκολα προσφορές, εκπτώσεις και προορισμούς και ότι πάνω από το 50% των αγοραστών αποφάσισαν ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι τα κορυφαία κίνητρα για τη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων, ακολουθούμενη από προγράμματα εμπιστοσύνης (34%),  δυνατότητα σύνθεσης εξατομικευμέων πακέτων (32%) και την οικογένεια και τους φίλους (29%).

Όπως επισημαίνει  η έρευνα, τα online ταξιδιωτικά γραφεία, όπως Booking.com, Expedia και Travelocity, είναι οι πιο αξιόπιστες ταξιδιωτικές πηγές για τους καταναλωτές (46%), ακολουθούμενες από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες (32%).

Κορυφαίοι παράγοντες επηρεασμού

Η ασφάλεια, η σταθερότητα και η φιλικότητα ενός τόπου επηρεάζουν επίσης τις επιλογές ταξιδιωτών (36%), όπως και οι δραστηριότητες περιπέτειας και ψυχαγωγίας που προσφέρονται (30%).

Ο τοπικός πολιτισμός και η ιστορία, καθώς και η γεωγραφική και πολυμορφία του προορισμού, επηρεάζουν περίπου το 29% των ταξιδιωτών.

Παρά το γεγονός ότι λίγοι ταξιδιώτες αναζητούν την περιπέτεια ή τα επαγγελματικά ταξίδια, οι περισσότεροι εκτιμούν τον έξυπνο σχεδιασμό (31%), την ξεκούραστη νομαδική περιπλάνηση (25%) και την αναζήτηση προσφορών (22%).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *