thessalia
Τουρισμός στην Θεσσαλία

Οι στόχοι και οι προσδοκίες της τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας για το 2019

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο απολογισμός της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2018 εμπεριέχει μετρήσιμα αποτελέσματα. Σημειώνεται, πως για το 2018 , η Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετείχε ενεργά σε 23 εκθέσεις.

ksd copyright
Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός | money tourism copyright

Στόχος τα τελευταία χρόνια είναι να υπάρξει το στίγμα της Θεσσαλίας στις διεθνείς αγορές και να φθάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα, με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Στόχοι για το 2019
  • Δημιουργία ενός θεματικού τουριστικού οδηγού (έντυπο). Ένας πλήρης οδηγός για τις 5 ΠΕ(Τρίκαλα, Λάρισα, Καρδίτσα , Μαγνησία και Σποράδες) ,
    όπου ο επισκέπτης θα μπορεί να βρει , που θα περιηγηθεί , που θα διαμείνει και ότι θα πρέπει να δει και να γευτεί στην περιοχή για να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του προορισμού
  •  Usb Card όπου θα αποθηκευθούν photos-videos-χρήσιμες πληροφορίες.Σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας θα περιέχει όλα τα στοιχεία του τουριστικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή
  • Fam trips – Press trips.Συνεχίζεται στοχευμένα το κάλεσμα ή η πρόσκληση από πράκτορες ή από δημοσιογράφους
    ανάλογα με το πόσο γνωστό και πόσο θεματικό είναι το μέσο που εκπροσωπούν
  • Πρόγραμμα συνεργασίας με αεροπορικές εταιρίες για το αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου και Σκιάθου.Σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας καταρτίζεται από τώρα πρόγραμμα επαφών με αεροπορικές εταιρείες για να συνεχισθεί η ανοδική πορεία των αεροδρομίων σε αφίξεις από το εξωτερικό. Παράλληλα ασκείται πίεση, για το άνοιγμα πτήσεων από Ελ Βενιζέλος ,ώστε να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση επισκεπτών που φθάνουν στην Αθήνα προς τη Θεσσαλία
  •  Event θεσσαλικής φιλοξενίας στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος . Αρχές της τουριστικής περιόδου μια εβδομάδα θεσσαλικής φιλοξενίας στις αφίξεις του Ελ. Βενιζέλος με κέρασμα, παραδοσιακά δρώμενα, παρουσίαση των προορισμών της Θεσσαλίας
  •  Οργάνωση roadshows για την προβολή προορισμών σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Προβολή της Θεσσαλίας στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες
  • Φιλοξενία τουριστικών άρθρων και προβολή προορισμών σε περιοδικά
  • Φιλοξενία τουριστικών videos και προβολή προορισμών σε τηλεοπτικές εκπομπές
Επιπλέον δράσεις:
  • Αναπαραγωγή έντυπου τουριστικού υλικού (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες & Τουριστικές διαδρομές και καταλύματα του Νομού, τρίπτυχα θεματικά φυλλάδια σε ελληνικά και αγγλικά, αφίσες κλπ), το οποίο είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την τουριστική προβολή της περιοχής.
  •  Αποστολή ενημερωτικών newsletters σε τακτικά χρονικά διαστήματα σε δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες, μεγάλες πύλες του διαδικτύου και κάθε ενδιαφερόμενο που θα εγγράφεται στις υπηρεσίες ενημέρωσης.
  • Διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών με τη συμμετοχή εκπροσώπων επαγγελματικών και κλαδικών, οργανώσεων και Φορέων, τόσο κατά τη διάρκεια των εκθέσεων όσο και εκτός αυτών, με σκοπό τη διασύνδεση του τουρισμού με την παραγωγική φυσιογνωμία του τόπου μέσω της παράλληλης προβολής των τοπικών μας προϊόντων και την ενίσχυση της παρουσίας της περιφέρειας σε επιλεγμένες αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού.
  • Κατασκευή και προμήθεια ειδικών διακοσμητικών (banners, roll up κλπ) και διαφόρων άλλων κατασκευών και αναλώσιμων υλικών για τα περίπτερα στις εκθέσεις που συμμετέχουμε.
  • Καταχωρήσεις σε in flight magazines
  •  Παρατηρητήριο τουρισμού στη Θεσσαλία
  • Έντυπο ικανοποίησης επισκεπτών σε τουριστικές επιχειρήσεις
  •  Επιμορφωτικές ημερίδες για τους ενασχολούμενους με τον τουρισμό
  •  Προβολή θεματικών videos σε λιμάνια Σκιάθου , Βόλου και στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου
  •  Κινηματογραφικές παραγωγές στη Θεσσαλία
  • Ανταλλαγή αποστολών με Λίβανο (κοιλάδα Καντίσα και Μπεκαά με τα Μετέωρα ) και με Ρωσία (περιφέρεια Tumen με θρησκευτικά μνημεία στη Θεσσαλία )
  •  Υλοποίηση συμφώνων συνεργασίας με τις Περιφέρειες της Ρωσίας – ανταλλαγή εκδηλώσεων –επιχειρηματικών αποστολών
  •  Διοργάνωση θεσσαλικού festival γεύσεων στη Helexpo σε συνεργασία με τη Λέσχη Θεσσαλών Θεσσαλονίκης και στην Αθήνα .
    Προτεραιότητες για το 2019

    – Αύξηση του μεριδίου της αγοράς του τουρισμού της Θεσσαλίας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, με τη διατήρηση των παλαιών αγορών και την αναζήτηση νέων για την προσέλκυση Ελλήνων και ξένων τουριστών .
    – Η εντατικοποίηση των προσπαθειών για την υλοποίηση των στρατηγικής σημασίας ,για τον τουρισμό, έργων υποδομής με έμφαση στον τομέα των μεταφορών και των δικτύων που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού
    προϊόντος της Θεσσαλίας. Η κατάλληλη αξιοποίηση των αεροδρομίων Νέας Αγχιάλου και Σκιάθου με περισσότερες απευθείας πτήσεις από πρωτεύουσες του εξωτερικού αλλά και συχνότερη διασύνδεση με τα δυο μεγάλα αεροδρόμια Αθήνας
    και Θεσσαλονίκης .
    – Την προώθηση των συνεργιών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων και την ενίσχυση των προσπαθειών για τη δημιουργία ολοκληρωμένων τουριστικών δικτύων με βάση τους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας σε τοπικό και
    περιφερειακό επίπεδο.
    – Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και άμβλυνση της εποχικότητας του τουριστικού επαγγέλματος με διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος και ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
    – Αξιοποίηση όλων των δεδομένων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των προορισμών της Θεσσαλίας με ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού .

Στόχευση

Για το 2019 η Περιφέρεια Θεσσαλίας στοχεύει, ώστε οι προωθητικές ενέργειες να
αποφέρουν τα παρακάτω αποτελέσματα 

Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου σε παράλια Λάρισας-ΠήλιοΣποράδες

Αύξηση διανυκτερεύσεων σε Μετέωρα –Λίμνη Πλαστήρα

Εναλλακτικές μορφές τουρισμού σε Όλυμπο

Νέες κατηγορίες τουριστών στη Θεσσαλία

Χώρες στόχευσης και κατηγορίες σε κάθε χώρα

Για την παραπάνω κατηγορία στόχευσης θα γίνει το ανάλογο focus στις παρακάτω
χώρες

Γερμανία adults 50+

Γαλλία adults 50+

Αμερική καταδυτικός τουρισμός

Ρωσία μαθητικά groups

Ρωσία αποστολές εταιρειών

Ισραήλ youth + adults

Ινδία -new entry in Greece

Κορέα – Ιαπωνία γενικού τουρισμού

Ολλανδία εναλλακτικές μορφές

Λίβανος – θρησκευτικός – πολιτιστικός τουρισμός

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *