glion

Αυτές είναι οι τάσεις στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία, το 2019

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Sommet Education, που περιλαμβάνει τα κορυφαία ιδρύματα διαχείρισης της φιλοξενίας Glion Institute of Higher Education και το  Les Roches, κυκλοφόρησε μια έκθεση που προσδιορίζει τις βασικές τάσεις στη διαμόρφωσης της  ξενοδοχειακής βιομηχανίας, το 2019.

Η έκθεση με τίτλο «Top Trends in Hospitality for 2019» εξετάζει τις μεταβολές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις αναδυόμενες τάσεις σε πέντε βασικούς τομείς:

Καινοτομία:

Οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές καινοτομίας θα είναι εκείνες που ανταποκρίνονται στις ποικίλες ανάγκες και προσδοκίες των σημερινών ταξιδιωτών ανά τον κόσμο. Οι κοινόχρηστοι χώροι και οι κοινωνικές εμπειρίες θα είναι καθοριστικής σημασίας για την προσέλκυση των ταξιδιωτών Millennial και Gen Z, ενώ οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και οι ψηφιακοί νομάδες επιδιώκουν την ενσωμάτωση τεχνολογίας για εξοικονόμηση χρόνου.

Τεχνολογία:

Η τεχνητή νοημοσύνη, η αναγνώριση προσώπου και η συνδεσιμότητα του Διαδικτύου  ενισχύουν την εξυπηρέτηση των πελατών, με προγράμματα πιστότητας, δημιουργώντας επίσης νέες ευκαιρίες για τους πελάτες. Αυτές οι αναδυόμενες τεχνολογίες έχουν τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν τη βιομηχανία με τρόπους που δεν μπορούμε να φανταστούμε.

Πολυτέλεια:

Αντιμετωπίζοντας όλο και μεγαλύτερη ποικιλία πελατών, οι πολυτελείς μάρκες πρέπει να εξισορροπήσουν την κληρονομιά με την καινοτομία και να φέρουν την ταυτότητά τους στο μέλλον. Τα πολυτέλη brand μπορούν να υιοθετούν κωδικούς φιλοξενίας για τη γεφύρωση εμπειριών τόσο online, όσο και offline που διατηρούν την ανθρώπινη σχέση.

Βιωσιμότητα:

Η διαφάνεια και η υπευθυνότητα καθίστανται όλο και πιο σημαντικές για τους Millennials και  Gen Z  ταξιδιώτες. Όλο και πιο επιτακτική γίνεται η ανάγκη στις  παγκόσμιες επιχειρήσεις  να υιοθετήσουν μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση της βιωσιμότητας, από τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης μέχρι την ανάπτυξη των κοινωνικών επιχειρηματικών εννοιών.

Τρόφιμα και Ποτά:

Με γνώμονα τις ανησυχίες για το περιβάλλον και την υγεία καθώς και την επιθυμία για αυθεντικότητα και ευχαρίστηση, οι καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο ερευνούν τις τοπικές γεύσεις, την γαστρονομία, ενώ προσμετράται και η οπτική παρουσίαση των τροφίμων μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

«Ως ηγέτες της εκπαίδευσης στον τομέα της φιλοξενίας, η ευθύνη μας είναι να παρέχουμε στους επαγγελματίες του κλάδου τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις για να αναπτύξουμε την επόμενη γενιά ηγετών για τη βιομηχανία της φιλοξενίας », δήλωσε ο Benoît-Etienne Domenget, Διευθύνων Σύμβουλος της Sommet Education.

Επισημαίνεται, πως η σημασία της διατήρησης της ανθρώπινης επαφής και της προσέγγισης παραμένει να έχει κεντρική σημασία για το 2019.

Ολόκληρη η έρευνα, ΕΔΩ
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *