ikos luxury

Αυτές είναι οι τάσεις στον Τουρισμό Πολυτελείας! | ΕΡΕΥΝΑ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα μεμονωμένα γυναικεία ταξίδια, η πρόσβαση και οι παροχές  VIP και η Κίνα βρίσκονται στο ραντάρ των πελατών τουρισμού πολυτελείας, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Virtuoso, που δημοσιοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο Λας Βέγκας.

Το παγκόσμιο δίκτυο περισσότερων από 20.000 ταξιδιωτικών συμβούλων αποκάλυψε τα ευρήματα της έκθεσης στην ετήσια εμπορική του έκθεση και συνέδριο την περασμένη εβδομάδα, αποκαλύπτοντας τις τάσεις που πρόκειται να καθορίσουν τη βιομηχανία το 2025 και μετά.

Από την αποκλειστική πρόσβαση σε απομακρυσμένους προορισμούς, το Virtuoso λέει ότι οι προσδοκίες των ταξιδιωτών υψηλής αξίας πρόκειται μόνο να αυξηθούν στο μέλλον.

Η έρευνα έδειξε επίσης ένα ευοίωνο μέλλον για την ταξιδιωτική βιομηχανία, με τη ζήτηση σύμφωνα με τους πράκτορες Virtuoso να εκτοξεύεται στα ύψη και τις πωλήσεις από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2024 να ξεπερνούν αυτές του ίδιου χρονικού πλαισίου πέρυσι.

Οι δείκτες

Σύμφωνα με την έρευνα:

1. Ζητούνται σύμβουλοι πολυτελείας 

Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Η Virtuoso έχει σημειώσει αύξηση 76% στον αριθμό των ατόμων που αναζητούν ταξιδιωτικό σύμβουλο το 2024. Η  έκθεση αποκάλυψε ότι οι πελάτες αναζητούν συμβουλές από πράκτορες για διάφορους λόγους, όπως η τεχνογνωσία, η πρόσβαση και η σχέση ποιότητας/τιμής. Άλλα οφέλη που σημειώθηκαν είναι η υπευθυνότητα και η εξοικονόμηση χρόνου.

2. Αιτήματα Ultra-lux 

Η έκθεση αποκάλυψε ότι η ζήτηση για υπερπολυτελή ταξίδια είναι επίσης σε άνοδο, με το 89% των συμβούλων να παρατηρεί αύξηση στα αιτήματα για «αποκλειστική χρήση, ιδιωτικές ή εξαιρετικά υψηλής ποιότητας εμπειρίες». Τα κορυφαία αιτήματα υπερπολυτελείας που αναφέρονται ήταν υπηρεσίες μεταφοράς VIP, όπως πολύγλωσσοι σοφέρ και ιδιωτικά οχήματα, καθώς και σπάνιες εμπειρίες και αποκλειστική πρόσβαση.

Royal Senses Resort

Όσον αφορά τον πιο δημοφιλή τύπο ταξιδιού υπερπολυτελείας, οι πελάτες υψηλής καθαρής αξίας ενδιαφέρονται περισσότερο για κρουαζιέρες, αφρικανικά σαφάρι και επισκέψεις σε «εξωτικές τοποθεσίες» όπως οι Μαλδίβες ή τα Φίτζι, σύμφωνα με την έκθεση.

Τα τρία κορυφαία κίνητρα για αυτές τις εμπειρίες ήταν εορτασμοί, όπως γενέθλια και επέτειοι, εμπειρίες πάθους, όπως ένα ειδικό αθλητικό γεγονός ή φεστιβάλ τεχνών και διακοπές «ταξίδι ζωής».

3. Ανεξάρτητες γυναίκες 

Τα μεμονωμένα γυναικεία ταξίδια αυξάνονται μεταξύ των πελατών Virtuoso, με τις γυναίκες να αντιπροσωπεύουν το 71% των κρατήσεων μεμονωμένων κρατήσεων των πρακτόρων. Από αυτά τα δημογραφικά στοιχεία, το 47% είναι είτε χωρισμένοι, διαζευγμένοι ή χήροι, και το 40% δήλωσε ότι αναζητά την αίσθηση του ανήκειν στα ταξίδια του.

4. Προορισμός Κίνα

Ο κορυφαίος φθινοπωρινός προορισμός είναι η Κίνα, σύμφωνα με την έκθεση, με τους συμβούλους να σημειώνουν αυξημένο ενδιαφέρον 146% για επίσκεψη στην περιοχή αυτό το φθινόπωρο. Η Ιαπωνία, η Ισλανδία και η Γαλλική Πολυνησία ακόμη βρίσκονται στο ραντάρ των πρακτόρων τους επόμενους μήνες, καθώς αυτές βλέπουν αυξανόμενο ενδιαφέρον, μαζί με την Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία. Κοιτάζοντας πιο μπροστά, η εορταστική περίοδος θα δει υψηλή ζήτηση για ταξίδια σε θερμότερες χώρες, όπως η Χαβάη, το Μεξικό, η Ανγκουίλα, η Κόστα Ρίκα και το Σεντ Μπαρτς.

5. Σημασία στην βιωσιμότητα 

Η έκθεση διαπίστωσε ότι ενώ οι ταξιδιώτες πολυτελείας ενδιαφέρονται για βιώσιμα ταξίδια, είναι σημαντικό για αυτούς να κατανοήσουν τις πρωτοβουλίες του προμηθευτή πριν επενδύσουν.

Η έκθεση δείχνει ότι το 66% των συμβούλων είπε ότι οι πελάτες είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα εάν ενημερωθούν για τις περιβαλλοντικές πολιτικές του προμηθευτή, ενώ το 52% είπε ότι οι πελάτες τους θα ξεμυτίσουν για τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά και το 44% είπε ότι θα πλήρωναν περισσότερα για την τοπική ανθρώπους και την οικονομία.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *