Photo by Gustavo Fring on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Οι επιπτώσεις της ακρίβειας στα ταξίδια | Αυτές οι ταξιδιωτικές τάσεις θα διαμορφώσουν το μέλλον των ξενοδοχείων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο αυξανόμενος πληθωρισμός δεν θα αποτρέψει τους ανθρώπους από τα ταξίδια και η δημοφιλής προσέγγιση του συνδυασμού επαγγελματικών ταξιδιών και ταξιδιών αναψυχής θα δώσει νέα ωθήσει στα ξενοδοχεία. Αυτά αποκαλύπτει η έκθεση 2022 Changing Traveller Report.

Η έκθεση της πλατφόρμας SiteMinder, η οποία διεξήχθη σε περισσότερους από 8.000 ταξιδιώτες από 10 χώρες, διαπιστώνει ότι, οι ταξιδιώτες έχουν πλέον φιλοδοξίες να ανακαλύπτουν τον κόσμο και να τον βιώνουν με τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία και ασφάλεια.

Ο Sankar Narayan, διευθύνων σύμβουλος της SiteMinder, λέει ότι “ένας νέος τύπος ταξιδιώτη, με υψηλότερες προσδοκίες έχει αναδυθεί κατά τη διάρκεια της ανάκαμψης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και οι ξενοδόχοι πρέπει να είναι έτοιμοι για να ανταποκριθούν στις ανάγκες του”.

Η έκθεση εντοπίζει πέντε κύριες τάσεις μεταξύ των ταξιδιωτών:

-Ο πληθωρισμός έχει σήμερα “μέτρια” έως “καθόλου” επίπτωση στις ταξιδιωτικές αποφάσεις για την πλειοψηφία των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα. Στην πραγματικότητα, το 85% των ταξιδιωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για πρόσθετες παροχές κατά την επόμενη διαμονή τους, ιδίως για πρωινό (50%) και θέα (34%). Η έκθεση της SiteMinder συνιστά στα ξενοδοχεία να προσφέρουν στοχευμένες πρόσθετες παροχές, όπως πρόωρο check-in για οικογένειες με μικρά παιδιά και αναβαθμίσεις δωματίων της τελευταίας στιγμής επιτόπου. Μετά τη διαμονή, οι ξενοδόχοι μπορούν να στείλουν προσφορές για να δώσουν κίνητρα για μελλοντικές επισκέψεις. “Το να το κάνετε να φαίνεται προσωπικό σε κάθε βήμα είναι το κλειδί”, αναφέρει η έκθεση.

-Οι ταξιδιώτες είναι “κερδισμένοι”. Τα τρία τέταρτα των παγκόσμιων ταξιδιωτών και το 86% των ταξιδιωτών της χιλιετίας είναι ανοιχτοί στο να λάβουν διαφημίσεις για ένα κατάλυμα που τους ταιριάζει. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες καλωσορίζουν “συχνά” ή “πάντα” εξατομικευμένες προσφορές και ευκαιρίες – ακόμη και μετά τη διαμονή τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν “συχνά” ή “πάντα” τις αποφάσεις κράτησης του 43% όλων των ταξιδιωτών.

-Με το 36% όλων των ταξιδιωτών να σχεδιάζουν να εργαστούν στο επόμενο ταξίδι τους, οι απαιτήσεις των  ταξιδιωτών που εργάζονται θα διαμορφώσουν το “ξενοδοχείο του μέλλοντος”. Τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών αυτής της κατηγορίας προτιμούν το αυτοματοποιημένο check-in από το χειροκίνητο, σε σύγκριση με το ήμισυ των ταξιδιωτών αναψυχής.

Για το 78% των ταξιδιωτών που εργάζονται και το 60% των ταξιδιωτών αναψυχής, τα “μικρά πράγματα” -για παράδειγμα, το άρωμα ενός καταλύματος, τα έργα τέχνης ή η μουσική του εστιατορίου- επηρεάζουν “πάντα” ή “συχνά” το αν θα επέλεγαν να επιστρέψουν σε ένα κατάλυμα. Πολλοί ταξιδιώτες που συνδυάζουν διακοπές κι  εργασία θα πάρουν την οικογένειά τους, οπότε η προσφορά εκπαιδευτικών παιδικών προγραμμάτων και ξεναγήσεων θα μπορούσε να είναι μια καλή στρατηγική για τα ξενοδοχεία, σύμφωνα με την SiteMinder.

-Κάθε ψηφιακό σημείο επαφής έχει σημασία για τον νέο ταξιδιώτη που έχει ανάγκη από εμπιστοσύνη. Όταν κάνουν κράτηση απευθείας στον ιστότοπο ενός καταλύματος, περισσότεροι από τους μισούς (57%) των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η βασική τους προτεραιότητα είναι μια εύκολη και ασφαλής διαδικασία κράτησης και πληρωμής. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ταξιδιωτών (49%) προτιμά να πληρώνει με πιστωτική κάρτα online ή με ηλεκτρονικό τραπεζικό έμβασμα, ακολουθούμενο από την αυτοπρόσωπη πληρωμή (43%). Το 80% δηλώνει ότι είναι “σημαντικό” ή “πολύ σημαντικό” να έχει την ευελιξία να τροποποιεί εύκολα ή να ακυρώνει ελεύθερα την κράτησή του.

-Οι ταξιδιώτες δεν είναι διατεθειμένοι να συμβιβαστούν με την ανθρώπινη επαφή. Όταν αναφέρουν πτυχές της διαμονής τους που θα τους έκαναν πιο πιθανό να επιστρέψουν, οι τρεις κυριότεροι λόγοι που αναφέρθηκαν είναι: η σχέση ποιότητας-τιμής (72%), η τοποθεσία (58%) και το προσωπικό και η εξυπηρέτηση πελατών (43%). Σχεδόν εννέα στους 10 συμμετέχοντες στην έρευνα δηλώνουν ότι επιθυμούν την παρουσία προσωπικού στον χώρο.

Το… δίχτυ των ξενοδοχείων

Προκειμένου τα ξενοδοχεία να προσεγγίσουν το 37% των ταξιδιωτών που σκοπεύουν να κάνουν κρατήσεις σε OTA, η SiteMinder συνιστά να ρίξουν ένα ευρύ… δίχτυ. Η προώθηση ενός καταλύματος σε πέντε ή περισσότερα κανάλια OTA μπορεί να αυξήσει τις κρατήσεις έως και 40%, σύμφωνα με την έκθεση.

Με το 27% των ταξιδιωτών να σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση απευθείας στον χώρο, οι ξενοδόχοι μπορούν να προωθήσουν περισσότερες απευθείας κρατήσεις με: τη χρήση μετα-αναζήτησης για να προσεγγίσουν τους ταξιδιώτες στο Google, τη χρήση πληροφοριών αγοράς για την παρακολούθηση της τιμολόγησης, τη χρήση κωδικών προσφοράς και τη σύνδεση σε ένα παγκόσμιο σύστημα διανομής, με το 10% των ταξιδιωτών να σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση μέσω ταξιδιωτικού γραφείου.

Στόχος η καλύτερη τιμή

Η μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι οι ταξιδιώτες είναι τρεις φορές πιο πιθανό να συμβουλευτούν μια μηχανή αναζήτησης από ό,τι τους φίλους τους όταν συλλέγουν πληροφορίες για ξενοδοχεία. Περισσότεροι από τους μισούς σκοπεύουν να ξοδέψουν “περισσότερο” ή “πολύ περισσότερο” χρόνο στην αναζήτηση του καταλύματος με την καλύτερη τιμή, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια.

Άλλα ευρήματα περιλαμβάνουν:

-Πάνω από το 70% των ταξιδιωτών παγκοσμίως θα επισκέπτονταν “πιθανότατα” ή “σίγουρα” εκ των προτέρων το ξενοδοχείο τους στο metaverse πριν από το check-in.
-Σε ποσοστό 87% θα εκτιμούσαν αν ο πάροχος καταλύματος τους έδινε τη δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για τον τοπικό πολιτισμό και την ιστορία.

Η έρευνα της SiteMinder πραγματοποιήθηκε σε 8.182 ταξιδιώτες, τον Αύγουστο του 2022, στην Αυστραλία, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ινδονησία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Ταϊλάνδη, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *