Photo by Andrea Piacquadio o Pexels

Σε ποια πεδία οι τεχνολογικές καινοτομίες, αλλάζουν τον τομέα της Φιλοξενίας

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στον διαρκώς ανταγωνιστικό κόσμο των ταξιδιών και της φιλοξενίας, οι εταιρίες επιθυμούν να βρουν μια νέα “συνταγή” επιτυχίας, που θα επιτυγχάνει τέλεια την ισορροπία μεταξύ του ψηφιακού και του πραγματικού κόσμου, θα δίνει τη δυνατότητα στους εργαζομένους να παρέχουν “υπεράνθρωπες” υπηρεσίες, σε ένα περιβάλλον υψηλής τεχνολογίας, και θα προσφέρει τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη σε όποιο στάδιο και αν βρίσκεται μια επίσκεψη. Με αυτά τα δεδομένα, η βελτιωμένη συνδεσιμότητα, η χρήση της γνωσιακής πληροφορικής με την τεχνητή νοημοσύνη και, ακόμη, και οι αναδυόμενοι ψηφιακοί κόσμοι μέσα στο metaverse διαμορφώνουν το μέλλον της φιλοξενίας.

Τα τελευταία δύο χρόνια, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα υιοθέτησαν ανέπαφες υπηρεσίες, όπως ψηφιακό check-in και έκδοση εισιτηρίων, παραγγελίες μέσω εφαρμογών και κινητών και βιομετρικών μεθόδων πληρωμής, οι οποίες ήρθαν για να μείνουν.

Υποδοχή κι άλλες επιλογές χωρίς παρουσία

Στο μέλλον, οι εταιρίες φιλοξενίας θα είναι σε θέση να υποδέχονται επισκέπτες χωρίς να έχουν παρουσία στον χώρο, χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), η εικονική πραγματικότητα (VR) και, ακόμη, και εικονικές κοινότητες που βρίσκονται στο metaverse, για να προσφέρουν εμπειρίες άνευ παρουσίας στους επισκέπτες, όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο, όπως επισημαίνει σε δημοσίευμά του το PhocusWire.

Οι εμπειρίες των επισκεπτών θα ξεκινούν πολύ πριν φτάσουν στο ξενοδοχείο και θα συνεχίζονται πολύ μετά την αναχώρησή τους. Για το σκοπό αυτό, βλέπουμε όλο και περισσότερα brand να δημιουργούν ψηφιακό περιεχόμενο για να προσελκύσουν και να μετατρέψουν τους πιθανούς επισκέπτες, κατά τη φάση της έρευνας και της αναζήτησης. Στο μέλλον, οι επισκέπτες δεν θα κάνουν πλέον τίποτα χωρίς πρώτα να δοκιμάσουν την πλήρως διαδραστική, καθηλωτική ψηφιακή επιλογή.

Καθώς η εικονική εμπειρία γίνεται ένας αδιαπραγμάτευτος πρόδρομος του πραγματικού γεγονότος, οι εταιρείες θα αρχίσουν να προσφέρουν πιο δημιουργικές και εξατομικευμένες επιλογές προ-ψυχαγωγίας. Οι υπηρεσίες “μετά τη διαμονή” μπορούν επίσης να ενσωματωθούν, ολοκληρώνοντας τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη. Πέρα από ευχαριστήρια σημειώματα ή συμβολικά δώρα, αντίθετα, οι επισκέπτες θα λαμβάνουν ψηφιακό περιεχόμενο που είναι προσαρμοσμένο ώστε να τους βοηθήσει να ξαναζήσουν συγκεκριμένες στιγμές από τη διαμονή ή την επίσκεψή τους.

Οι εταιρίες φιλοξενίας θα εμβαθύνουν στο πώς αισθάνονται οι επισκέπτες

Η γνωριμία με τον πελάτη και η παροχή πιο εξατομικευμένων υπηρεσιών είναι ευκολότερη από ποτέ. Χάρη σε ένα ιδιαίτερα ψηφιακό, διευρυμένο ταξίδι του πελάτη, καθώς και σε πιο προηγμένα προγράμματα επιβράβευσης, οι χώροι φιλοξενίας έχουν πλέον πρόσβαση σε πληθώρα δεδομένων που μπορούν να συνδυαστούν με την τεχνολογία AI, για να δημιουργήσουν πληροφορίες και εξατομικευμένες εμπειρίες.

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ενδυνάμωση των εργαζομένων, εφοδιάζοντάς τους με τις πληροφορίες που χρειάζονται για την παροχή υψηλής ποιότητας, εξατομικευμένης εξυπηρέτησης και την πρόληψη των αιτημάτων. Καθώς οι διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις γίνονται όλο και λιγότερες, δίνοντας στο προσωπικό αυτό που χρειάζεται για να παρέχει “εξωανθρώπινες” υπηρεσίες, τα brands θα ξεχωρίσουν και θα κάνουν τη συνολική εμπειρία ακόμα πιο ουσιαστική.

Οι εταιρίες φιλοξενίας θα διοχετεύουν πληροφορίες στους επισκέπτες

Καθώς οι επισκέπτες ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο να κάνουν τις σωστές ταξιδιωτικές επιλογές και έχουν περισσότερες δυνατότητες να το κάνουν με την τεχνολογία, οι χώροι φιλοξενίας πρέπει να είναι έτοιμοι να μοιραστούν δεδομένα για να βοηθήσουν στην ενημέρωση των αποφάσεών τους όσον αφορά την ανάπτυξη των πόρων και την προσαρμογή των πτυχών του χώρου τους, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις προσδοκίες κατά τη διάρκεια της διαμονής των πελατών.

Επιπλέον, πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να προσφέρουν περισσότερες επιλογές που απευθύνονται σε άτομα με οικολογική, υγειονομική και ηθική συνείδηση, αλλιώς κινδυνεύουν να χάσουν δουλειές από πιο πρόθυμους και συνετούς ανταγωνιστές.

Η ικανοποίηση αυτών των προσδοκιών απαιτεί γρήγορη αξιοποίηση των συλλεχθέντων δεδομένων και ανάλογη ανταπόκριση, γι’ αυτό και η απλή ανάπτυξη λύσεων Wi-Fi μόνο για συνδεσιμότητα δεν είναι πλέον αρκετή.

Τα ξενοδοχεία, τα θέρετρα και τα εστιατόρια θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με υψηλής απόδοσης, ασφαλή, αξιόπιστα και αυτοματοποιημένα δίκτυα που μπορούν να διευκολύνουν τόσο τις τρέχουσες όσο και τις επερχόμενες ψηφιακές καινοτομίες και να προσφέρουν συνολικές εμπειρίες στους επισκέπτες.

Το μέλλον της φιλοξενίας έρχεται γρήγορα καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται

Οι επισκέπτες θα περιμένουν πάντα ένα υψηλό επίπεδο καλά σχεδιασμένων, εξατομικευμένων και ελκυστικών αλληλεπιδράσεων. Η ικανοποίηση αυτών των απαιτήσεων προϋποθέτει καλύτερη και ταχύτερη ερμηνεία των δεδομένων που συλλέγονται και ανάλογη ανταπόκριση, και αυτό υπερβαίνει την απλή μετακίνηση δεδομένων από τη μία συσκευή στην άλλη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *