Οι αεροπορικές εταιρείες υπέστησαν περισσότερα σοβαρά ατυχήματα πέρυσι από ότι το 2017, αλλά η προετοιμασία τους σε θέματα ασφάλειας συνεχίζουν να βελτιώνονται, όπως επισημαίνει η IATA.
Τα στοιχεία
Υπήρξαν 11 θανατηφόρα ατυχήματα το 2018, με αποτέλεσμα να υπάρξουν 523 θάνατοι μεταξύ των επιβατών και του πληρώματος.
Αυτό συγκρίνεται με ένα μέσο όρο με 8,8 θανατηφόρα ατυχήματα και 234 θανάτους ετησίως κατά την προηγούμενη πενταετία, λέει η IATA.
Το 2017, η βιομηχανία υπέστη έξι θανατηφόρες συντριβές με 19 θανάτους, το οποίο ήταν ένα χαμηλό ποσοστό. Ένα ακόμη ατύχημα το 2017 είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο 35 ατόμων στο έδαφος.
Συνολικά, πέρυσι υπήρξε ένα μεγάλο ατύχημα για κάθε 5,4 εκατομμύρια πτήσεις, κάτι που ήταν μια βελτίωση σε σχέση με τον ρυθμό της προηγούμενης πενταετούς περιόδου του 0,29, αλλά όχι τόσο καλό ποσοστό, όσο το ποσοστό του 0,12, που επιτεύχθηκε το 2017.
«Το περασμένο έτος περίπου 4,3 δισεκατομμύρια επιβάτες πέταξαν με ασφάλεια σε 46,1 εκατομμύρια πτήσεις. Το 2018 δεν ήταν τόσο καλό έτος, όσο το 2017. Ωστόσο, οι πτήσεις είναι ασφαλείς και τα δεδομένα μας λένε ότι γίνονται όλο και ασφαλέστερες», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IATA ,Alexandre de Juniac.
Επισημαίνεται, πως οι θανατηφόρες συντριβές πέρυσι περιλάμβαναν την Lion Air, στα ανοικτά των ακτών της Ινδονησίας, η οποία είχε, ως αποτέλεσμα το θάνατο 189 ατόμων, της Cubana στην Κούβα, όπου κόστισε τις ζωές σε 112 άτομα, και η συντριβή της Saratov Airlines στη Ρωσία, με 71 θανάτους.