ryanair

Οι θερινοί ναύλοι της Ryanair «σημαντικά χαμηλότεροι» από πέρυσι

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα κέρδη της Ryanair για το τρίμηνο έως τον Ιούνιο μειώθηκαν κατά 46% σε 360 εκατ. ευρώ, σαν αποτέλεσμα καθυστερήσεων και ακυρώσεων πτήσεων. Η αύξηση των επιβατών κατά 20% σε ετήσια βάση στα 55,5 εκατομμύρια αντισταθμίστηκε από το γεγονός ότι το μισό Πάσχα ήταν στο προηγούμενο τρίμηνο και από τις «ασθενέστερες του αναμενόμενου» τιμές των αεροπορικών ναύλων.

Ωστόσο, ο μέσος ναύλος μειώθηκε κατά 15% στα 41,93 ευρώ από 49,07 ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα και θα παραμείνει «σημαντικά χαμηλότερος» κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών αιχμής και τα τριμηνιαία έσοδα μειώθηκαν κατά 1% στα 3,63 δισ. ευρώ.

Η αύξηση της κίνησης έγινε παρά τις καθυστερήσεις στην παράδοση νέων αεροσκαφών Boeing, που είχαν ως αποτέλεσμα να προστεθούν στο στόλο 20 νέα αεροσκάφη B737 λιγότερα από ό,τι είχε προγραμματιστεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Michael O’Leary O’Leary παραδέχτηκε ότι η ζήτηση στην αιχμή του καλοκαιριού ήταν ισχυρή, αλλά η τιμολόγηση «παραμένει πιο μαλακή από ό,τι περιμέναμε» με τους ναύλους να προβλέπονται «σημαντικά χαμηλότεροι» από πέρυσι. Είπε επίσης ότι: «Ο κ. Leary δεν θα πρέπει να έχει καμία σχέση με την οικονομική κατάσταση της χώρας: «Τις τελευταίες 10 ημέρες του Ιουνίου υποστήκαμε σημαντική επιδείνωση της ικανότητας του ευρωπαϊκού ATC, η οποία προκάλεσε πολλαπλές καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, ιδίως στις πρωινές πτήσεις του πρώτου κύματος».

Προέτρεψε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υλοποιήσει «την καθυστερημένη από καιρό μεταρρύθμιση των απελπιστικά αναποτελεσματικών υπηρεσιών ATC της Ευρώπης». Ο O’Leary πρόσθεσε: «Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την κατάλληλη στελέχωση των υπηρεσιών ATC της Ευρώπης και την προστασία των υπερπτήσεων κατά τη διάρκεια εθνικών απεργιών, γεγονός που θα επιφέρει επαναστατικές περιβαλλοντικές βελτιώσεις στα αεροπορικά ταξίδια της ΕΕ».

Ο όμιλος αναγκάστηκε να παρατείνει τις συμβάσεις λειτουργικής μίσθωσης για τρία αεροσκάφη Airbus A230 για τον αυστριακό βραχίονα Lauda, προκειμένου να εξυπηρετήσει ένα θερινό πρόγραμμα ρεκόρ με περισσότερα από 200 νέα δρομολόγια.

«Θα συνεχίσουμε επίσης να παραλαμβάνουμε αεροσκάφη B737 μέχρι τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, παρόλο που δεν θα μπορέσουμε να προγραμματίσουμε αυτά τα αεροσκάφη για τις καλοκαιρινές πτήσεις αιχμής», δήλωσε ο O’Leary.

Προέβλεψε ότι η ευρωπαϊκή χωρητικότητα μικρών αποστάσεων θα παραμείνει περιορισμένη «για μερικά χρόνια» λόγω της ανάκλησης των κινητήρων των αεροσκαφών Airbus, των καθυστερήσεων στις παραδόσεις και της ενοποίησης των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών.

Η ετήσια κίνηση της Ryanair προβλέπεται τώρα να αυξηθεί κατά 8% στα 200 εκατομμύρια επιβάτες «υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα επιδεινωθούν οι καθυστερήσεις παράδοσης των Boeing».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *