Photo by King's Church International on Un
Photo by King’s Church International on Unsplash

Οι Βρετανοί θα αναπληρώσουν το… χαμένο έδαφος στα ταξίδια το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Πρόθυμοι να αναπληρώσουν το “χαμένο έδαφος” στα ταξίδια ο 2022 εμφανίζονται οι Βρετανοί καταναλωτές, σε μια προσπάθεια να ζήσουν τις εμπειρίες που δεν έζησαν, κατά την περίοδο της πανδημίας. Αυτό αποκαλύπτει, η έρευνα της ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΑΒΤΑ) με τίτλο “Travel in 2022”.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, σχεδόν οι μισοί Βρετανοί ταξιδιώτες (49%) αναφέρουν ότι οι περιορισμένες δυνατότητές τους στα ταξίδια εξαιτίας της πανδημίας, κατέστησαν τις διακοπές πιο σημαντικές, σε σχέση με το παρελθόν. Επίσης, σχεδόν οι μισοί (46%), αναμένεται να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα στις διακοπές τους το επόμενο έτος, έναντι ποσοστού 29% που δήλωνε το ίδιο το 2020.

Οι τάσεις στις κρατήσεις που παρατηρούν τα μέλη της ABTA, αποτυπώνουν την επιθυμία των Βρετανών να αναπληρώσουν τα ταξίδια και τις εμπειρίες που έχασαν, και να “καλό-μάθουν” τους ίδιους, είτε αναβαθμίζοντας τη διαμονή τους, είτε διευρύνοντας την περίοδο διαμονής, είτε προτιμώντας πιο ακριβούς προορισμούς συνολικά.

Ενώ στους δημοφιλείς προορισμούς για το επόμενο έτος περιλαμβάνονται οι παραδοσιακοί προορισμοί των Βρετανών για διακοπές, όπως η Ισπανία, η Ελλάδα, η Γαλλία, η Ιταλία και οι ΗΠΑ, η Καραϊβική και οι Μαλδίβες αυξάνονται επίσης σε δημοτικότητα.

Η τελευταία έρευνα της ABTA δείχνει ότι οι άνθρωποι είναι 30% πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους με τη βοήθεια ενός επαγγελματία, από ό,τι πριν από την πανδημία, κυρίως για την καθοδήγησή τους σχετικά με τις ταξιδιωτικές απαιτήσεις για τον κορωνοϊό (47%) και την ασφάλεια ενός πακέτου διακοπών (46%). Έχουν, επίσης, 27% περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κράτηση για πακέτο διακοπών, με το 39% να αναφέρει την οικονομική προστασία ως τον κύριο λόγο, ακολουθούμενο από τη φροντίδα (37%).

Με το 61% των ανθρώπων να δηλώνουν ότι σκοπεύουν να πάνε στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες, η ABTA λέει ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις διακοπές στο εξωτερικό επανέρχεται.

“Οι διακοπές στο εξωτερικό ήταν πάντα μια ευκαιρία να ξεφύγουμε από το άγχος της καθημερινής ζωής, να απολαύσουμε νέες εμπειρίες και να δημιουργήσουμε αναμνήσεις που διαρκούν μια ζωή, επομένως είναι κατανοητό γιατί η αναπλήρωση αυτών των χαμένων εμπειριών είναι τόσο έντονη την επόμενη χρονιά. Συνεπάγεται, επίσης, ότι, καθώς οι διακοπές έχουν αποκτήσει αυτή την αυξανόμενη σημασία, οι παραθεριστές θέλουν την πρόσθετη σιγουριά να κάνουν κράτηση πακέτου διακοπών με έναν επαγγελματία ταξιδιού. Έχουν σημειωθεί πολλές αλλαγές στα ταξίδια τους τελευταίους 18 μήνες, επομένως το να γνωρίζεις ότι υπάρχει ένας ειδικός για να βοηθήσει όλα να πάνε όσο το δυνατόν πιο ομαλά -και προσθέτοντας το δίχτυ ασφαλείας ενός πακέτου διακοπών- σίγουρα βοηθά τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο σίγουροι”, είπε ο διευθύνων σύμβουλος της ABTA, Mark Tanzer.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *