Sittingonfloor
Φωτογραφία από το συμβάν

Οικογένεια αναγκάστηκε να καθίσει στο πάτωμα αεροπλάνου σε πτήση της TUΙ

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η TUI ζήτησε συγγνώμη και προχώρησε στην πλήρη επιστροφή χρημάτων σε μια οικογένεια που αναγκάστηκε να καθίσει στο πάτωμα σε μια πτήση από τη Μινόρκα, νησί της Ισπανίας, καθώς αντί να βρει τα καθίσματά της, βρήκε κενό χώρο.

Το συμβάν

Η Paula Taylor, 44 ετών, ο σύζυγός της Ian, 55 ετών, και η κόρη τους Brooke, 10, έλαβαν θέσεις αριθ. 41 D, E και F, αλλά όταν επιβιβάστηκαν στην πτήση προς Μπέρμιγχαμ, διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχαν θέσεις με αυτούς τους αριθμούς, αλλά ένα κενό διάστημα.

Το πλήρωμα καμπίνας βρήκε ένα κενό κάθισμα για την Brooke, ενώ για τους γονείς της βρέθηκαν jump seats.  Όμως, κατά τη διάρκεια της πτήσης, τα καθίσματα έπρεπε να εκκενωθούν για να επιτρέψουν την άνετη πρόσβαση στο φαγητό.

Οι κ. και η κ. Taylor κάθισαν στο πάτωμα μετά την απογείωση μαζί με την κόρη τους.

Το περιστατικό συνέβη το καλοκαίρι του 2018, αλλά μόλις τώρα έρχεται στο φως, επειδή παρουσιάστηκε αυτή τη βδομάδα στο BBC One’s Rip-Off Britain.

Η κ. Taylor επικοινώνησε με το πρόγραμμα για τα δικαιώματα των καταναλωτών, αφού απογοητεύθηκε από την αρχική προσφορά της TUI των £ 30.

Η Taylor είπε ότι το πάτωμα ήταν «σκληρό, άβολο και βρώμικο» και πρόσθεσε ότι, κατά τη διάρκεια της πτήσης, ο συγκυβερνήτης ήρθε να τους ευχαριστήσει για τη «συνεργασία και τη κατανόηση» τους.

H TUI επέστρεψε την οικογένεια £ 1.300

Η TUI είπε: «Λυπούμαστε που ακούσαμε για τη κ. Taylor και την εμπειρία της οικογένειάς της μαζί μας. Δυστυχώς μια αλλαγή αεροσκαφών της τελευταίας στιγμής σήμαινε ότι τα καθίσματα που η οικογένεια είχε αρχικά κλείσει δεν ήταν διαθέσιμα πλέον, καθώς το εναλλακτικό αεροσκάφος είχε διαφορετική διαμόρφωση καθισμάτων. Θα επικοινωνήσουμε επίσης απευθείας με τους πελάτες για να ζητήσουμε συγγνώμη και θα προσφέρουμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *