Η αύξηση του κεφαλαίου της TUI κατά 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ ολοκληρώθηκε με επιτυχία, από τον μεγαλύτερο ταξιδιωτικό όμιλο της Ευρώπης.
Ο όμιλος ανακοίνωσε το σχέδιό του να ενισχύσει τον ισολογισμό του νωρίτερα αυτό τον μήνα, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τις μακροπρόθεσμες ευκαιρίες, καθώς τα ταξίδια άρχιζαν να ανακάμπτουν από τις επιπτώσεις της πανδημίας.
Με την αύξηση κεφαλαίου το μετοχικό κεφάλαιο της TUI θα αυξηθεί ονομαστικά κατά περίπου 523,5 εκατ. ευρώ, σε κάτι λιγότερο από 1,623 δισ. ευρώ.
Κατά την περίοδο εγγραφής, από 8 έως 26 Οκτωβρίου 2021, οι υφιστάμενοι μέτοχοι μπόρεσαν να ασκήσουν τα δικαιώματα εγγραφής τους και να εγγραφούν σε νέες μετοχές, σε αναλογία 10:21 για 2,15 ευρώ ανά μετοχή και ασκήθηκε το 97,7% των δικαιωμάτων εγγραφής.
Όπως ανακοινώθηκε, η Unifirm Limited, που ελέγχεται από την οικογένεια Mordashov, τον μεγαλύτερο μέτοχο της TUI, άσκησε πλήρως τα δικαιώματα εγγραφής. Η Unifirm απέκτησε, επίσης, πρόσθετα μερίδια στην αγορά και μέρος των μη εγγεγραμμένων μετοχών και αύξησε το μερίδιό της στην TUI από 32% σε περίπου 33%.
Στη συνέχεια, οι μη εγγεγραμμένες μετοχές πήγαν εξ ολοκλήρου σε ειδικευμένους επενδυτές σε μια πρώτη τοποθέτηση, μέρος της οποίας κατέληξαν στην Unifirm.
Η αύξηση κεφαλαίου υποστηρίχθηκε από τις Barclays, Bank of America, Citigroup, Deutsche Bank και HSBC ως Κοινοί Παγκόσμιοι Συντονιστές και Κοινοί Bookrunners καθώς και από την Commerzbank, τη Landesbank Baden-Württemberg και την Natixis ως Κοινοί Bookrunners. Οι νέες μετοχές πρόκειται να πιστωθούν στους λογαριασμούς αξιών, στις 2 Νοεμβρίου 2021.
Ο όμιλος TUI
Ο όμιλος TUI προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες από μία μόνο πηγή για τους 28 εκατομμύρια πελάτες του, 21 εκατομμύρια από τους οποίους βρίσκονται σε ευρωπαϊκές εθνικές εταιρίες. Ολόκληρη η τουριστική αλυσίδα αξίας εκπροσωπείται κάτω από μια “στέγη”. Αυτή περιλαμβάνει περισσότερα από 400 ξενοδοχεία και θέρετρα με κορυφαίες επωνυμίες, όπως RIU, TUI Blue και Robinson και 15 κρουαζιερόπλοια.
Ο Όμιλος περιλαμβάνει επίσης τις κορυφαίες μάρκες τουριστικών πρακτόρων της Ευρώπης και διαδικτυακές πλατφόρμες μάρκετινγκ, πέντε αεροπορικές εταιρίες με περισσότερα από 100 σύγχρονα αεροσκάφη μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων και περισσότερα από 1.000 ταξιδιωτικά γραφεία.
Εκτός από την επέκταση των βασικών δραστηριοτήτων της με ξενοδοχεία, κρουαζιέρες μέσω επιτυχημένων κοινοπραξιών και δραστηριοτήτων σε προορισμούς διακοπών, η TUI εστιάζει όλο και περισσότερο στην επέκταση των ψηφιακών πλατφορμών, με τον όμιλο να μεταμορφώνεται σε ψηφιακό.