marriott

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Starwood από τη Marriott

ΔΙΕΘΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Η Marriott International, Inc. ολοκλήρωσε την εξαγορά της Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc., δημιουργώντας τη μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρεία ξενοδοχείων.
Η νέα εταιρεία θα λειτουργεί η ίδια ή θα διαχειρίζεται μέσω franchise, περισσότερα από 5.700 ξενοδοχειακές μονάδες και 1,1 εκατ. δωμάτια, που αντιπροσωπεύουν 30 κορυφαία εμπορικά σήματα σε πάνω από 110 χώρες. Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η διανομή της Marriott έχει υπερδιπλασιαστεί στην Ασία και τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.Άμεσα η Marriott ενσωματώνει όλα τα μέλη στο πρόγραμμα επιβραβεύσεων Marriott Rewards – περιλαμβάνεται και το Ritz-Carlton Rewards – και στο πρόγραμμα επιβραβεύσεων Starwood Preferred Guest (SPG), που επιτρέπει στα μέλη να μεταφέρουν τους πόντους τους από πρόγραμμα σε πρόγραμμα. Η Marriott δημιούργησε και ένα microsite για όλα τα μέλη της που ανήκουν στα προγράμματα επιβραβεύσεων της εταιρείας, για την καλύτερη πληροφόρησή τους.

“Καθ’όλη σχεδόν την 90ετή ιστορία μας σε σταματήσαμε ποτέ να αναζητούμε καινοτόμους τρόπους για να εξυπηρετούμε τους επισκέπτες μας. Με την προσθήκη των ισχυρών εμπορικών σημάτων της Starwood, ταλαντούχων ανθρώπων και υπέροχων μονάδων έχουμε επεκτείνει δραστικά την ικανότητά μας να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες στους πελάτες μας. Δεχόμαστε επίσης την τεράστια ευθύνη, ως η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στον κόσμο, να παρέχουμε νέες ευκαιρίες για τους συνεργάτες μας και να οικοδομούμε οικονομική ισχύ στις κοινοτήτες που δραστηριοποιούμαστε και ονομάζουμε ‘σπίτι’”, δήλωσε ο JW Marriott, Jr., εκτελεστικός πρόεδρος και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Marriott International.

“Πιστεύουμε ότι η Marriott έχει πλέον το καλύτερο χαρτοφυλάκιο εμπορικών ξενοδοχειακών σημάτων διεθνώς, την πιο ολοκληρωμένη παγκόσμια παρουσία και τα πιο εκτεταμένα προγράμματα επιβραβεύσεων, παρέχοντας μια απαράμιλλη εμπειρία για τους επισκέπτες. Συνδυάζοντας τα εμπορικά σήματα της Starwood με τα δικά μας, η Marriott επιτυγχάνει το στόχο να διαθέτει το κατάλληλο εμπορικό σήμα στο κατάλληλο μέρος για να εξυπηρετήσει τους πιστούς πελάτες της και να καλωσορίσει νέους”, ανέφερε ο Arne Sorenson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Marriott International. “Τώρα μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερη γκάμα επιλογών για τους πελάτες μας, περισσότερες ευκαιρίες για τους συνεργάτες μας και μεγαλύτερη οικονομικά οφέλη για τους ιδιοκτήτες των μονάδων, τους franchisees και των μετόχους μας”.

Η εξαγορά της Starwood από τη Marriott επιτρέπει στη νέα εταιρεία να επεκτείνει το φάσμα διανομής και του χαρτοφυλακίου της, αναπτύσσοντας παράλληλα την αποδοτικότητα τόσο των εταιρικών δραστηριοτήτων της όσο και των μονάδων της. Η διοίκηση της Marriott είναι βεβαία ότι η εταιρεία μπορεί να επιτύχει 250 εκατ. ευρώ ετησίως από συνέργιες εταιρικού κόστους. Πρόσθετες συνέργειες σε επίπεδο ξενοδοχειακών μονάδων θα γίνουν με τη μορφή επιχειρησιακών αναβαθμίσεων και ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών.
ΠΗΓΗ : http://traveldailynews.gr/

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *