ISTIKBAL

Όμιλος Πορτοκαλίδη: Ολοκλήρωσε µεγάλα ξενοδοχειακά projects εν µέσω lockdown | Λανσάρει και νέο brand

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Και ενώ όλα δείχνουν ότι τα ξενοδοχεία τηρούν στάση αναµονής, περιµένοντας τις εξελίξεις στην αντιµετώπιση της πανδηµίας, οι πληροφορίες αποκαλύπτουν ότι µεγάλοι ξενοδοχειακοί όµιλοι έχουν αποδοθεί σε αγώνα προετοιµασίας για το άνοιγµα της τουριστικής σεζόν, με τον Όμιλο Πορτοκαλίδη να ανακοινώνει την ολοκλήρωση προμήθειας προϊόντων ύπνου σε τρία μεγάλα ξενοδοχεία εν μέσω αυστηρού  lockdown!

ΠορτοκαλίδηΑρχικά στο Dolce Athens Attica Riviera, ένα υπέροχο θέρετρο  στο ανατολικό μέρος της Αττικής, στη Βραυρώνα. Σε κοντινή απόσταση από την Αθήνα, το ξενοδοχείο, διαχείρισης της Zeus International, διατηρεί τον ειδυλλιακό του χαρακτήρα και προσφέρει το απόλυτο σκηνικό για αξέχαστες διακοπές. Τα 350 δωμάτια και σουίτες εξοπλίστηκαν με στρώματα, κρεβάτια, καναπέδες και καναπέδες/κρεβάτια της Istikbal.

ΠορτοκαλίδηΣτην ίδια λογική και το νέο απόκτημα της Zeus International  το Eretria Hotel & SPA Resort, 220 δωματίων, του οποίου ο εξοπλισμός παραδίδεται εντός του Μαρτίου 2021. Το Eretria Hotel & SPA Resort στο πιο όμορφο σημείο του Ευβοϊκού ανακαινίστηκε πλήρως και μεταμορφώθηκε σε έναν επίγειο παράδεισο, έτοιμο να υποδεχτεί τη νέα τουριστική σεζόν.

Σε φάση ολοκλήρωσης και το 3ο μεγάλο project του Ομίλου, εντός Μαρτίου και αυτό, το πανέμορφο Utopia Blu στο Τιγκάκι της Κω, της οικογένειας Δρόσου. Το μοναδικό ξενοδοχείο 4 αστέρων, των 261 δωματίων και σουιτών, ανακαινίστηκε πλήρως σε όλα τα επίπεδα, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες του και προσφέροντας το πιο υπέροχο ταξίδι αισθήσεων στους επισκέπτες του!

Ο Όμιλος Πορτοκαλίδη, αντιπρόσωπος της πολυεθνικής Ιstikbal, λάνσαρε μέσα στο Μάρτιο και το νέο ιδιόκτητο brand “ΝightyO” με έμφαση στα προϊόντα ύπνου, διευρύνοντας τη διαθέσιμη γκάμα προϊόντων προς τα ξενοδοχεία με πολλές custom, χειροποίητες και καθαρά ελληνικής παραγωγής επιλογές, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες των πελατών του. Ήδη στα προαναφερθέντα projects χρησιμοποιήθηκαν επιλογές και από την Istikbal και από τη ΝightyO.

Πορτοκαλίδη
O κ. Γιώργος Τηνιακός, Project Sales Manager του Ομίλου Πορτοκαλίδη

Ρωτήσαμε τον Γιώργο Τηνιακό -Project Manager του Ομίλου– για το πώς βίωσε ο κλάδος των προμηθευτών των ελληνικών ξενοδοχείων την κρίση του τελευταίου έτους λόγω της πανδημίας.

Είναι ξεκάθαρο, μας απάντησε, ότι στην αρχή υπήρξε ένα μούδιασμα και τα περισσότερα ξενοδοχεία προσπάθησαν να προβλέψουν τις επιπτώσεις της νέας κατάστασης και να δρομολογήσουν τις κινήσεις τους με προσοχή.

Ωστόσο, από τα τέλη του καλοκαιριού, υπήρξε κάποια κινητικότητα, ιδίως από μεγάλα συγκροτήματα  στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ευτυχώς η αναγνωσιμότητα του Ομίλου μας εντός και εκτός συνόρων μας επέτρεψε να συμμετάσχουμε σε αρκετά μεγάλα projects. Σαφώς δεν συζητάμε για τη δυναμική του 2019, αλλά ολοκληρώσαμε σοβαρές αναθέσεις, που μας επέτρεψαν να μετριάσουμε τις απώλειες. Είμαστε ευγνώμονες για τις σταθερές συνεργασίες πολλών ετών με μεγάλους ξενοδοχειακούς Ομίλους, οι οποίοι μας εμπιστεύτηκαν και αυτή τη δύσκολη περίοδο και τους το ανταποδίδουμε με την καλύτερη δυνατή υποστήριξη.

Είναι ξεκάθαρο σε όλους πια, ότι η οικονομία είναι αλυσίδα και απαιτείται ενότητα και σύμπραξη, για την αντιμετώπιση κάθε δυσχερούς κατάστασης και την έξοδο όλων μας από την κρίση, κατέληξε.

Και το ΝightyO; Nέο brand σε τέτοια εποχή;

To νέο brand το σχεδιάζαμε από καιρό, συνεχίζει ο Γιώργος Τηνιακός, αναζητώντας τους κατάλληλους προμηθευτές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τόσο σε επίπεδο λιανικής, όσο και επίπεδο projects, οι επιλογές που προσφέρουν οι μεγάλες πολυεθνικές δεν ταυτίζονται πάντα με τις ανάγκες της αγοράς και με όλα τα κοινά που στοχεύεις. Χρειάζονται custom εστιασμένες λύσεις για να μπορείς να ικανοποιήσεις τον πιο απαιτητικό πελάτη, είτε πρόκειται για ιδιώτη λιανικής, είτε για μεγάλο ξενοδοχείο. Οι μεγάλες πολυεθνικές δεν έχουν μεγάλη ευελιξία σε τέτοιους τομείς. Η έναρξη του NightyO, σε συνδυασμό με την εύρεση των κατάλληλων προμηθευτών στην Ελλάδα, μας έλυσε τα χέρια σε μία περίοδο που τα εργοστάσια σε όλο τον κόσμο υπολειτουργούσαν, λόγων μέτρων Covid, με σημαντικές καθυστερήσεις, ενώ τα projects έτρεχαν με πολύ ιδιαίτερες απαιτήσεις. Έτσι μπορέσαμε και ανταποκριθήκαμε με συνδυαστικές λύσεις, που ικανοποίησαν απόλυτα τους πελάτες του ομίλου Πορτοκαλίδη.

Κλείνοντας ζητήσαμε την γνώμη του κου Τηνιακού για τις μελλοντικές εξελίξεις στον κλάδο του Τουρισμού, βαδίζοντας προς την έξοδο από τις πρωτόγνωρες καταστάσεις του προηγούμενου έτους.

Είναι πολλοί οι αστάθμητοι παράγοντες, τόνισε, και δύσκολες οι προβλέψεις.

Πιστεύω ότι το τουριστικό προϊόν θα ανακάμψει και μάλιστα δυναμικά. Ωστόσο, ζούμε πια ξεκάθαρα σε νέα εποχή. Το ζητούμενο πια για  εμένα είναι η κινητικότητα και η δράση, ώστε όλοι μας να είμαστε προετοιμασμένοι, για τα νέα δεδομένα φιλοξενίας, όποια και να είναι αυτά.

Οι επισκέπτες θα επιστρέψουν στη χώρα και στα ξενοδοχεία, αυτό είναι σίγουρο, και μάλιστα θα έχουν νέες απαιτήσεις και νέα στάνταρτς, τα οποία πιθανόν  να αλλάξουν το τοπίο και να πιάσουν αρκετούς απροετοίμαστους. Είναι σημαντικό να εστιάζουμε όλοι μας στο πώς θα μπορέσουμε, σε όλα τα επίπεδα, να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα, ώστε η χώρα μας και κατ’ επέκταση το τουριστικό μας προϊόν να βγει στη νέα εποχή ασυναγώνιστο!

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *