beach

Η On the Beach κεφαλαιοποιεί την κατάρρευση της Thomas Cook

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο βρετανικός ΟΤΑ On the Beach έχει επιταχύνει τις κινήσεις του στο μάρκετινγκ ώστε να αδράξει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς -και με ταχύτερο ρυθμό- μετά την κατάρρευση της Thomas Cook.

Σε χρηματιστηριακή ανακοίνωσή του, ο ΟΤΑ δήλωσε ότι οι οικονομικές του συναλλαγές για το 12μηνο έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2019 ήταν σύμφωνες με τις αναθεωρημένες προβλέψεις που είχε ανακοινώσει νωρίτερα, στις 9 Αυγούστου. Την εποχή εκείνη, η εταιρεία είχε εκδώσει ανακοίνωση για τα κέρδη της, λέγοντας ότι αγωνιζόταν να κερδίσει μερίδιο αγοράς, με παράλληλη διατήρηση του περιθωρίου κέρδους της, λόγω της μείωσης της αξίας της στερλίνας.

Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε σήμερα το πρωί ότι η κατάρρευση της Thomas Cook στις 23 Σεπτεμβρίου ”δημιούργησε μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία να αποκτήσει επιπλέον μερίδιο αγοράς με αυξανόμενο ρυθμό.

Ως αποτέλεσμα, ο Όμιλος έχει αρχίσει να αυξάνει στρατηγικά τις επενδύσεις του σε κινήσεις μάρκετινγκ, τόσο online όσο και offline, για να προσελκύσει νέους πελάτες στα onthebeach.co.uk, sunshine.co.uk, Classic Collection και Classic Package Holidays, αλλά και να τοποθετηθει σε καλή θέση σε όλα τα κανάλια διανομής”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της On the Beach, Simon Cooper πρόσθεσε: ”Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες της επιχείρησης, για την εξαιρετική τους αντιμετώπιση στην υποχρεωτική εκκαθάριση της Thomas Cook Group, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες είτε θα κλείσουν εκ νέου τα ταξίδια τους είτε θα αποζημιωθούν το συντομότερο δυνατό, διατηρώντας τα υψηλής ποιότητας πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών. Η On the Beach έχει μια συναρπαστική ευκαιρία να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της από βραχυπρόθεσμη έως μεσοπρόθεσμη βάση, αξιοποιώντας το ισχυρό της εμπορικό σήμα και τις ικανότητες που διαθέτει στον επιχειρησιακό της πυρήνα”.

ΠΗΓΗ: www.traveldailynews.gr

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *