Οι online κριτικές επηρεάζουν τη ζήτηση και τις τιμές των ξενοδοχείων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Οι κριτικές και οι αξιολογήσεις που γίνονται στο διαδίκτυο επηρεάζουν τη ζήτηση και τις τιμές των ξενοδοχείων, σύμφωνα με νέα έρευνα που καταδεικνύει ότι, μέσω των αξιολογήσεων αυτών, οι χρήστες λαμβάνουν πληροφορίες και γνωρίζουν πλέον την ποιότητα ενός ξενοδοχείου.

online-reviewsΗ Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου της Βοστώνης μελέτησε οικονομικά στοιχεία 10 χρόνων για ξενοδοχεία σε πέντε πολιτείες, παράλληλα με τα ιστορικά αρχεία των online αξιολογήσεων από τρεις διαδικτυακές πλατφόρμες, καθώς και από τα ρεπορτάζ των εφημερίδων. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το 2014, για κάθε αύξηση κατά ένα αστέρι στη βαθμολογία, η ζήτηση αυξήθηκε κατά 25% και οι τιμές αυξήθηκαν κατά 9%.

online-reviews“Ακόμα και αν μόνο το 20% των ανθρώπων μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν τα σχόλια και στη συνέχεια να μείνουν σε κάποια μέρη με βάση τις αξιολογήσεις, αυτό από μόνο του αρκεί για να αλλάξει το σύνολο της αγοράς”, δήλωσε ο Greg Lewis, οικονομολόγος της Microsoft Research που πραγματοποίησε τη σχετική μελέτη σε συνεργασία με τον καθηγητή Marketing του Πανεπιστημίου της Βοστώνης, Γεώργιο Ζέρβα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *