ONOMA HOTEL: Η κουλτούρα των εξατοµικευµένων υπηρεσιών και της δημιουργίας εµπειριών φιλοξενίας

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Μοναδικές, πρωτότυπες, παιχνιδιάρικες, έξυπνες και προσωπικές εµπειρίες διαµονής δηµιουργεί το ξενοδοχείο ΟΝΟΜΑ στην καρδιά της Θεσσαλονίκης και κλείνει το µάτι στους «millennials» που σνοµπάρουν στερεότυπα, πληθυντικούς και παθητική πολυτέλεια ενώ αγαπούν την τεχνολογία, την πληροφορία, την διαφορετικότητα, τις selfies, τις εκπλήξεις, τον ενικό και την ενεργή συµµετοχή τους σε κάθε στιγµή των διακοπών τους.

O ιδιοκτήτης του πεντάστερου ΟΝΟΜΑ HOTEL, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μαζί με τους εκλεκτούς συνεργάτες του, ξενάγησαν εκπροσώπους των ΜΜΕ στο νεότερο μέλος της ANATOLIA HOSPITALITY και ξεδίπλωσαν την πληθωρική ταυτότητά του αλλά και την καινοτόμα κουλτούρα φιλοξενίας που πρεσβεύουν, μέσω αυτού.

«Ζούμε στο σήμερα και βλέπουμε εμπειρίες εκεί που άλλοι βλέπουν services ή facilities. Είμαστε εξωστρεφείς, open-minded, δημιουργικοί, ευέλικτοι και ευπροσάρμοστοι» τονίζει ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο διευθυντής marketing Βασίλης Τουβλατζής συμπληρώνει: «λίγο προκλητικοί αλλά πάντα ευγενικοί, προτιμούμε τον ενικό, τα μικρά ονόματα και τα ενεργητικά ρήματα, προσφέρουμε εμπειρίες με fun τρόπο και αγαπάμε πολύ την τεχνολογία και την καινοτομία».

Από την πρώτη του κιόλας επίσκεψη στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, ο πελάτης  μπορεί να ξεδιπλώσει την προσωπικότητα, τα χόμπι, τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις ή τις γευστικές του αδυναμίες, μέσα από ένα ψηφιακό παιχνίδι-κουίζ γνωριμίας και μέσω push notifications στο κινητό του, το ξενοδοχείο «χτίζει» ελκυστικά σενάρια διαμονής που του ταιριάζουν και του  προτείνει εμπειρίες που μπορεί να βιώσει για μια upgraded διαμονή στο ΟΝΟΜΑ αλλά και στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Το οκταώροφο κτίριο δίπλα στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της πόλης, με πολυτελείς σουίτες και δωμάτια (83 στο σύνολό τους), καθώς και πολλούς κοινόχρηστους χώρους, έχει τη δυνατότητα να μεταμορφωθεί, ως άλλος χαμαιλέων, χάρη στα led screens της εισόδου και να «ντυθεί» θεματικά επ΄ ευκαιρία κάποιας γιορτής, επετείου ή σημαντικού γεγονότος, γενικού ενδιαφέροντος ή ιδιωτικής επιθυμίας.

Το μοναδικό, βραβευμένο γλυπτό του SEEKER, του αναζητητή μοντέρνου ταξιδιώτη, υποδέχεται τους επισκέπτες του ξενοδοχείου στο άνετο lobby και μια εντυπωσιακή μεταλλική σφαίρα τους προσελκύει για πληροφορίες ή ένα γρήγορο check in ή check out.

Οι άνθρωποι που θα συστήσουν το ΟΝΟΜΑ στους πελάτες του δεν είναι απλώς, ο ρεσεψιονίστ ή ο γκρουμ. Είναι οι composers που αναλαμβάνουν να συνθέσουν το παζλ των εμπειριών του κάθε πελάτη ξεχωριστά. «Σεβόμαστε την μοναδικότητα του κάθε ατόμου και βάζουμε στόχο την ανάδειξή της» εξηγεί ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Το «Street Art Bar» του ξενοδοχείου έχει σαφείς επιρροές από την τέχνη του δρόμου, το grafiti και τους καλλιτέχνες της, όπως ο Ιάσων Κάκαρος που φιλοτέχνησε μια τοιχογραφία – σύμβολο δίπλα στο μπαρ και ο Αργύρης Σαρασλανίδης που δημιούργησε το υπέροχο, πολύχρωμο δάπεδο του γηπέδου μπάσκετ, στο αίθριο του ξενοδοχείου και που έγινε αμέσως viral στη νεολαία της Θεσσαλονίκης. Μια ακόμα ξεχωριστή εμπειρία περιμένει τους θαμώνες του μπαρ, καθώς μπορούν να φτιάξουν το προσωπικό τους κοκτέιλ που θα φέρει το όνομά τους και η σύνθεσή του θα είναι μοναδική.

Τον χώρο του μπαρ διαδέχεται το «Good Mood Food Restaurant», εστιατόριο ανοιχτό και μοντέρνο, όπου την τιμητική τους έχουν οι street & comfort επιλογές φαγητού, όπως burger, hot dog, tacos και το δημοφιλές «mac and cheese», ποικίλα πιάτα vegan & vegetarian και ευφάνταστοι γλυκοί πειρασμοί. Εδώ, το street food δεν είναι ούτε «πρόχειρο» ούτε «βρώμικο». Είναι φτιαγμένο από άριστες πρώτες ύλες, μαγειρεμένο εξαιρετικά, από σεφ ισάξιο των πέντε αστέρων του ξενοδοχείου, με αξιώσεις βραβείων και επαίνων των ειδημόνων της καλής κουζίνας και των καλοφαγάδων. Μια κάβα διαλεχτών κρασιών υποστηρίζει τις όποιες γευστικές επιλογές των συνδαιτημόνων. Όσο για την εμπειρία του πρωινού, τα ξέχειλα πιάτα, το άρωμα του φρεσκοκομμένου καφέ και τα χαμόγελα των παρευρισκόμενων αποδεικνύουν το τρίπτυχο της επιτυχίας: ποικιλία, ποιότητα, φρεσκάδα.

Στο ισόγειο φιλοξενούνται επίσης, ένα photo booth, όπου μια κάμερα και ένας υπολογιστής «κλειδώνουν» ιδιαίτερες στιγμές των φιλοξενούμενων, ένα perfume bar, για τη δημιουργία προσωπικών αρωμάτων με το όνομα του πελάτη, μια προθήκη με την μπάλα και τη φανέλα του Αντετοκούμπο, μια γωνιά με δημιουργίες-σουβενίρ του ΟΝΟΜΑ, προς πώληση και ο ενιαίος χώρος καταλήγει στο γοητευτικό «secret garden», με τους κρεμαστούς κήπους και τη δροσερή ατμόσφαιρα.

Τα μπαρς, τα εστιατόρια και το roof του ξενοδοχείου, με την urban αισθητική τους και τα άνετα έπιπλά τους είναι ανοιχτά σε όλο τον κόσμο, ενώ το ξενοδοχείο στην ολότητά του μπορεί να φιλοξενήσει μικρά και μεγάλα events, σε κοινόχρηστους χώρους ή δωμάτια, τα οποία διαθέτουν απίστευτη ηχομόνωση.

Ο ιδανικότερος χώρος για καλοκαιρινές εκδηλώσεις κοινωνικές ή επαγγελματικές αλλά και για ρομαντζάδα είναι το roof του ξενοδοχείου, με την πισίνα του, το «Cloud Bar» με ποτά, καφέδες αλλά και sushi. Από δω η θέα καλύπτει την πόλη της Θεσσαλονίκης κατά 360 μοίρες, το βλέμμα περνά πάνω από το λιμάνι και σκαλώνει στον Όλυμπο, η νυχτερινή άποψη της Άνω Πόλης με το Επταπύργιο και τα κάστρα γοητεύει και η ακατανίκητη επιθυμία να βρει ο καθένας το δικό του αστέρι εκπληρώνεται με τη χρήση του εξαιρετικού τηλεσκόπιου, που βρίσκεται εκεί ακριβώς για αυτόν τον λόγο.

Ο ημιώροφος απευθύνεται σε σπορτίφ και παιχνιδιάρικους τύπους, με γυμναστήριο, τραπέζι πιγκ πογκ, ποδοσφαιράκι κ.ά. και ο πρώτος όροφος δημιουργήθηκε για όσους διασκεδάζουν δουλεύοντας ή δουλεύουν διασκεδάζοντας. Με διαρρύθμιση δωματίων ενός αστικού σπιτιού διαθέτει μεγάλο livingroom για πολλαπλές χρήσεις, library, dining room για meetings και γεύματα εργασίας και playroom με κούνιες και μπαλοπισίνα, όπου οι συντελεστές ενός απαιτητικού meeting μπορούν να χαλαρώσουν και οι προσκεκλημένοι ενός event να παίξουν και να διασκεδάσουν.

Πλήρως “smart” τα κομψά δωμάτια του ONOMA είναι μελετημένα ως την παραμικρή τους λεπτομέρεια, δηλώνοντας ξεκάθαρα τεχνολογική υπεροχή και πολυτέλεια. Ξεκλειδώνουν με smartphones, διαθέτουν in-room tablets, ώστε οι πελάτες να ελέγχουν τα πάντα από το κρεβάτι τους (φωτισμό, κουρτίνες, θερμοκρασία, room service, TV, πληροφορίες για το μενού, τον καιρό, την πόλη και τις εκδηλώσεις που υπάρχουν) και μπορούν ωραιότατα να μεταμορφωθούν σε θεματικά δωμάτια εμπειρίας με: μουσική, videogames, κρασί, yoga, αισθησιασμό, φωτογραφία, γλυκά κ.ά. και εκτός ίδιας χρήσης να προσφερθούν και ως δώρα γάμου, γενεθλίων, επετείων, bachelor.

Στο διάδρομο κάθε ορόφου «φυλακισμένα» σνακς περιμένουν τους διαμένοντες του ξενοδοχείου να τα απελευθερώσουν από τους αυτόματους πωλητές τους, ενώ σε κάθε πλατύσκαλο του κλιμακοστασίου φωτογραφίες-πορτρέτα ανθρώπων του μόχθου, αποτίουν φόρο τιμής στους ανθρώπους που εργάστηκαν σκληρά για να μετατρέψουν ένα άψυχο τσιμεντένιο κτίριο σε έναν φιλόξενο, ζωντανό οργανισμό που αγκαλιάζει ειλικρινά και απροκάλυπτα τους φιλοξενούμενούς του και προσφέρει ένα άψογο εργασιακό περιβάλλον σεβασμού και συνεργασίας στους εργαζομένους του.

Υιοθετώντας, το fun mood, τον ενικό και το ενεργητικό ρήμα «μπορώ» που χαρακτηρίζουν το ΟΝΟΜΑ προσυπογράφουμε: «Όπως κι αν σε λένε, ό,τι κι αν αγαπάς, ΠΑΜΕ … ΟΝΟΜΑ!»

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *