Ταξιδιωτικά γραφεία δεν κλείνουν πτήσεις από ορισμένα αεροδρόμια λόγω κινδύνου ακυρώσεων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το πρόβλημα των ακυρώσεων πτήσεων στα βρετανικά αεροδρόμια, αλλά και σε διάφορους αερολιμένες σε ολόκληρη την Ευρώπη απειλεί να καταστρέψει τις διακοπές χιλιάδων ταξιδιωτών το φετινό Καλοκαίρι. Την ίδια στιγμή μοιάζει με “Δαμόκλειος Σπάθη” πάνω από τα κεφάλια των διοργανωτών ταξιδιών, ορισμένοι από τους οποίους, ανήμποροι, επιλέγουν να μην προχωρούν σε νέες κρατήσεις πτήσεων από ορισμένα βρετανικά αεροδρόμια.

Στο πλαίσιο αυτό, η Τypically Holidays αποφάσισε να μην κάνει κρατήσεις πτήσεων από ορισμένα περιφερειακά αεροδρόμια του Ην. Βασιλείου για το υπόλοιπο του Καλοκαιριού, επειδή δεν μπορεί να προσφέρει εναλλακτική λύση σε περίπτωση ακύρωσης των πτήσεων.

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Daniele Broccoli, είπε: “Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, δεν θα κλείσω άλλες πτήσεις από το Λούτον ή το Μπρίστολ, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα απορρίψω συναλλαγές. Το πρόβλημα είναι ότι, στην περίπτωση ακύρωσης, δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για να προσφέρω στους πελάτες και δεν μου αρέσει να απογοητεύω τους ανθρώπους. Επιλέγω αεροδρόμια όπου ξέρω ότι μπορώ να βρω εναλλακτικές λύσεις. Δεν θέλω να αναλάβω το ρίσκο εκ μέρους του πελάτη. Αν έχω κάποιον που πετάει από το Γκάτγουικ ή το Μάντσεστερ, μπορώ να του βρω εναλλακτική λύση. Αλλά στο Μπρίστολ και στο Λούτον δεν μπορώ”.

Την Παρασκευή, ο κ. Broccoli,ενημερώθηκε για 20 ακυρώσεις πτήσεων για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και χθες ενημερώθηκε για άλλες τέσσερις.

Χρειάστηκε επίσης να αντιμετωπίσει αρκετές ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής, που ήρθαν στη μέση της νύχτας.

“Την Κυριακή, στις 12.15 π.μ., χτύπησε το τηλέφωνό μου και ενημερώθηκα για ακύρωση πτήσης στις 6 π.μ.. Εξέτασα τρεις επιλογές, στη συνέχεια τηλεφώνησα στον πελάτη και έπειτα έκανα κράτηση για εναλλακτικές πτήσεις. Επέστρεψα στο κρεβάτι στις 5.30 π.μ.. Το ίδιο συνέβη και το προηγούμενο βράδυ”, είπε ο κ. Broccoli, περιγράφοντας τον… εφιάλτη που ζει τον τελευταίο καιρό.

“Είχα πολλές άγρυπνες νύχτες και, με τις αεροπορικές εταιρίες να ακυρώνουν πτήσεις εντελώς την τελευταία στιγμή, μερικές φορές δεν υπήρχε εναλλακτική λύση για μέρες για να πάρουμε τους πελάτες από το αεροδρόμιο που είχαν επιλέξει και έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικά αεροδρόμια χιλιόμετρα μακριά”, πρόσθεσε.

“Θα προτιμούσα να χάσω κάποιες κρατήσεις, παρά να ακούσω την απογοήτευση στις φωνές των πελατών όταν συνειδητοποιούν ότι οι πτήσεις τους έχουν ακυρωθεί και δεν υπάρχει εναλλακτική λύση”, είπε με νόημα ο επικεφαλής της Τypically Holidays.

Και πρόσθεσε: “Εάν η πτήση ακυρωθεί την τελευταία στιγμή και ο πελάτης δεν μπορεί να βρει εναλλακτική πτήση, τότε του επιστρέφουμε το ποσό στο ακέραιο, ωστόσο εξακολουθούμε να επιβαρυνόμαστε με χρεώσεις για το ξενοδοχείο και τις μεταφορές”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *