basket

Ώρα για basket: Η διοργάνωση Turkish Airlines Euroleague 2016 «προσγειώνεται» στο Βερολίνο

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι τέσσερις καλύτερες Ευρωπαϊκές ομάδες μπάσκετ συναντιούνται στο Final Four της Turkish Airlines Euroleague στην πρωτεύουσα της Γερμανίας. Ο τελικός της πιο σημαντικής διοργάνωσης της Ευρώπης φιλοξενήθηκε και το 2009 στη Mercedes Benz Arena του Βερολίνου. Μετά το Παρίσι, τη Βαρκελώνη, την Istanbul, το Λονδίνο, το Μιλάνο και τη Μαδρίτη, η αναμέτρηση κορυφώνεται σε γερμανικό έδαφος.

Turkish_basketΗ ελίτ του Ευρωπαϊκού μπάσκετ, που επικράτησε απέναντι σε 20 υψηλού επιπέδου  αντιπάλους κατά τη διάρκεια της σεζόν, θα αναμετρηθεί στο Final Four της Turkish Airlines Euroleague. Στους ημιτελικούς της 13ης Μαΐου, η Fenerbahce Istanbul αγωνίζεται ενάντια στη Laboral Kutxa Vitoria από την Ισπανία και η ZSKA Μόσχας ενάντια στους συμπατριώτες της Kuban Krasnodar. Οι νικητές των 2 αγώνων θα αναμετρηθούν στο μεγάλο τελικό. Ο Dirk Bachmann, ο πιο επιτυχημένος Γερμανός προπονητής μπάσκετ, θα συμμετέχει επίσης στη διοργάνωση ως επίσημος πρεσβευτής. Στο επίσημο Blog της Euroleague χαρακτηρίζει τη διοργάνωση ως το σημαντικότερο γεγονός για τους φιλάθλους, τους παίκτες και όσους γενικά ασχολούνται με το μπάσκετ. Ακόμη, δήλωσε ικανοποιημένος που η διοργάνωση μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο – ένα μεγάλο επίτευγμα που μπορεί να αποδοθεί στις επιτυχημένες ενέργειες μάρκετινγκ της Euroleague και της Turkish Airlines. Αυτόν τον χρόνο, οι ομάδες είναι πιο ανταγωνιστικές από ποτέ.

Η Euroleague πήρε σάρκα και οστά την περίοδο 2000/2001. Από τότε, βρίσκεται κάθε χρόνο υπό την επίβλεψη της ULEB (Ένωση Ευρωπαϊκών Επαγγελματικών Συνδέσμων Καλαθοσφαίρισης). Το 2010 η Turkish Airlines, ο αερομεταφορέας που εξυπηρετεί περισσότερες χώρες και διεθνείς προορισμούς από οποιονδήποτε άλλο, έγινε επίσημος χορηγός της πιο σημαντικής διοργάνωσης του Ευρωπαϊκού Μπάσκετ, καθώς και του τελικού του τουρνουά. Η επιτυχής συνεργασία θα συνεχιστεί ως το 2020. Η Turkish Airlines και η γερμανική πρωτεύουσα, χώρα διεξαγωγής της φετινής διοργάνωσης, συνδέονται με μια μακρά σχέση 43 ετών, όταν το πρώτο αεροπλάνο της Turkish Airlines προσγειώθηκε στο Βερολίνο.

Εκτός από την ενδυνάμωση της εταιρικής συνεργασίας που ξεκίνησε το 2010 με την Euroleague, την κορυφαία διοργάνωση μπάσκετ στην Ευρώπη και μία από τις πιο δημοφιλείς διοργανώσεις στον κόσμο, «χτίζουμε» την παγκόσμια εικόνα της Turkish Airlines και πορευόμαστε πάντα με γνώμονα την παροχή εξαιρετικής ποιότητας υπηρεσιών στην παγκόσμια βιομηχανία αερομεταφορών. Είμαστε υπερήφανοι που είμαστε συνώνυμο της Turkish Airlines Euroleague και παγκόσμιος χορηγός του Eurocup για έξι χρόνια τώρα”, λέει ο Ahmet Olmustur, Chief Marketing Officer (CMO) της Turkish Airlines. “Πιστεύουμε ότι ο αθλητισμός έχει την ικανότητα να ενώνει ανθρώπους από διαφορετικά έθνη και πολιτισμούς. Αυτού του είδους οι συνεργασίες προσφέρουν τη δυνατότητα να εξελίξουμε ένα διαφορετικό είδος επικοινωνίας με το παγκόσμιο κοινό, διατηρώντας το ενδιαφέρον των πελατών μας για το brand, όχι μόνο στην Τουρκία αλλά και σε όλο τον κόσμο.

Η Turkish Airlines, έχει συνδεθεί με διεθνή αθλητικές διοργανώσεις για πολλά χρόνια και τιμήθηκε πέρυσι για πέμπτη φορά από το Skytrax World Airline Award, ως ο καλύτερος Αερομεταφορέας της Ευρώπης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *