Photo by Malcolm Lightbody on Unsplash
Photo by Malcolm Lightbody on Unsplash

Ούριος άνεμος για τις κρατήσεις διακοπών για το 2024 στην Ολλανδία | Αύξηση 8% σε τζίρο και 3% σε όγκο | Οι τάσεις…

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

-Η ταξιδιωτική βιομηχανία στην Ολλανδία γιορτάζει ένα επιτυχημένο 2023 με νέες τάσεις
-Τα χριστουγεννιάτικα δείπνα πυροδότησαν νέα σχέδια διακοπών
Η ταξιδιωτική βιομηχανία στην Ολλανδία προετοιμάζεται για μια νέα χρονιά γεμάτη ταξιδιωτικά σχέδια. Το έτος 2023 έκλεισε με μεγάλη επιτυχία και οι προβλέψεις για ένα γεμάτο ταξίδια 2024, δείχνουν ότι οι διακοπές και τα ταξίδια παραμένουν ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων. Αυτό δείχνει ότι οι εμπειρίες είναι πιο σημαντικές από την αγορά άλλων προϊόντων.

Σημειώνεται ότι από τον Μάιο του 2023, έχει σημειωθεί μεγαλύτερος αριθμός κρατήσεων σε σύγκριση με το 2022 και το 2019 πριν από την Covid. Επιπροσθέτως, το μερίδιο των ταξιδιών και των διακοπών εκτός Ευρώπης είναι και πάλι συγκρίσιμο με την περίοδο πριν από τον κορωνοϊό.

Τον Νοέμβριο , οι 10 πιο σημαντικοί ευρωπαϊκοί προορισμοί κατέγραψαν  όλοι διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, με εξαίρεση τη μικρή πτώση -4% για το Βέλγιο. Η ABN AMRO ήδη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι Ολλανδοί εξακολουθούν να θέλουν να πάνε διακοπές το 2024 στην  Πρόβλεψη του Τομέα Αναψυχής 2023-2024 , η οποία δημοσιεύτηκε στα τέλη Δεκεμβρίου. Εν μέρει λόγω της αναμενόμενης βελτίωσης της αγοραστικής δύναμης, η ανάγκη για ταξίδια θα συνεχιστεί μέχρι το 2024. Αναμένεται αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 3% για ολόκληρο τον τομέα αναψυχής το 2024, και ειδικότερα οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί αναμένεται να δημιουργήσουν μεγαλύτερο κύκλο εργασιών (+8%). Εν μέρει χάρη στους ταξιδιώτες της  Gen Z.

Ως συνήθως, πολλοί άνθρωποι συζήτησαν τα σχέδια των διακοπών τους κατά τη διάρκεια του χριστουγεννιάτικου δείπνου φέτος. Οι οικογένειες με παιδιά που ταξιδεύουν κυρίως κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών θέλουν νωρίς να κλείσουν το αγαπημένο τους ταξίδι. «Και όχι μόνο επειδή υπάρχουν ακόμα πολλές επιλογές από τους διάφορους ταξιδιωτικούς παρόχους», λέει ο Frank Oostdam, διευθυντής του ANVR. «Με τον κακό καλοκαιρινό καιρό του 2023 να είναι ακόμα φρέσκος στο μυαλό μας και τους επόμενους βροχερούς μήνες, οι άνθρωποι θέλουν τώρα να κάνουν τα σχέδια των διακοπών τους για το 2024. Αυτό προκαλεί ήδη πλήθη μεγάλο ενδιαφέρον μεταξύ των μελών του ANVR στη χώρα και αναμφίβολα θα προκαλέσει ξανά πλήθη στο  Vakantiebeurs στην Ουτρέχτη στις αρχές Ιανουαρίου».

Οι ταξιδιωτικές τάσεις

Μερικές ταξιδιωτικές τάσεις που αναδείχθηκαν το 2023, έχουν ως εξής:

Πολλαπλές γενιές που ταξιδεύουν μαζί
– Όλο και περισσότερο πολλές γενιές ταξιδεύουν μαζί. Μερικές φορές για τον εορτασμό μιας ειδικής περίστασης, αλλά όλο και περισσότερο για διασκέδαση και αλληλεγγύη. Μια ή δύο εβδομάδες σε διακοπές με τα παιδιά και τα εγγόνια, δημιουργούν έναν ισχυρότερο δεσμό από το να επισκέπτεστε ο ένας τον άλλον στο σπίτι μερικές φορές. Ένα ωραίο μπόνους για τους γονείς είναι ότι μπορούν επίσης να βγουν έξω για ένα βράδυ μαζί ενώ οι παππούδες φροντίζουν τα εγγόνια.

Αύξηση των διακοπών εκτός της υψηλής περιόδου
– Επιπλέον, διαπιστώνεται αύξηση των διακοπών εκτός της υψηλής περιόδου το 2023. Στο πλαίσιο αυτό σε πολλούς κλάδους όλο και περισσότεροι εργοδότες επιλέγουν να δίνουν μεγαλύτερη ευελιξία στους υπαλλήλους τους και να μην κλείνουν εντελώς τις επιχειρήσεις τους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, διευκολύνοντας τα άτομα χωρίς παιδιά να ταξιδεύουν εκτός της υψηλής περιόδου. Ιδιαίτερα οι άνθρωποι χωρίς παιδιά θα ήθελαν να ταξιδέψουν σε διαφορετική εποχή του χρόνου.

Επιλογή τα βιώσιμα ταξίδια
– Τον τελευταίο χρόνο έχει παρατηρηθεί ότι οι ταξιδιώτες θέλουν να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα, αλλά επίσης δεν θέλουν να χάσουν τις διακοπές τους. Για παράδειγμα, τα ταξίδια με τρένο αυξάνονται, αλλά δεν είναι πάντα μια γρήγορη και σταθερή επιλογή. Ωστόσο, το ANVR βλέπει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον από ταξιδιώτες που δεν ενδιαφέρονται για λίγες ώρες επιπλέον χρόνου ταξιδιού και επιλέγουν ένα βιώσιμο ταξίδι με τρένο. Μέχρι τώρα, η μεταφορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στις χώρες της Μεσογείου απαιτεί υπομονή και δημιουργικότητα όσον αφορά τη φόρτιση, αλλά οι δυνατότητες για αυτό διευρύνονται ολοένα και περισσότερο.

Μακριά από το πλήθος
– Υπήρχε μεγαλύτερη αναζήτηση για μέρη όπου μπορείτε να περάσετε τις διακοπές σας μακριά από το πλήθος. Αυτό μπορεί να γίνει ταξιδεύοντας περισσότερο εκτός σχολικών διακοπών, αλλά και κοιτάζοντας λιγότερο δημοφιλή μέρη και περισσότερο στη φύση. Στο πλαίσιο αυτό οι Ολλανδοί τουριστικοί πράκτορες προσαρμόζουν ανάλογα τις προσφορές τους.

Εργασία
– Τα μεγαλύτερα ταξίδια όπου οι άνθρωποι πηγαίνουν στη δουλειά από έναν προορισμό διακοπών προέκυψαν κυρίως κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, αλλά συνεχίζονται ακόμη. Αυτό είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των νέων και ορισμένες εταιρείες ανταποκρίνονται σε αυτό επιτρέποντάς το ή ακόμη και συνεργάζονται με την εταιρεία σε μια ηλιόλουστη τοποθεσία. Εκεί όπου η απόλαυση και η ανακάλυψη ενός διαφορετικού περιβάλλοντος μετά τις ώρες εργασίας είναι κεντρική επιλογή.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *