P&O

P&O Cruises: Ζητάει από τους πελάτες της να “κάνουν υπομονή” για τις αποζημιώσεις τους

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Κάντε υπομονή” λέει προς τους πελάτες της η εταιρία κρουαζιέρων P&O, σχετικά με τις αποζημιώσεις τους, καθώς οι εργαζόμενοι του τηλεφωνικού κέντρου δουλεύουν από το σπίτι και δέχονται τριπλάσιες κλήσεις από το κανονικό, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Κορωνοϊού.

Ο Πρόεδρος της P&O, Paul Ludlow, με βίντεο του στο Twitter απάντησε στις χιλιάδες ερωτήσεις των πελατών σχετικά με τις αποζημιώσεις, τις αναστολές δρομολογίων και τις δράσεις τους διοικητικού συμβουλίου με τη λήξη της κρίσης.

Όσον αφορά τις αποζημιώσεις αναφέρει ότι οι 200 εργαζόμενοι του κέντρου επικοινωνίας της εταιρίας απαντούν καθημερινά σε 10000 κλήσεις και email, ενώ πριν την κρίση απαντούσαν σε 3000 κατά μέσο όρο. Προσθέτει, επίσης, ότι εργάζονται από τα σπίτια τους και απολογείται για την επέκταση του προβλεπόμενου χρόνου αποζημίωσης από τις 45 στις 60 ημέρες.

Η εταιρία κρουαζιέρων έχει αναστείλει τα δρομολόγιά της έως τις 15 Μαΐου, αλλά το Υπουργείο Εξωτερικών της Βρετανίας έχει εκδώσει οδηγία αποφυγής ταξιδιών “επ’ αόριστον”.

Ο Paul Ludlow παραδέχεται ότι το κλίμα είναι αρκετά δυσμενές και ευχαριστεί τους πελάτες της εταιρίας που έστειλαν μηνύματα υποστήριξης.

Σε δεύτερο βίντεο στο Twitter, το οποίο δημοσιεύθηκε λίγο αργότερα, ο Paul Ludlow απάντησε σε ερωτήσεις για το νέο πλοίο Iona, και την ασφάλεια των πληρωμάτων και των καταστρωμάτων της P&O.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *