Με δημοσίευσή του στο Facebook ο Πρόεδρος της P&O Cruises, Paul Ludlow, εξηγεί στους πελάτες της εταιρίας τον λόγο της καθυστέρησης των αποζημιώσεών τους.
Προκειμένου να αντικρούσει τις φήμες για ηθελημένη παρακράτηση των χρημάτων, ο Paul Ludlow αναφέρει ότι η κρίση της πανδημίας έχει τεράστιο αντίκτυπο και η πολυπλοκότητα της παροχής αποζημιώσεων είναι άνευ προηγουμένου.
Ταυτόχρονα αναγνωρίζει τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος και προσθέτει ότι δεν υπάρχει δόλος ως προς την καθυστέρηση της καταβολής των χρημάτων.
Η αρχική πρόβλεψη για καταβολή των αποζημιώσεων ήταν εντός 60 ημερών από την ακύρωση της κράτηση. Ο Paul Ludlow κατανοεί ότι αυτή η προθεσμία δεν είναι ιδανική, αλλά η κατάσταση επιβάλλει τέτοια μέτρα.
Συμπληρώνει, ότι η εταιρία έχει προχωρήσει στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών και συστημάτων, τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα την ταχύτερη επεξεργασία των αιτημάτων αποζημίωσης.
Τα συστήματα αυτά έχουν τεθεί σε λειτουργία και για όσους έχουν προτιμήσει να λάβουν πιστωτικό αξίας του 125% της αρχικής τους κράτησης, το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί για οποιαδήποτε κρουαζιέρα με αναχώρηση έως και τα τέλη του Δεκεμβρίου του 2021.