©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυτά τα brands κυριαρχούν σε δημοτικότητα στη Μύκονο | Πρώτο και με διαφορά το Cavo Tagoo Mykonos

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα πιο δημοφιλή brands στον κλάδο της φιλοξενίας στη Μύκονο, αλλά και τη δημοτικότητα του εμπορικού σήματος μιας επιχείρησης ως κρίσιμη πτυχή της επιτυχίας της στον κλάδο αποκαλύπτει έρευνα που διεξήγαγε πρόσφατα η ομάδα Performance and Data Analysis της εταιρίας Panadvert.

Η εταιρία ανέλυσε περίπου 7 εκατομμύρια αναζητήσεις στο Google, καθώς και στο Bing,  αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφορές και δεδομένα από την παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την ανάλυση συναισθήματος, προκειμένου να μετρήσει το μέγεθος της δημοτικότητας του εμπορικού σήματος.

Όπως αναφέρει η εταιρία, με τη βοήθεια όλων αυτών των διαφορετικών πηγών δεδομένων, κατάφερε να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του κλάδου της φιλοξενίας στη Μύκονο και να κατατάξει τα κορυφαία ξενοδοχεία και εστιατόρια με έναν διαφοροποιημένο και ακριβή τρόπο απ’ ό,τι αν βασιζόταν μόνο σε μια πηγή δεδομένων.

Με αυτά τα δεδομένα, η Panadvert δημιούργησε τον δείκτη Σχετικής Ισχύος (PRSI), ένα “εργαλείο” για τη δημοτικότητα του κάθε brand.

Σύμφωνα με τον δείκτη, είναι προφανές ότι το ισχυρό branding στη Μύκονο δεν περιορίζεται μόνο στα ξενοδοχεία, καθώς αρκετά εστιατόρια και κλαμπ έχουν επίσης κερδίσει δημοτικότητα με την πάροδο του χρόνου. Το Nammos Restaurant Mykonos, το Scorpios Mykonos, το Cavo Paradiso, το Nobu Matsuhisa Mykonos, το Pringipote, το Santanna και το Super Paradise Club είναι μερικά μόνο από τα πιο δημοφιλή brands της Μυκόνου στον κλάδο της φιλοξενίας του νησιού.

Συνδυάζοντας τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια/κλαμπ μαζί, ο τελικός κατάλογος των πιο δημοφιλών εμπορικών σημάτων έχει ως εξής:

1.Cavo Tagoo Μύκονος (985)
2.Scorpios Μύκονος (303)
3.Mykonos Blu – Grecotel Boutique Resort (249)
4.Nammos Μύκονος (196)
5.Mykonos Grand Hotel & Resort (167)
6.Santa Marina – A Luxury Collection Resort – Μύκονος (138)
7.Tropicana Club (123)
8.Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World (121)
9.Branco Μύκονος (121)
10.Cavo Paradiso (106)
11.Super Paradise Beach Club (84)

Τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands

Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πελατολογίου της εταιρίας  αποτελείται από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μια ξεχωριστή κατάταξη συντάχθηκε, που καθορίζει τις κορυφαίες ξενοδοχειακές μάρκες στη Μύκονο, η οποία έχει ως εξής:

1. Cavo Tagoo Μύκονος (985)
2. Mykonos Blu – Grecotel Boutique Resort (249)
3. Mykonos Grand Hotel & Resort (167)
4. Santa Marina – A Luxury Collection Resort – Mykonos (138)
5. Branco Μύκονος (121)
6. Bill & Coo Suites and Lounge – The Leading Hotels of the World (121)

Αυτό που καθιστά τόσο δημοφιλή αυτά τα ξενοδοχεία είναι, μεταξύ άλλων, η δύναμη του εμπορικού τους σήματος. Το Cavo Tagoo Mykonos βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με σχεδόν τριπλάσια δύναμη στον δείκτη PRSI, σε σύγκριση με το δεύτερο σε σειρά brand, το Mykonos Blu.

Το Cavo Tagoo Mykonos έχει επίσης ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαθέτοντας λογαριασμό στο Instagram με 2 εκατομμύρια followers. Αυτό αποτελεί απόδειξη της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την οικοδόμηση μιας επωνυμίας. Εν τω μεταξύ, το Bill & Coo Suites and Lounge και το Branco Mykonos έχουν αξιοποιήσει τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ για να ανέβουν στην ιεραρχία.

Οι μεγαλύτεροι “μετακινητές” φέτος, σε σύγκριση με το 2022, από τα 20 κορυφαία εμπορικά σήματα στη Μύκονο είναι το Super Paradise Beach Club (+87%), το Tropicana Hotel – Suites & Villas Mykonos (+75%) και το Anax Resort and Spa (+66%). Αντίθετα, ορισμένα από τα κορυφαία εμπορικά σήματα που αναφέρθηκαν προηγουμένως, όπως το Scorpios Mykonos, το Nammos Mykonos και το Cavo Paradiso, παρουσιάζουν μείωση της δημοτικότητας, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η ισχυρή επωνυμία αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας στον κλάδο της φιλοξενίας. Οι μάρκες που έχουν σημαντική παρουσία σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram (π.χ. Cavo Tagoo) παρατηρήθηκε ότι βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, ενώ οι Bill & Coo Suites and Lounge και Branco Mykonos αποτελούν επίσης εξαιρετικά παραδείγματα αξιοποίησης του ψηφιακού μάρκετινγκ για τη δημιουργία μιας ισχυρής μάρκας.

Από την άλλη, τα ξενοδοχεία με μακρόχρονη ιστορία και πολυετή εμπειρία τείνουν να έχουν καλή κατάταξη, ανεξάρτητα από την ποιότητα της ψηφιακής τους παρουσίας. Αυτό αποτελεί απόδειξη της δύναμης της μακροβιότητας και του ιστορικού ποιοτικών υπηρεσιών, που μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη δύναμη της επωνυμίας μιας επιχείρησης και στην επιτυχία στον κλάδο της φιλοξενίας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *