Πανευρωπαϊκή καμπάνια της Tui (vid)

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την πρώτη της πανευρωπαϊκή διαφημιστική εκστρατεία πραγματοποιεί η Tui με ενιαίο εμπορικό σήμα (brand) σε οκτώ χώρες και σε όλα τα μέσα.

Στην καμπάνια συμμετέχουν όλες οι εθνικές αγορές που καλύπτει η ομπρέλα του γενικού brand Tui, εκτός από την Thomson, που η αλλαγή θα γίνει από του χρόνου στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
Η διαφήμιση σε τηλεοπτικά κανάλια, ψηφιακά μέσα, έντυπα και outdoor θα εστιαστεί στο Βέλγιο αυτό το μήνα για να ακολουθήσουν η Σουηδία, η Φινλανδία, η Δανία και η Νορβηγία το Νοέμβριο και, εν συνεχεία, η Ολλανδία και η Γαλλία. Η Γερμανία θα συμπεριληφθεί επίσης από το τέλος Δεκεμβρίου.
Στόχος της είναι η δημιουργία ενός παγκόσμια ενιαίου branding και η ενίσχυση του masterbrand Tui.

Στις διαφημίσεις εμφανίζονται άτομα όλων των ηλικιακών ομάδων σε διαφορετικά είδη διακοπών -ευεξίας, παραθαλάσσιες, οικογενειακές, για ζευγάρια, αλλά και αθλητισμού και περιπέτειας.
Η δημιουργική προσέγγιση της διαφημιστικής καμπάνιας βασίζεται στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές και lifestyle τάσεις, με έμφαση στην ατομική εμπειρία των πελατών.

“Η cross-media, διεθνούς μόδας και lifestyle προσέγγιση, είναι μια εντελώς νέα προσέγγιση για τον τομέα του τουρισμού”, λέει η επικεφαλής δημιουργικού του ομίλου Tui, Barbara Haase, και καταλήγει: “Θα υποστηρίξει την προσπάθειά μας να καθιερωθούμε ως ένας ευέλικτος, ανεξάρτητος σχεδιαστής διακοπών. Μέσω της oneBrand στρατηγικής μας, θεμελιώνουμε τη διεθνή τοποθέτηση του brand Tui. Αυτή η κοινή εκστρατεία αποτελεί στοιχείο κλειδί της στρατηγικής μας και τα αποτελέσματα της έρευνας αγοράς μάς δικαιώνουν”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *