Αρχική > ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ > Πέντε ιστοσελίδες ξενοδοχείων που προσελκύουν κρατήσεις πελατών | Trivago
Photo by Kaboompics.com on Pexels

Πέντε ιστοσελίδες ξενοδοχείων που προσελκύουν κρατήσεις πελατών | Trivago

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η πλειοψηφία των ξενοδοχείων χάνουν πολλές κρατήσεις για έναν πολύ απλό λόγο: Οι ιστοσελίδες τους δεν είναι καλά σχεδιασμένη. Από τα μικρά bed & breakfast έως τις πολυτελείς αλυσίδες boutique ξενοδοχείων, λίγα καταλύματα φαίνεται να έχουν κατακτήσει την τέχνη της δημιουργίας μιας ιστοσελίδας ξενοδοχείου. Και είναι κρίμα, διότι αυτό αποτελεί το πιο σημαντικό κομμάτι του καναλιού τους για απευθείας κρατήσεις.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα ξενοδοχεία που έχουν βρει το μυστικό, για να δημιουργούν ωραίες ιστοσελίδες που βοηθούν στην αύξηση απευθείας κρατήσεων. Η Trivago businessblog θέλοντας να βοηθήσει να βελτιωθεί το ντιζάιν και η λειτουργία των ιστοσελίδων των ξενοδοχείων, μοιράζεται τα πέντε βασικά στοιχεία της σχεδίασης web και παρουσιάζει πραγματικές ιστοσελίδες συγκεκριμένων ξενοδοχείων που ακολουθούν αυτές τις οδηγίες και, ως συνέπεια, βλέπουν τις κρατήσεις τους να απογειώνονται.

Το άρθρο έχει ως ακολούθως:

Ένα καρουσέλ φωτογραφιών που δουλεύει: Hotel Cap Rocat

Εικόνα που δείχνει την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου Cap Rocat

Τραβήξτε την προσοχή με μεγάλες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που κάνουν τους πελάτες να χάνουν την ανάσα τους. Από όλες τις ιστοσελίδες ξενοδοχείων σε αυτή τη λίστα, το Cap Rocat διαθέτει ίσως την πιο  καταπληκτική ψηφιακή εξωτερική ελκυστικότητα.

Αμέσως μόλις ανοίξετε την αρχική σελίδα του ξενοδοχείου, θα εντυπωσιαστείτε στη στιγμή από το εκπληκτικό καρουσέλ φωτογραφιών ξενοδοχείου υψηλής ποιότητας που δείχνει την εντυπωσιακή είσοδο και τις πολυτελείς παροχές. Και παρ’ όλο που αυτό το ξενοδοχείο έχει μια ιδιαίτερη φωτογένεια, οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας είναι κάτι που μπορείτε να επιτύχετε οικονομικά, ανεξάρτητα από το στιλ του ξενοδοχείου σας.

Χρησιμοποιήστε τις φωτογραφίες συνετά, ώστε να ενθαρρύνετε τους ταξιδιώτες να παραμείνουν στην ιστοσελίδα σας. Προβάλετε μόνο τις καλύτερες φωτογραφίες σας και βεβαιωθείτε ότι αυτές έχουν το ιδανικό μέγεθος για τη σελίδα σας, έτσι ώστε να κάνετε τους ταξιδιώτες να πραγματοποιήσουν κράτηση.

Επικάλυψη κειμένου που τραβάει την προσοχή: The Palladio

Εικόνα που δείχνει την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου Palladio

 

Σκεφτείτε να προσθέσετε μια προσφορά απευθείας κράτησης στην αρχική σελίδα. Ο ιστότοπος του Palladio συνδυάζει ψηφιακή εξωτερική ελκυστικότητα με μια έξυπνη προσφορά απευθείας κράτησης που μπαίνει κατευθείαν στο νόημα: κλείστε στην επίσημη ιστοσελίδα.

Η προσφορά απευθείας κράτησης είναι έξυπνη, οπτικά ελκυστική και διαισθητική. Η ελκυστικότητά της επαυξάνεται ακόμα περισσότερο από τις θελκτικές φωτογραφίες ξενοδοχείου, καθώς και την ξεκάθαρη και οργανωμένη δομή της αρχικής σελίδας.  Οι σχετικές επιλογές του μενού (book now, rooms, amenities, images, location, κτλ.) προβάλλονται ήδη από την αρχική σελίδα. Δεν χρειάζεται να κάνετε κλικ ή κύλιση παρακάτω στη σελίδα. Το ίδιο το κείμενο του μηνύματος στην προσφορά απευθείας κράτησης είναι σύντομο, αλλά ταυτόχρονα τραβάει την προσοχή. Κάθε στοιχείο (φωτογραφίες, κείμενο μηνύματος και μορφή) υποστηρίζει τα άλλα και, ως αποτέλεσμα, οι επισκέπτες δελεάζονται από τα οφέλη της απευθείας κράτησης.

Οι περισσότερες ιστοσελίδες θα σας επιτρέψουν να ενεργοποιήσετε πρότυπα με αυτές τις λειτουργίες. Δοκιμάστε τα, για να υποστηρίξετε την προσπάθειά σας για απευθείας κρατήσεις, αλλά μην έχετε ύφος πωλητή. Αντί αυτού, δείξτε στους ταξιδιώτες τι έχουν να κερδίσουν αυτοί.

Πεδία κειμένου που χρησιμοποιούνται όσο καλύτερα γίνεται: The Langham

Εικόνα που δείχνει την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου Langham Hotel

Χρησιμοποιήστε δελεαστικές περιγραφές, για να μιλήσετε στα συναισθήματα των ταξιδιωτών. Το Langham χρησιμοποιεί ωραίο λόγο, για να αυξήσει τις κρατήσεις του. Αντί να δηλώνει το προφανές, προτιμάει ένα κείμενο που είναι συναισθηματικό και μιλάει για τα πιθανά οφέλη που θα έχει ο πελάτης αν πραγματοποιήσει κράτηση σε αυτό. Αυτή η προσέγγιση στη σχεδίαση web ενός ξενοδοχείου βοηθάει τους ταξιδιώτες να φαντάζονται τον εαυτό τους σε αυτό το συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Τους ενθαρρύνει να κάνουν κλικ στην ιστοσελίδα, να την εξερευνήσουν και να κάνουν κράτηση, αντί να την εγκαταλείψουν γρήγορα.

Παρ’ όλο που το κείμενο θα πρέπει να ξεχωρίζει και να συνοδεύει ωραίες φωτογραφίες του ξενοδοχείου, δεν θα πρέπει να αποσπάει την προσοχή από αυτές. Για το Langham οι λέξεις φαίνεται να ξεπηδούν από τη σελίδα και να μπαίνουν στη φαντασία του ταξιδιώτη. Κάντε το ίδιο για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Προσθέστε ορισμένες συναρπαστικές γραμμές κειμένου σε μια γραμματοσειρά που είναι εύκολο να τη διαβάσει κανείς και η οποία δεν ανταγωνίζεται άλλα οπτικά στοιχεία.

Διαισθητική χαρτογράφηση ιστοσελίδας που αντανακλάει τις ανάγκες των ταξιδιωτών: Casa do Outeiro Tuias

Εικόνα που δείχνει την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου casa do outeiro

Αξιολογήστε εκ νέου τη διάταξη της σχεδίασης web σας και στοχεύστε σε απλή ελκυστικότητα. Το Casa do Outeiro Tuias είναι ο ορισμός της οικονομικής πολυτέλειας. Το ανεξάρτητο bed & breakfast των πέντε δωματίων είναι υπερήφανο για την απλή ελκυστικότητά του. Προσφέρει μια άριστη εμπειρία πελατών  και το καταπληκτικό μπαρόκ ντιζάιν του μιλάει από μόνο του.

Η σχεδίαση web του ακολουθεί μια παρόμοια δομή. Η αρχική σελίδα περιέχει μόνο αυτό που θέλουν να δουν οι πιθανοί επισκέπτες. Η αισθητική είναι καθαρή και εκλεπτυσμένη. Το κείμενο είναι ελάχιστο, αλλά περιέχει τις πληροφορίες που χρειάζονται, και το καρουσέλ των φωτογραφιών του ξενοδοχείου είναι ελκυστικό και με καλή χρονική οργάνωση. Σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα οι ταξιδιώτες γνωρίζουν γιατί επιθυμούν να κάνουν κράτηση και πώς να το κάνουν. 

Συλλογές φωτογραφιών που ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να πραγματοποιήσουν κράτηση: Hotel West End

 

Εικόνα που δείχνει την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου West End

Προβάλετε τα δωμάτιά σας με μια ενότητα αφιερωμένη σε κάθε τύπο δωματίου. Πολλά ξενοδοχεία δεν καταφέρνουν να δώσουν σε καθένα από τα δωμάτια ξεχωριστά την προσοχή που χρειάζεται στις ιστοσελίδες τους. Αυτό είναι μεγάλο λάθος. Το κάθε δωμάτιο είναι μοναδικό και οι ταξιδιώτες θέλουν να βλέπουν όλες τις επιλογές, ώστε να πάρουν τη σωστή απόφαση. Οι ταξιδιώτες που γνωρίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ τι μπορούν να περιμένουν από το ξενοδοχείο νιώθουν περισσότερη ασφάλεια να πραγματοποιήσουν κράτηση. Είναι στα αλήθεια τόσο απλό.

Το Hotel West End το κατανοεί αυτό πιο καλά από τα περισσότερα άλλα ξενοδοχεία. Αντί να περιέχει μια γενική συλλογή φωτογραφιών που να προβάλλει τα πάντα από το χερούλι της πόρτας έως τους διαδρόμους, το ξενοδοχείο χρησιμοποίησε ευρυγώνιες λήψεις για κάθε τύπο δωματίου. Κατόπιν, αντιστοίχισε αυτές τις φωτογραφίες με το μέγεθος και την τιμή των δωματίων που απεικονίζονται. Αυτή η διαισθητική διάταξη της σχεδίασης web δείχνει στους ταξιδιώτες τις λεπτομέρειες που οι περισσότεροι θέλουν να δουν ξεκάθαρα και σε ένα μέρος.

Παρατηρήσατε κάτι κοινό σε αυτές τις όμορφες ιστοσελίδες ξενοδοχείων;

Καθεμιά από τις παραπάνω ιστοσελίδες ξενοδοχείων μοιράζεται ένα πολύ παρόμοιο σετ στοιχείων σχεδίασης web. Οι ιστοσελίδες επικεντρώνονται σε μεγάλες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, προσφορές κρατήσεων που προβάλλουν τα οφέλη, ελκυστικές περιγραφές, απλή διάταξη, καθώς και μια ενότητα αφιερωμένη σε κάθε δωμάτιο.

Αν κάνετε το ίδιο, θα μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας σας και θα αρχίσετε να αυξάνετε τις κρατήσεις σας μέσω του δικού σας ωραίου καναλιού απευθείας κρατήσεων”.

Tagged

1 σχόλιο στο “Πέντε ιστοσελίδες ξενοδοχείων που προσελκύουν κρατήσεις πελατών | Trivago

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *