Ένα ταξίδι εμπειρίας και εξοικείωσης με πρωταγωνίστρια την Αττική, τις ξενοδοχειακές υποδομές της, τη γαστρονομία και τα πολιτιστικά της μνημεία, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν παράγοντες του τουρισμού από όλο τον κόσμο.
Η Περιφέρεια Αττικής συνεχίζει τις δράσεις τουριστικής προβολής της, έχοντας την πολύτιμη διοργανωτική συνδρομή της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών (Athens Convention & Visitors Bureau – ACVB).
Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποίησε ένα στοχευμένο ταξίδι παραγόντων του τουρισμού από Βέλγιο, Βουλγαρία, Γερμανία, Ελβετία, Ισπανία, Ιταλία, Κίνα, Κροατία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σερβία, Σουηδία, Τσεχία, κ.α.
Ειδικότερα, από τις 9 έως τις 11 Οκτωβρίου 2019, οι εκπρόσωποι της διεθνούς βιομηχανίας τουρισμού αναψυχής (Leisure) και M.I.C.E. (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) επισκέφθηκαν την Αττική και γνώρισαν από κοντά τους λόγους που την καθιστούν πολυδιάστατο σύνολο προορισμών για ολιγοήμερες διακοπές (“shortbreak”), καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γ. Πατούλης
Με αφορμή τη συγκεκριμένη δράση, ο Περιφερειάρχης Αττικής επισήμανε ότι «το brand name “Attica” μπορεί να αποτελέσει ένα διαβατήριο, το οποίο θα επιτρέψει στους επισκέπτες της Αττικής να ανακαλύψουν προορισμούς σε επίπεδο πολιτιστικό, υγείας, ευεξίας και γαστρονομίας. Θέλουμε να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια της Αττικής μας, προκειμένου να την καταστήσουμε 12μηνο τουριστικό προορισμό. Αυτό μπορούμε να το επιτύχουμε με ενιαίο σχεδιασμό, ευελιξία και προγραμματισμό σε συλλογικό επίπεδο».
Να σημειωθεί ότι οι 34 ξένοι buyers, που φιλοξενήθηκαν στην Αττική, εκπροσώπησαν μεγάλους tour operators και εταιρείες διοργάνωσης συνεδρίων από ολόκληρη την Ευρώπη και την Κίνα (HelmsBriscoe, B-Tours Shanghai, GO Travel Agency Ltd, FTI Touristik GmbH, Seauton International, BCD Meetings & Events κ.ά).
Κατά την παραμονή τους στην Αττική, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν μνημεία και μουσεία της μοναδικής αρχαίας πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μας, όπως το ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο και το Μουσείο της Ακρόπολης, χώρους σύγχρονου πολιτισμού, όπως το νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή και το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Περιηγήθηκαν σε πανέμορφα φυσικά τοπία, γνώρισαν από κοντά τις εξαιρετικές ξενοδοχειακές και συνεδριακές υποδομές της Αττικής, και πήραν μία γεύση από την ανεξάντλητη γαστρονομική της σκηνή.
Την Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2019, σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, κος Θ. Κουτσογιαννόπουλος, καλωσόρισε τους διεθνείς προσκεκλημένους, και απηύθυνε χαιρετισμό εκ μέρους του Περιφερειάρχη Αττικής, κου Γ. Πατούλη. Στη συνέχεια, η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, κα Α. Κολυβά, παρουσίασε στους ξένους buyers τα χαρακτηριστικά των ώριμων τουριστικών προϊόντων που διαχέονται σε ολόκληρη την Αττική, αναλύοντας τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρονται για ολιγοήμερες διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ακολούθησαν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις από την κα Ε. Τσολάκου του ACVB, από τον κο. Α. Παραδέλλη της Google, και από την κα Μ. Αλιφραγκή του Product Club «Attica Wine and Food Experience» (AWAFE).
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ήταν αφιερωμένο στο networking. Τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής πραγματοποίησαν διαδοχικές συναντήσεις B2B με τους επιλεγμένους tour operators από Ευρώπη και Κίνα, στους οποίους δόθηκε το έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό τουριστικής προβολής της Π.Α.
Το ταξίδι εξοικείωσης των ξένων παραγόντων του τουρισμού πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό του Εντεταλμένου Περιφερειακού Συμβούλου για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, κ. Θεόδωρου Κουτσογιαννόπουλου, ο οποίος δήλωσε ότι η Αττική μπορεί να αποτελέσει προορισμό 12 μήνες το χρόνο, ενώ διαθέτει σημαντικές υποδομές για τη διεξαγωγή μεγάλων συνεδρίων.